2010.02.05. 03:27
A Ferrari sem akar lemaradni
Tesztek, időmérők, gumipróbák, pilóták megmérettetése. Napról napra újabb hírek szivárognak ki a Forma-1-es istállók háza tájáról. Annyi bizonyos, a Ferrari nem akar lemaradni.
A Renault versenyzője, Robert Kubica szerint teli tankkal mi sem vagyunk sokkal lassabbak, mint a Ferrari , és Alonso sem akarta elbízni magát a jó szereplés után. Nem hiszem, hogy már kijelenthetjük, hogy a Ferrari az a csapat, amelyiket le kell és le lehet győzni. Az első benyomás mindig jó. Tavaly is ezt mondtam a Renault-nál, majd gyakran nem tudtunk bejutni az időmérő harmadik etapjába. Emiatt óvatos vagyok.
A Motorsport Aktuell szerint lehet is alapja az óvatosságnak, mivel a Ferrari mérnökei nincsenek megelégedve a diffúzorral. A svájci hetilap úgy tudja, hogy a mérnöki brigád már megkezdte az új aerodinamikai csomag fejlesztését - különös tekintettel a diffúzorra - amelyet a tervek szerint júniusban fognak bevetni a versenyeken, amennyiben a jelenlegi csomag nem válik be.
Mivel az évad közben nem lehet tesztelni az új elemeket, a csapat a szimulátorban fejleszti, amely vadonatúj. A Ferrari végig kapcsolatban marad az FIA technikai szakemberével, Charlie Whitinggel, hogy minden elem megfeleljen a szabályoknak.
A Renault versenyzője, Robert Kubica szerint teli tankkal mi sem vagyunk sokkal lassabbak, mint a Ferrari , és Alonso sem akarta elbízni magát a jó szereplés után. Nem hiszem, hogy már kijelenthetjük, hogy a Ferrari az a csapat, amelyiket le kell és le lehet győzni. Az első benyomás mindig jó. Tavaly is ezt mondtam a Renault-nál, majd gyakran nem tudtunk bejutni az időmérő harmadik etapjába. Emiatt óvatos vagyok.
A Motorsport Aktuell szerint lehet is alapja az óvatosságnak, mivel a Ferrari mérnökei nincsenek megelégedve a diffúzorral. A svájci hetilap úgy tudja, hogy a mérnöki brigád már megkezdte az új aerodinamikai csomag fejlesztését - különös tekintettel a diffúzorra - amelyet a tervek szerint júniusban fognak bevetni a versenyeken, amennyiben a jelenlegi csomag nem válik be.
Mivel az évad közben nem lehet tesztelni az új elemeket, a csapat a szimulátorban fejleszti, amely vadonatúj. A Ferrari végig kapcsolatban marad az FIA technikai szakemberével, Charlie Whitinggel, hogy minden elem megfeleljen a szabályoknak.
A Motorsport Aktuell szerint lehet is alapja az óvatosságnak, mivel a Ferrari mérnökei nincsenek megelégedve a diffúzorral. A svájci hetilap úgy tudja, hogy a mérnöki brigád már megkezdte az új aerodinamikai csomag fejlesztését - különös tekintettel a diffúzorra - amelyet a tervek szerint júniusban fognak bevetni a versenyeken, amennyiben a jelenlegi csomag nem válik be.
Mivel az évad közben nem lehet tesztelni az új elemeket, a csapat a szimulátorban fejleszti, amely vadonatúj. A Ferrari végig kapcsolatban marad az FIA technikai szakemberével, Charlie Whitinggel, hogy minden elem megfeleljen a szabályoknak.
A Motorsport Aktuell szerint lehet is alapja az óvatosságnak, mivel a Ferrari mérnökei nincsenek megelégedve a diffúzorral. A svájci hetilap úgy tudja, hogy a mérnöki brigád már megkezdte az új aerodinamikai csomag fejlesztését - különös tekintettel a diffúzorra - amelyet a tervek szerint júniusban fognak bevetni a versenyeken, amennyiben a jelenlegi csomag nem válik be.
Mivel az évad közben nem lehet tesztelni az új elemeket, a csapat a szimulátorban fejleszti, amely vadonatúj. A Ferrari végig kapcsolatban marad az FIA technikai szakemberével, Charlie Whitinggel, hogy minden elem megfeleljen a szabályoknak.
Mivel az évad közben nem lehet tesztelni az új elemeket, a csapat a szimulátorban fejleszti, amely vadonatúj. A Ferrari végig kapcsolatban marad az FIA technikai szakemberével, Charlie Whitinggel, hogy minden elem megfeleljen a szabályoknak.
Mivel az évad közben nem lehet tesztelni az új elemeket, a csapat a szimulátorban fejleszti, amely vadonatúj. A Ferrari végig kapcsolatban marad az FIA technikai szakemberével, Charlie Whitinggel, hogy minden elem megfeleljen a szabályoknak.