Szavazás

2018.10.01. 11:32

Olvasóink szerint a pusztaszabolcsi ATM-probléma egyszeri eset volt csak

feol.hu

Ha gond merül föl pénzkivételkor, azonnal telefonálni kell, illetve érdemes bemenni az adott bankhoz Fotó: illusztráció

Amint arról korábban beszámoltunk, a pusztaszabolcsi Fábián István azzal a panasszal kereste föl nemrég szerkesztőségünket, hogy bankautomatán keresztül akart pénzt fölvenni, ám végül csak az egyenlege csökkent, hozzá azonban egy fillér sem került. A helyzet orvoslása tapasztalatai szerint sokáig tartott.

István története vetette fel jelen szavazásunk kérdését, hiszen kíváncsiak voltunk, hogy Önökkel fordult-e már elő hasonló dolog, mennyire általános jelenségről beszélhetünk. Íme az eredmények:

Voksolóink 48%-a gondolja úgy, hogy pusztán egyszeri esetről van szó és nem érdemes általánosítanunk belőle. Ami meglepő lehet, hogy holtverseny alakult ki azok közt, akik azt mondják, velük is történt már meg hasonló eset illetve akik szerint a készpénz felett eljárt már az idő, a digitális valuta jelenti már csak a biztonságos vásárlást (26-26%).

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában