2007.09.29. 02:29
A válaszok Fórum két- és négykeréken
Székesfehérvár (hp) - A Palotai úti nem létező zöldhullámától kezdve az új kerékpárutak építésééig igen érdekes témákról esett szó lapunk közlekedési fórumán.
Másfél órásra terveztük a közlekedésbiztonságról szóló fórumunkat, melyen a megjelentek autentikus szakemberektől kérdezhettek közlekedési problémáikról, ám ez az idő természetesen rövidnek bizonyult minden kérdés megválaszolására. A legérdekesebb kérdéseket és válaszo-kat hamarosan közreadjuk.
(Részletek az 5. oldalon)
(Folytatás az 1. oldalról)
- Habár csak a kérdések töredékét sikerült most megválaszolni, talán elindult a közös gondolkodás, hogy mindannyiunk számára élhetőbb Fehérvárt teremtsünk - zárta lapunk vitafórumát Elekes András főszerkesztő. Most csak néhány érdekesebb kérdést és választ van alkalmunk kiragadni, de ígérjük, a részletes válaszokat is olvashatják lapunkban.
Az egyik legfontosabb kérdés még mindig a Palotai úti zöldhullám kérdése. Mint Nagy Zsolt, az önkormányzat közlekedési irodájának vezetője kifejtette, eredetileg negyven kilométerperórás haladási sebességre állították be a lámpákat, ám a rövid lámpaközök miatt jelenleg 30-35 kilométeres sebességgel haladva jön csak ki a zöldhullám. Hamarosan azonban növelnek a zöldidőkön, így elérhető lesz a negyvenes sebesség. Ennél gyorsabb haladásra azonban direkt nem akarják ösztönözni az autósokat: aki átutazóban van, használja az elkerülőt. Ezzel kapcsolatban jó hír - mint Molnár István, a Magyar Közút Kht. területi igazgatója bejelentette -, hogy a 90-es sebességhatárt megemelik, ezzel ösztönzik majd az autósokat, hogy kerüljék el a város belső útjait.
Ugyancsak kardinális kérdés a tömegközlekedés helyzete: jövőre elkészül a tömegközlekedés teljes átalakítását, jobbá tételét célzó terv, mely vizsgálja például buszsávok kialakítását, és például azt is, segítene-e forgalom gördülékenyebbé tételében bizonyos utak egyirányúsítása.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
(Részletek az 5. oldalon)
(Folytatás az 1. oldalról)
- Habár csak a kérdések töredékét sikerült most megválaszolni, talán elindult a közös gondolkodás, hogy mindannyiunk számára élhetőbb Fehérvárt teremtsünk - zárta lapunk vitafórumát Elekes András főszerkesztő. Most csak néhány érdekesebb kérdést és választ van alkalmunk kiragadni, de ígérjük, a részletes válaszokat is olvashatják lapunkban.
Az egyik legfontosabb kérdés még mindig a Palotai úti zöldhullám kérdése. Mint Nagy Zsolt, az önkormányzat közlekedési irodájának vezetője kifejtette, eredetileg negyven kilométerperórás haladási sebességre állították be a lámpákat, ám a rövid lámpaközök miatt jelenleg 30-35 kilométeres sebességgel haladva jön csak ki a zöldhullám. Hamarosan azonban növelnek a zöldidőkön, így elérhető lesz a negyvenes sebesség. Ennél gyorsabb haladásra azonban direkt nem akarják ösztönözni az autósokat: aki átutazóban van, használja az elkerülőt. Ezzel kapcsolatban jó hír - mint Molnár István, a Magyar Közút Kht. területi igazgatója bejelentette -, hogy a 90-es sebességhatárt megemelik, ezzel ösztönzik majd az autósokat, hogy kerüljék el a város belső útjait.
Ugyancsak kardinális kérdés a tömegközlekedés helyzete: jövőre elkészül a tömegközlekedés teljes átalakítását, jobbá tételét célzó terv, mely vizsgálja például buszsávok kialakítását, és például azt is, segítene-e forgalom gördülékenyebbé tételében bizonyos utak egyirányúsítása.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
(Részletek az 5. oldalon)
(Folytatás az 1. oldalról)
- Habár csak a kérdések töredékét sikerült most megválaszolni, talán elindult a közös gondolkodás, hogy mindannyiunk számára élhetőbb Fehérvárt teremtsünk - zárta lapunk vitafórumát Elekes András főszerkesztő. Most csak néhány érdekesebb kérdést és választ van alkalmunk kiragadni, de ígérjük, a részletes válaszokat is olvashatják lapunkban.
Az egyik legfontosabb kérdés még mindig a Palotai úti zöldhullám kérdése. Mint Nagy Zsolt, az önkormányzat közlekedési irodájának vezetője kifejtette, eredetileg negyven kilométerperórás haladási sebességre állították be a lámpákat, ám a rövid lámpaközök miatt jelenleg 30-35 kilométeres sebességgel haladva jön csak ki a zöldhullám. Hamarosan azonban növelnek a zöldidőkön, így elérhető lesz a negyvenes sebesség. Ennél gyorsabb haladásra azonban direkt nem akarják ösztönözni az autósokat: aki átutazóban van, használja az elkerülőt. Ezzel kapcsolatban jó hír - mint Molnár István, a Magyar Közút Kht. területi igazgatója bejelentette -, hogy a 90-es sebességhatárt megemelik, ezzel ösztönzik majd az autósokat, hogy kerüljék el a város belső útjait.
Ugyancsak kardinális kérdés a tömegközlekedés helyzete: jövőre elkészül a tömegközlekedés teljes átalakítását, jobbá tételét célzó terv, mely vizsgálja például buszsávok kialakítását, és például azt is, segítene-e forgalom gördülékenyebbé tételében bizonyos utak egyirányúsítása.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
(Folytatás az 1. oldalról)
- Habár csak a kérdések töredékét sikerült most megválaszolni, talán elindult a közös gondolkodás, hogy mindannyiunk számára élhetőbb Fehérvárt teremtsünk - zárta lapunk vitafórumát Elekes András főszerkesztő. Most csak néhány érdekesebb kérdést és választ van alkalmunk kiragadni, de ígérjük, a részletes válaszokat is olvashatják lapunkban.
Az egyik legfontosabb kérdés még mindig a Palotai úti zöldhullám kérdése. Mint Nagy Zsolt, az önkormányzat közlekedési irodájának vezetője kifejtette, eredetileg negyven kilométerperórás haladási sebességre állították be a lámpákat, ám a rövid lámpaközök miatt jelenleg 30-35 kilométeres sebességgel haladva jön csak ki a zöldhullám. Hamarosan azonban növelnek a zöldidőkön, így elérhető lesz a negyvenes sebesség. Ennél gyorsabb haladásra azonban direkt nem akarják ösztönözni az autósokat: aki átutazóban van, használja az elkerülőt. Ezzel kapcsolatban jó hír - mint Molnár István, a Magyar Közút Kht. területi igazgatója bejelentette -, hogy a 90-es sebességhatárt megemelik, ezzel ösztönzik majd az autósokat, hogy kerüljék el a város belső útjait.
Ugyancsak kardinális kérdés a tömegközlekedés helyzete: jövőre elkészül a tömegközlekedés teljes átalakítását, jobbá tételét célzó terv, mely vizsgálja például buszsávok kialakítását, és például azt is, segítene-e forgalom gördülékenyebbé tételében bizonyos utak egyirányúsítása.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
(Folytatás az 1. oldalról)
- Habár csak a kérdések töredékét sikerült most megválaszolni, talán elindult a közös gondolkodás, hogy mindannyiunk számára élhetőbb Fehérvárt teremtsünk - zárta lapunk vitafórumát Elekes András főszerkesztő. Most csak néhány érdekesebb kérdést és választ van alkalmunk kiragadni, de ígérjük, a részletes válaszokat is olvashatják lapunkban.
