Választás 2018

2018.04.10. 17:30

Az eredmény visszaigazolta az igyekezetet – Törő Gábor folytathatja a munkát

Törő Gábort egymás után harmadszor választották meg a megye 2. számú választókerületében országgyűlési képviselőnek.

B. Kiss László

Törő Gábort nem kellett bemutatni a településeken

Fotó: Fehér Gábor/ Fejér Megyei Hírlap

Számított arra, hogy ekkora fölénnyel nyer a választáson a FIDESZ–KDNP?

– Abban bíztam, hogy kormányon maradunk, az viszont, hogy hány mandátumot szerzünk, kérdéses volt számomra.

Mit szól a kiemelkedő részvételi arányhoz?

– Örvendetes, hogy nem csak a városokban, de a falvakban is sokan mentek el szavazni. Vidéken is átérezték a felelősségét annak az emberek, hogy beleszólásuk lehet az eseményekbe, az ország dolgainak alakulásába. A magas részvétel visszaigazolta az elmúlt négy év munkáját. Az elmúlt ciklusban a választókörzet valamennyi településén megfordultam, méghozzá nem is egyszer. Nagyon sok élő kapcsolatot építettem ki, aminek eredményeként a problémáikkal is megkeresnek az emberek.

Milyen volt a mostani kampány?

– Nagyon sokan segítettek nekem a kampány során. Körülbelül 200 aktivista gyűjtött nekem például aláírást. Számos polgármester is támogatta a kampányomat, mondhatom ők is részt vettek a mozgósításban. A települések vezetőivel – pártállásra való tekintet nélkül – igyekszem jó kapcsolatot ápolni, ez ugyanis a záloga a közös munka sikerének. A 2-es körzetben egyébként nem durvult el a kampány, csak plakátrongálásra volt példa. A keresetlen, durva megnyilvánulásoktól mindenki tartózkodott.

Törő Gábort nem kellett bemutatni a településeken
Fotós: Fehér Gábor/ Fejér Megyei Hírlap

Volt új elem a kampányban?

– Néhai Schmidt Ferencnek, akit a körzetben háromszor választottak meg országgyűlési képviselőnek, én voltam annak idején a kampányfőnöke. További három választást pedig jelöltként csináltam végig. A stratégiánk tehát kipróbált módszereket követett. Különösen fontos volt a jó beágyazottság, meg a lelkes aktivisták, és az sem volt hátrány, hogy engem nem a kampány alkalmával láttak először a helyiek…

A kipróbált stratégia új eszközzel, a népszerű közösségi portál használatával párosult…

– Az amerikai elnök, Donald Trump kampánya bebizonyította, hogy milyen fontos a közösségi média, mivel általa lehet a dolgokra a leggyorsabban reagálni. Az említett portál mellett manapság az átlagember napi 85 percet tölt el. Ily módon óriásira nőtt a befolyása.

Melyek a soron következő feladatok?

– A választási kampány lezárult, de egy sor beruházás, fejlesztés, amelyre a közelmúltban nyertek pályázati pénzt a települések, még csak ezután kezdődik.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában