Hirdetés

2024.03.07. 12:15

Pénzügyi munkakörök, amelyek betöltésére Dunaújvárosban is adódhat lehetőség

A pénzügyi területeken jártas szakembereknek számos lehetőségük adódhat az elhelyezkedésre, hisz a vállalkozásoknak és intézményeknek alapvető érdeke a pénzügyi folyamataik koordinálása, hatékony kezelése. Természetesen a pénzügyi pozíciók Dunaújvárosban is időről időre feltűnnek az álláskínálatban, a következőkben bemutatásra kerülők meglehetősen gyakran is!

Fotó: freepik.com

Könyvelő

A könyvelői pozíció talán mondhatni a leggyakrabban felbukkanó pénzügyi álláslehetőség Dunaújváros vonatkozásában. Ezt a város álláspiacára specializálódott DunaujvarosAllas.hu kínálata is megerősíti, amelynek felületén már több alkalommal is elérhetőek voltak könyvelői állások: https://dunaujvarosallas.hu/allasok/penzugy-szamvitel-kontrolling.

A feladatok természetesen valamennyi esetben hasonlóan alakulnak egy ilyen munkakör kapcsán, és a tipikus könyvelői teendőket foglalják magukban. Ez alatt értendő például a számlák és bizonylatok törvény által előírt formában történő rögzítése, ami az egyik mindennapi tevékenységük. Általános felelősségük továbbá a hatóságok felé történő adatszolgáltatás, aminek értelmében összeállítják az adóbevallásokat, elkészítik az éves beszámolót. 

Közvetlen kapcsolatban állnak a vállalkozás vezetőjével, akit rendszeresen tájékoztatnak a vállalkozást érintő törvényi változásokról könyvelési és adózási területen. Emellett kérése esetén a pénzügyi döntéseket segítő kimutatásokat és elemzéseket is összeállítanak a részére. Utóbbi feladatokat főként a főkönyvelők végzik, amely pozíció megjelenésére ugyancsak volt már példa az említett dunaújvárosi portál álláslehetőségei között. 

Bérszámfejtő

Bérszámfejtői hirdetésekkel szintén lehet találkozni a pénzügy, számvitel, kontrolling álláskategória alatt. A pozíció betöltőinek egyik fő tevékenységét a dolgozók béreinek és juttatásainak kiszámítása jelenti, beleértve természetesen az adók és járulékok levonását is. Ezenkívül nyomon követik a munkaidőket, kezelik a szabadságokat, valamint gondoskodnak arról, hogy a munkavállalók számára megfelelő dokumentáció álljon rendelkezésre a bérekkel kapcsolatban. 

Alapvető felelősségük továbbá, hogy figyeljék a jogszabályi változásokat és biztosítsák, hogy a bérszámfejtés ezen előírásoknak, illetve a céges irányelveknek egyaránt megfeleljen. Munkájukat rendszerint a könyveléssel szoros együttműködésben végzik. 

Pénzügyi asszisztens

A pénzügyi területeken támogatói szerepkört is adódhat lehetőség betölteni, például pénzügyi asszisztensként. Ők jellemzően a pénzügyi osztály hatékony működéséért, illetve a pénzügyi folyamatok közvetlen segítéséért felelnek, például olyan tevékenységek ellátásán keresztül, mint a számlázás, a pénzügyi dokumentumok kezelése, valamint a beszállítókkal és ügyfelekkel való közvetlen kapcsolattartás. 

Ezenkívül adatokat gyűjtenek, naprakészen tartják a különböző pénzügyi adatbázisokat és táblázatokat, ily módon hozzájárulva a pénzügyi folyamatok nyomon követéséhez, illetve a különböző elemzések és kimutatások elkészítéséhez. Munkájuk során mindemellett számos ad-hoc jellegű feladatot is kaphatnak, legyen szó adminisztrációról, kisebb riportok összeállításáról, vagy akár kapcsolattartói teendőkről. 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában