Frissen Fejérből

2022.08.02. 11:30

Mindenki tájékoztatást kérne, kígyóznak a sorok a szolgáltató fehérvári irodája előtt

Második napja kígyóznak a sorok az irodák előtt. Augusztus 1-jétől, hétfő reggeltől jelentősen megnőtt az ügyfélszám az E.ON ügyfélszolgálati irodáiban.

Hajdú Marianna

Mindenki tájékoztatást kérne az augusztus 1-jén életbe lépett rendeletek kapcsán

Forrás: Nagy Norbert / Fejér Megyei Hírlap

Mivel meglehetősen látványosnak mondható a métereken át kígyózó sor a járdán, a szolgáltatónál érdeklődtünk, mi okozza ezt a rendkívüli időszakot.

"Az E.ON személyes ügyfélszolgálati irodáiba az átlagosat sokszorosan meghaladó számban, folyamatosan érkeznek az ügyet intézni kívánók. Az ügyfelek szinte kivétel nélkül az augusztus 1-jén életbe lépő árváltozás miatt keresik fel az irodákat, jellemzően mérőállásukat kívánják megadni, illetve a rendelettel kapcsolatos tájékoztatást kérnek” – tudtuk meg a szolgáltató munkatársától. 

Azok az ügyfelek, akik más ügyben érkeznek, műszaki vagy egyéb ügyüket intézik személyesen az irodában, szintén tesznek fel kérdéseket a rendelettel kapcsolatban is a kollégáknak. Mindenki tájékozódni szeretne, tisztán látni. Így a megkeresések ugrásszerű növekedése mellett megnőtt az egy ügyfélre eső ügyintézési idő is. 

A szolgáltató munkatársai igyekeznek mindent megtenni, hogy az ügyfeleknek személyesen tudjanak segíteni, tájékoztatást adni. Ugyanakkor –  mivel július 26. és augusztus 5. között azoknak is rendkívüli lehetőséget biztosítanak a mérőórák bediktálására, akiknek egyébként nem ebben az időpontban van a diktálási időszakuk – augusztus 5-ig várhatóan hosszabb ügyintézési idővel kell számolniuk a személyes ügyintézést választóknak.

 A mérőállás-diktálásra mindazoknak, akiknek erre lehetőségük van, javasoljuk a gyorsan és kényelmesen otthonról is elérhető ügyintézési csatornákat: az E.ON kéri az ügyfeleket, hogy az Ügyfélszolgálat applikáción, az online ügyfélszolgálaton keresztül, telefonon vagy sms-ben intézzék a mérőórák diktálását, ahol néhány perc alatt megadható az ügyintézés: 

https://www.eon.hu/hu/lakossagi/ugyintezes/szamlazasi-ugyek-fizetes/meroallas-bejelentese.html

Az E.ON munkatársai mindent megtesznek, hogy minden igényre és kérdésre válaszoljanak, egyúttal kérik az ügyfelek türelmét és megértését az esetenkénti hosszabb várakozási idő kapcsán. 


 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában