Belföld

2010.07.12. 02:29

Hajmeresztő légi mutatványok, készülődés a repülőnapra

A kecskeméti repülőnap beharangozójaként rendeztek újságírók, tévések, rádiósok számára célba ugró ejtőernyős versenyt szombaton a börgöndi leszállópályán. A médiások persze nem egyedül ugrottak, hanem tandemmel, de nem az eredmény volt a lényeg, hanem az, hogy az élmény legyen felejthetetlen a számuka: legalábbis ebben bíztak a szervezők.

Lovász Lilla

- Mindig is visszahúzott a szívem Börgöndre, abban az időben is, amikor a helyi sportrepülőknek el kellett hagyni a területet - ismerte el a Fejér Megyei Hírlapnak Veres Zoltán Európa-bajnok. - Nagy jelentősége van, hogy éppen ide szervezték a kecskeméti repülőnap előzetesét, hiszen az ilyen rendezvények bizonyítják, mennyire fontosak a kis leszállópályák. Az én szívemnek Börgönd zölden kedves... Még a gondolata is fáj, hogy egy ilyen, a sportrepülés szemszögéből kiváló terepet nemzetközi légikikötővé kívánnak egyesek alakítani. Hiszen egy betonos, nagy gépek fogadására alkalmas leszállópálya létesítéséhez legalább annyira nincs meg Börgöndön az infrastruktúra, mint egy egyszerű szántóföldön. Akkor meg miért kéne veszni hagyni egy működő sportrepteret? Ez a terület, akár a többi kis leszállópálya, az ifjúság nevelésére való, arra, hogy a tehetségek, akikből egyszer talán világbajnokok lesznek, megtalálják a helyüket a repülés világában.

Veres Zoltán elárulta: a kecskeméti parádéra különleges programmal készül, és szombaton jó alkalmat talált a felkészülésre. Láttuk: nem kell már sokat gyakorolnia... De ha már a kecskeméti légishow szóba került, lássuk, mire számíthat a nagyérdemű majd augusztus 7-én és 8-án a magyar hadipilóták bázisán.

E programot - amely idén is a honvédelmi tárca kiemelt rendezvénye - az évek során Európa öt legnagyobb repülő-bemutatói egyikének fogadta el a szakma és a közvélemény. Ráadásul idén 100 éves a magyar katonai repülés, illetve a honi géprepülés. A tortán a képzeletbeli gyertyát a világhírű Frecce Tricolori kötelék gyújtja majd meg, ugyanis az olasz légierő büszkesége félszáz éves, a jubileumot pedig Kecskeméten együtt ünneplik majd a magyar katonarepülőkkel.

Következzék egy gyorsmérleg: eljön a már említett Frecce Tricolori mellett a Török Csillagok, a svájci Patrouille Suisse, a horvát Vihar Szárnyai, és a Breitling Team formáció, s már biztosan képviseli magát Ausztria, Belgium, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Németország, Románia, Svájc, Spanyolország, Törökország, Szerbia, az Egyesült Államok és Ukrajna légiereje.

A repülés szerelmesei közelről láthatják a világ élvonalába tartozó, Kecskeméten első ízben megjelenő Szu-27-est, a már ismert, de még mindig fantasztikus Eurofighter, Rafale, F-16, F/A-18, F-15, JAS-39 Gripen típusú harci repülőgépeket, a világhírű helikoptereket és az előző repülőnapon nagy tetszést aratott szállítóóriást, a C-17-est.

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

- Mindig is visszahúzott a szívem Börgöndre, abban az időben is, amikor a helyi sportrepülőknek el kellett hagyni a területet - ismerte el a Fejér Megyei Hírlapnak Veres Zoltán Európa-bajnok. - Nagy jelentősége van, hogy éppen ide szervezték a kecskeméti repülőnap előzetesét, hiszen az ilyen rendezvények bizonyítják, mennyire fontosak a kis leszállópályák. Az én szívemnek Börgönd zölden kedves... Még a gondolata is fáj, hogy egy ilyen, a sportrepülés szemszögéből kiváló terepet nemzetközi légikikötővé kívánnak egyesek alakítani. Hiszen egy betonos, nagy gépek fogadására alkalmas leszállópálya létesítéséhez legalább annyira nincs meg Börgöndön az infrastruktúra, mint egy egyszerű szántóföldön. Akkor meg miért kéne veszni hagyni egy működő sportrepteret? Ez a terület, akár a többi kis leszállópálya, az ifjúság nevelésére való, arra, hogy a tehetségek, akikből egyszer talán világbajnokok lesznek, megtalálják a helyüket a repülés világában.

Veres Zoltán elárulta: a kecskeméti parádéra különleges programmal készül, és szombaton jó alkalmat talált a felkészülésre. Láttuk: nem kell már sokat gyakorolnia... De ha már a kecskeméti légishow szóba került, lássuk, mire számíthat a nagyérdemű majd augusztus 7-én és 8-án a magyar hadipilóták bázisán.

E programot - amely idén is a honvédelmi tárca kiemelt rendezvénye - az évek során Európa öt legnagyobb repülő-bemutatói egyikének fogadta el a szakma és a közvélemény. Ráadásul idén 100 éves a magyar katonai repülés, illetve a honi géprepülés. A tortán a képzeletbeli gyertyát a világhírű Frecce Tricolori kötelék gyújtja majd meg, ugyanis az olasz légierő büszkesége félszáz éves, a jubileumot pedig Kecskeméten együtt ünneplik majd a magyar katonarepülőkkel.

Következzék egy gyorsmérleg: eljön a már említett Frecce Tricolori mellett a Török Csillagok, a svájci Patrouille Suisse, a horvát Vihar Szárnyai, és a Breitling Team formáció, s már biztosan képviseli magát Ausztria, Belgium, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Németország, Románia, Svájc, Spanyolország, Törökország, Szerbia, az Egyesült Államok és Ukrajna légiereje.

A repülés szerelmesei közelről láthatják a világ élvonalába tartozó, Kecskeméten első ízben megjelenő Szu-27-est, a már ismert, de még mindig fantasztikus Eurofighter, Rafale, F-16, F/A-18, F-15, JAS-39 Gripen típusú harci repülőgépeket, a világhírű helikoptereket és az előző repülőnapon nagy tetszést aratott szállítóóriást, a C-17-est.

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

Veres Zoltán elárulta: a kecskeméti parádéra különleges programmal készül, és szombaton jó alkalmat talált a felkészülésre. Láttuk: nem kell már sokat gyakorolnia... De ha már a kecskeméti légishow szóba került, lássuk, mire számíthat a nagyérdemű majd augusztus 7-én és 8-án a magyar hadipilóták bázisán.

E programot - amely idén is a honvédelmi tárca kiemelt rendezvénye - az évek során Európa öt legnagyobb repülő-bemutatói egyikének fogadta el a szakma és a közvélemény. Ráadásul idén 100 éves a magyar katonai repülés, illetve a honi géprepülés. A tortán a képzeletbeli gyertyát a világhírű Frecce Tricolori kötelék gyújtja majd meg, ugyanis az olasz légierő büszkesége félszáz éves, a jubileumot pedig Kecskeméten együtt ünneplik majd a magyar katonarepülőkkel.

Következzék egy gyorsmérleg: eljön a már említett Frecce Tricolori mellett a Török Csillagok, a svájci Patrouille Suisse, a horvát Vihar Szárnyai, és a Breitling Team formáció, s már biztosan képviseli magát Ausztria, Belgium, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Németország, Románia, Svájc, Spanyolország, Törökország, Szerbia, az Egyesült Államok és Ukrajna légiereje.

A repülés szerelmesei közelről láthatják a világ élvonalába tartozó, Kecskeméten első ízben megjelenő Szu-27-est, a már ismert, de még mindig fantasztikus Eurofighter, Rafale, F-16, F/A-18, F-15, JAS-39 Gripen típusú harci repülőgépeket, a világhírű helikoptereket és az előző repülőnapon nagy tetszést aratott szállítóóriást, a C-17-est.

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

Veres Zoltán elárulta: a kecskeméti parádéra különleges programmal készül, és szombaton jó alkalmat talált a felkészülésre. Láttuk: nem kell már sokat gyakorolnia... De ha már a kecskeméti légishow szóba került, lássuk, mire számíthat a nagyérdemű majd augusztus 7-én és 8-án a magyar hadipilóták bázisán.

E programot - amely idén is a honvédelmi tárca kiemelt rendezvénye - az évek során Európa öt legnagyobb repülő-bemutatói egyikének fogadta el a szakma és a közvélemény. Ráadásul idén 100 éves a magyar katonai repülés, illetve a honi géprepülés. A tortán a képzeletbeli gyertyát a világhírű Frecce Tricolori kötelék gyújtja majd meg, ugyanis az olasz légierő büszkesége félszáz éves, a jubileumot pedig Kecskeméten együtt ünneplik majd a magyar katonarepülőkkel.

Következzék egy gyorsmérleg: eljön a már említett Frecce Tricolori mellett a Török Csillagok, a svájci Patrouille Suisse, a horvát Vihar Szárnyai, és a Breitling Team formáció, s már biztosan képviseli magát Ausztria, Belgium, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Németország, Románia, Svájc, Spanyolország, Törökország, Szerbia, az Egyesült Államok és Ukrajna légiereje.

A repülés szerelmesei közelről láthatják a világ élvonalába tartozó, Kecskeméten első ízben megjelenő Szu-27-est, a már ismert, de még mindig fantasztikus Eurofighter, Rafale, F-16, F/A-18, F-15, JAS-39 Gripen típusú harci repülőgépeket, a világhírű helikoptereket és az előző repülőnapon nagy tetszést aratott szállítóóriást, a C-17-est.

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

E programot - amely idén is a honvédelmi tárca kiemelt rendezvénye - az évek során Európa öt legnagyobb repülő-bemutatói egyikének fogadta el a szakma és a közvélemény. Ráadásul idén 100 éves a magyar katonai repülés, illetve a honi géprepülés. A tortán a képzeletbeli gyertyát a világhírű Frecce Tricolori kötelék gyújtja majd meg, ugyanis az olasz légierő büszkesége félszáz éves, a jubileumot pedig Kecskeméten együtt ünneplik majd a magyar katonarepülőkkel.

Következzék egy gyorsmérleg: eljön a már említett Frecce Tricolori mellett a Török Csillagok, a svájci Patrouille Suisse, a horvát Vihar Szárnyai, és a Breitling Team formáció, s már biztosan képviseli magát Ausztria, Belgium, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Németország, Románia, Svájc, Spanyolország, Törökország, Szerbia, az Egyesült Államok és Ukrajna légiereje.

A repülés szerelmesei közelről láthatják a világ élvonalába tartozó, Kecskeméten első ízben megjelenő Szu-27-est, a már ismert, de még mindig fantasztikus Eurofighter, Rafale, F-16, F/A-18, F-15, JAS-39 Gripen típusú harci repülőgépeket, a világhírű helikoptereket és az előző repülőnapon nagy tetszést aratott szállítóóriást, a C-17-est.

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

E programot - amely idén is a honvédelmi tárca kiemelt rendezvénye - az évek során Európa öt legnagyobb repülő-bemutatói egyikének fogadta el a szakma és a közvélemény. Ráadásul idén 100 éves a magyar katonai repülés, illetve a honi géprepülés. A tortán a képzeletbeli gyertyát a világhírű Frecce Tricolori kötelék gyújtja majd meg, ugyanis az olasz légierő büszkesége félszáz éves, a jubileumot pedig Kecskeméten együtt ünneplik majd a magyar katonarepülőkkel.

Következzék egy gyorsmérleg: eljön a már említett Frecce Tricolori mellett a Török Csillagok, a svájci Patrouille Suisse, a horvát Vihar Szárnyai, és a Breitling Team formáció, s már biztosan képviseli magát Ausztria, Belgium, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Németország, Románia, Svájc, Spanyolország, Törökország, Szerbia, az Egyesült Államok és Ukrajna légiereje.

A repülés szerelmesei közelről láthatják a világ élvonalába tartozó, Kecskeméten első ízben megjelenő Szu-27-est, a már ismert, de még mindig fantasztikus Eurofighter, Rafale, F-16, F/A-18, F-15, JAS-39 Gripen típusú harci repülőgépeket, a világhírű helikoptereket és az előző repülőnapon nagy tetszést aratott szállítóóriást, a C-17-est.

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

Következzék egy gyorsmérleg: eljön a már említett Frecce Tricolori mellett a Török Csillagok, a svájci Patrouille Suisse, a horvát Vihar Szárnyai, és a Breitling Team formáció, s már biztosan képviseli magát Ausztria, Belgium, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Németország, Románia, Svájc, Spanyolország, Törökország, Szerbia, az Egyesült Államok és Ukrajna légiereje.

A repülés szerelmesei közelről láthatják a világ élvonalába tartozó, Kecskeméten első ízben megjelenő Szu-27-est, a már ismert, de még mindig fantasztikus Eurofighter, Rafale, F-16, F/A-18, F-15, JAS-39 Gripen típusú harci repülőgépeket, a világhírű helikoptereket és az előző repülőnapon nagy tetszést aratott szállítóóriást, a C-17-est.

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

Következzék egy gyorsmérleg: eljön a már említett Frecce Tricolori mellett a Török Csillagok, a svájci Patrouille Suisse, a horvát Vihar Szárnyai, és a Breitling Team formáció, s már biztosan képviseli magát Ausztria, Belgium, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Németország, Románia, Svájc, Spanyolország, Törökország, Szerbia, az Egyesült Államok és Ukrajna légiereje.

A repülés szerelmesei közelről láthatják a világ élvonalába tartozó, Kecskeméten első ízben megjelenő Szu-27-est, a már ismert, de még mindig fantasztikus Eurofighter, Rafale, F-16, F/A-18, F-15, JAS-39 Gripen típusú harci repülőgépeket, a világhírű helikoptereket és az előző repülőnapon nagy tetszést aratott szállítóóriást, a C-17-est.

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

A repülés szerelmesei közelről láthatják a világ élvonalába tartozó, Kecskeméten első ízben megjelenő Szu-27-est, a már ismert, de még mindig fantasztikus Eurofighter, Rafale, F-16, F/A-18, F-15, JAS-39 Gripen típusú harci repülőgépeket, a világhírű helikoptereket és az előző repülőnapon nagy tetszést aratott szállítóóriást, a C-17-est.

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

A repülés szerelmesei közelről láthatják a világ élvonalába tartozó, Kecskeméten első ízben megjelenő Szu-27-est, a már ismert, de még mindig fantasztikus Eurofighter, Rafale, F-16, F/A-18, F-15, JAS-39 Gripen típusú harci repülőgépeket, a világhírű helikoptereket és az előző repülőnapon nagy tetszést aratott szállítóóriást, a C-17-est.

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

Az eseményről nyilván más szemmel tudósítanak majd azok, akik szombaton végre átestek a tűzkeresztségen. Wiedemann Tamás közülük való, ő egy országos napilap munkatársa.

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

- Életre szóló élmény volt az ugrás. Harminc másodperc szabadesés után nyílt ki az ernyő, majd a tandem-pilóta megforgatott a levegőben. Ezután három és fél perc alatt már a földön voltunk. Kiszakított a mindennapi élet ritmusából. Az ugrás végén rájöttem, hogy jó élni, és ezt nem azért éreztem, mintha halálfélelmem lett volna közben. A megszokott életünk hétköznapjaiban ezt gyakran elfelejtjük, ezért volt jó valami olyat csinálni, amely, igaz drasztikusan, de szó szerint kiránt - mint a nyíló ejtőernyő - a taposómalomból.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!