Az egyik legfontosabb kérdés még mindig a Palotai úti zöldhullám kérdése. Mint Nagy Zsolt, az önkormányzat közlekedési irodájának vezetője kifejtette, eredetileg negyven kilométerperórás haladási sebességre állították be a lámpákat, ám a rövid lámpaközök miatt jelenleg 30-35 kilométeres sebességgel haladva jön csak ki a zöldhullám. Hamarosan azonban növelnek a zöldidőkön, így elérhető lesz a negyvenes sebesség. Ennél gyorsabb haladásra azonban direkt nem akarják ösztönözni az autósokat: aki átutazóban van, használja az elkerülőt. Ezzel kapcsolatban jó hír - mint Molnár István, a Magyar Közút Kht. területi igazgatója bejelentette -, hogy a 90-es sebességhatárt megemelik, ezzel ösztönzik majd az autósokat, hogy kerüljék el a város belső útjait.
Ugyancsak kardinális kérdés a tömegközlekedés helyzete: jövőre elkészül a tömegközlekedés teljes átalakítását, jobbá tételét célzó terv, mely vizsgálja például buszsávok kialakítását, és például azt is, segítene-e forgalom gördülékenyebbé tételében bizonyos utak egyirányúsítása.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
- Habár csak a kérdések töredékét sikerült most megválaszolni, talán elindult a közös gondolkodás, hogy mindannyiunk számára élhetőbb Fehérvárt teremtsünk - zárta lapunk vitafórumát Elekes András főszerkesztő. Most csak néhány érdekesebb kérdést és választ van alkalmunk kiragadni, de ígérjük, a részletes válaszokat is olvashatják lapunkban.
Az egyik legfontosabb kérdés még mindig a Palotai úti zöldhullám kérdése. Mint Nagy Zsolt, az önkormányzat közlekedési irodájának vezetője kifejtette, eredetileg negyven kilométerperórás haladási sebességre állították be a lámpákat, ám a rövid lámpaközök miatt jelenleg 30-35 kilométeres sebességgel haladva jön csak ki a zöldhullám. Hamarosan azonban növelnek a zöldidőkön, így elérhető lesz a negyvenes sebesség. Ennél gyorsabb haladásra azonban direkt nem akarják ösztönözni az autósokat: aki átutazóban van, használja az elkerülőt. Ezzel kapcsolatban jó hír - mint Molnár István, a Magyar Közút Kht. területi igazgatója bejelentette -, hogy a 90-es sebességhatárt megemelik, ezzel ösztönzik majd az autósokat, hogy kerüljék el a város belső útjait.
Ugyancsak kardinális kérdés a tömegközlekedés helyzete: jövőre elkészül a tömegközlekedés teljes átalakítását, jobbá tételét célzó terv, mely vizsgálja például buszsávok kialakítását, és például azt is, segítene-e forgalom gördülékenyebbé tételében bizonyos utak egyirányúsítása.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
- Habár csak a kérdések töredékét sikerült most megválaszolni, talán elindult a közös gondolkodás, hogy mindannyiunk számára élhetőbb Fehérvárt teremtsünk - zárta lapunk vitafórumát Elekes András főszerkesztő. Most csak néhány érdekesebb kérdést és választ van alkalmunk kiragadni, de ígérjük, a részletes válaszokat is olvashatják lapunkban.
Az egyik legfontosabb kérdés még mindig a Palotai úti zöldhullám kérdése. Mint Nagy Zsolt, az önkormányzat közlekedési irodájának vezetője kifejtette, eredetileg negyven kilométerperórás haladási sebességre állították be a lámpákat, ám a rövid lámpaközök miatt jelenleg 30-35 kilométeres sebességgel haladva jön csak ki a zöldhullám. Hamarosan azonban növelnek a zöldidőkön, így elérhető lesz a negyvenes sebesség. Ennél gyorsabb haladásra azonban direkt nem akarják ösztönözni az autósokat: aki átutazóban van, használja az elkerülőt. Ezzel kapcsolatban jó hír - mint Molnár István, a Magyar Közút Kht. területi igazgatója bejelentette -, hogy a 90-es sebességhatárt megemelik, ezzel ösztönzik majd az autósokat, hogy kerüljék el a város belső útjait.
Ugyancsak kardinális kérdés a tömegközlekedés helyzete: jövőre elkészül a tömegközlekedés teljes átalakítását, jobbá tételét célzó terv, mely vizsgálja például buszsávok kialakítását, és például azt is, segítene-e forgalom gördülékenyebbé tételében bizonyos utak egyirányúsítása.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
Az egyik legfontosabb kérdés még mindig a Palotai úti zöldhullám kérdése. Mint Nagy Zsolt, az önkormányzat közlekedési irodájának vezetője kifejtette, eredetileg negyven kilométerperórás haladási sebességre állították be a lámpákat, ám a rövid lámpaközök miatt jelenleg 30-35 kilométeres sebességgel haladva jön csak ki a zöldhullám. Hamarosan azonban növelnek a zöldidőkön, így elérhető lesz a negyvenes sebesség. Ennél gyorsabb haladásra azonban direkt nem akarják ösztönözni az autósokat: aki átutazóban van, használja az elkerülőt. Ezzel kapcsolatban jó hír - mint Molnár István, a Magyar Közút Kht. területi igazgatója bejelentette -, hogy a 90-es sebességhatárt megemelik, ezzel ösztönzik majd az autósokat, hogy kerüljék el a város belső útjait.
Ugyancsak kardinális kérdés a tömegközlekedés helyzete: jövőre elkészül a tömegközlekedés teljes átalakítását, jobbá tételét célzó terv, mely vizsgálja például buszsávok kialakítását, és például azt is, segítene-e forgalom gördülékenyebbé tételében bizonyos utak egyirányúsítása.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
Az egyik legfontosabb kérdés még mindig a Palotai úti zöldhullám kérdése. Mint Nagy Zsolt, az önkormányzat közlekedési irodájának vezetője kifejtette, eredetileg negyven kilométerperórás haladási sebességre állították be a lámpákat, ám a rövid lámpaközök miatt jelenleg 30-35 kilométeres sebességgel haladva jön csak ki a zöldhullám. Hamarosan azonban növelnek a zöldidőkön, így elérhető lesz a negyvenes sebesség. Ennél gyorsabb haladásra azonban direkt nem akarják ösztönözni az autósokat: aki átutazóban van, használja az elkerülőt. Ezzel kapcsolatban jó hír - mint Molnár István, a Magyar Közút Kht. területi igazgatója bejelentette -, hogy a 90-es sebességhatárt megemelik, ezzel ösztönzik majd az autósokat, hogy kerüljék el a város belső útjait.
Ugyancsak kardinális kérdés a tömegközlekedés helyzete: jövőre elkészül a tömegközlekedés teljes átalakítását, jobbá tételét célzó terv, mely vizsgálja például buszsávok kialakítását, és például azt is, segítene-e forgalom gördülékenyebbé tételében bizonyos utak egyirányúsítása.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
Ugyancsak kardinális kérdés a tömegközlekedés helyzete: jövőre elkészül a tömegközlekedés teljes átalakítását, jobbá tételét célzó terv, mely vizsgálja például buszsávok kialakítását, és például azt is, segítene-e forgalom gördülékenyebbé tételében bizonyos utak egyirányúsítása.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
Ugyancsak kardinális kérdés a tömegközlekedés helyzete: jövőre elkészül a tömegközlekedés teljes átalakítását, jobbá tételét célzó terv, mely vizsgálja például buszsávok kialakítását, és például azt is, segítene-e forgalom gördülékenyebbé tételében bizonyos utak egyirányúsítása.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.
Habár júniustól a belvárosi parkolás lehetősége drasztikusan csökkent, a fórumon megjelent belvárosi lakó elmondása szerint a tilosban parkolásból sokan továbbra is sportot űznek. Kovács Ferenc közlekedési osztályvezető a rendőrség részéről elmondta, augusztusban több hetes akciósorozat keretében ellenőrizték a belváros parkolását, és számos helyszíní bírságot kiszabtak, feljelentést tettek. Nagy Zsolt pedig felvetette annak lehetőségét, ha az illegális parkolás mértéke nem csökken, mobil utcabútorral lezárnák a belvárost, és csak az arra jogosultak kapnának ehhez távirányítót. A fórumon megjelent kerékpárosok kérdésére kiderült, a Hosszúsétatértől az Auchanig húzódó kerékpárút építését tervezi az önkormányzat. A további kérdésekre érkezett válaszokat is hamarosan közöljük.