Frissen Fejérből

2023.01.13. 20:00

Műszaki hiba miatt nem jött az iskolabusz, melyre a szabadbattyániak vártak

Nem veszi fel a busz a szabadbattyániakat reggelente? - tettük fel előzménycikkünkben a kérdést egy olvasói levél nyomán. Most választ kaptunk a Volántól, melyben hangsúlyozzák: minden esetben jelezzék az utasok, ha ilyen problémát tapasztalnak!

Horváth-Buthy Lilla

Képünk illusztráció!

Forrás: Elekes Gergő / Feol.hu

A panaszos a feol.hu-nak azt írta, sok munkába igyekvő felnőtt, de iskolások sem jutnak be sokszor Szabadbattyánból Székesfehérvárra, csak nagy késéssel. A várakozók volt, hogy azt tapasztalták, a busz csak úgy elhúzott mellettük. Ezt már egyre kevésbé tolerálják a munkáltatók- jelezte a levélíró.

Társaságunk számára elsődleges fontosságú a magas színvonalú szolgáltatásnyújtás, ezért minden hozzánk érkező észrevételt, jelzést köszönettel fogadunk és kivizsgálunk - kezdték válaszukat a Volánbusz Kommunikációs Igazgatóság munkatársai. Azt is írták, hogy az elmúlt év utolsó hónapjaiban és ez év elején műszaki meghibásodás vagy az autóbusz-vezetők megbetegedése miatt néhány esetben valóban történt járatkimaradás az érintett vonalon. 

Így fogalmaztak: "Ilyen esetekben a kimaradásokat forgalmi szolgálatunk a párhuzamosan közlekedő más járatok bevonásával igyekszik pótolni. Január 11-én a 6 óra 25 perckor Székesfehérvárról Szabadbattyánba, illetve 6 óra 45 perckor Szabadbattyánból Székesfehérvárra induló járat műszaki hiba miatt nem közlekedett, és a Polgárdi, valamint Kisláng felől érkező autóbuszok teljes telítettség miatt már nem tudták felvenni a szabadbattyáni utasokat. Őket végül mintegy 10 perces késéssel a Balatonfőkajárról induló járat szállított el Székesfehérvárra. A 7 óra után a Balatoni úton a megyeszékhelyre érkező járatok a közúti forgalom miatt sok esetben nem tudják tartani a menetrendet, ilyenkor további késés is előfordulhat. Az esetleges késések miatt utasaink szíves elnézését és türelmét kérjük." 

A válaszból azonban még egy fontos információt megtudtunk, mégpedig, hogy a késésről a társaság igazolást állít ki az [email protected] e-mail címre küldött, vagy az autóbusz-állomás forgalmi szolgálatához intézett kérés alapján.  A társaság továbbá arra is kéri az utasaikat, hogy észrevételeik kivizsgálása és megnyugtató lezárása érdekében panaszaikkal minden esetben a lehető legrövidebb időn belül forduljanak hozzájuk az [email protected] címen. "A beérkező panaszokat a jogszabályok előírásai szerint kezeljük és a vizsgálat eredményéről a panaszost a törvényes határidőn belül tájékoztatjuk. Szabadbattyáni járatkimaradásokkal kapcsolatban az elmúlt három hónapban mindössze három esetben fordultak hozzánk panasszal utasaink." - írták.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában