Bulvár-celeb

2023.08.27. 11:05

Hűha! Ilyen valóságshow-t még soha nem forgattak Magyarországon

A Chinese Restaurant sztárparádéval és 160 milliós nézőtáborral indult útjára.

MW

Illusztráció: Shutterstock

A kínai valóságshow forgatási helyszínének Budapestet választották, a sorozat már a felvétel alatt nagy nemzetközi érdeklődés váltott ki -  írja az MTI a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) közleménye alapján. 

A show indulásának első hetében több mint 160 millióan követték, hogy az ázsiai hírességek milyen vendéglátónak bizonyulnak. Mindezek mellett a budapesti látványosságok és a magyar gasztronómia is fontos szerepet kapnak az epizódokban.

A közleményből az is kiderül, hogy számos európai és ázsiai ország szeretett volna a műsornak otthont adni, a produkció végül Magyarországot választotta az MTÜ munkájának köszönhetően.

Az egyik legnagyobb kínai tartomány elsőszámú kereskedelmi csatornáján, a Hunan Satellite TV-n futó sorozatot június és július között vették fel egy külön erre a célra kialakított, Duna-menti budapesti étteremben.

 

A produkció rendkívüli népszerűségét mutatja, hogy a helyszín bejelentése után számos kínai rajongó váltott repülőjegyet, hogy a magyar fővárosban találkozhasson kedvencével. A forgatás a 20 sztár és a 200 fős stáb 21 napon keresztül önállóan látta el az összes, vendéglátással kapcsolatos feladatot az alapanyagok beszerzésétől, az ételek elkészítésén át a felszolgálásig, így a forgatás miatt ideutazó rajongók akár a budapesti Vásárcsarnokban is összefuthattak a show szereplőivel. 

A nyitó epizódot egy hét alatt több mint 160 millióan tekintették meg a televízió internetes csatornáján, így a főműsoridő legnézettebb tartalma volt, de közösségi média felületeken is a legkeresettebb szórakoztató tartalom volt ebben az időszakban.

Kiemelkedő siker, hogy számos, nemzetközi viszonylatban is rendkívül kedvelt ázsiai és európai nagyvárost is magunk mögé utasítva Budapestre tudtunk csábítani egy ilyen népszerű produkciót. Hiszen egy televíziós sorozat képes könnyűszerrel felkelteni a figyelmet hazánk iránt. A korábbi évadok tapasztalatai alapján a Chinese Restaurant jelentős hatással lehet az Ázsiából érkező turisták úticél-választására. A sorozatnak köszönhetően százmilliók nézhetik meg Magyarország olyan ikonikus turisztikai helyszíneit, mint a Magyar Állami Operaház, a Duna-part, a Budai Vár vagy a Gödöllői Kastély. Külön öröm volt számunkra, hogy a megfelelő forgatási helyszínek kiválasztásában a Magyar Turisztikai Ügynökség nyújthatott teljeskörű segítséget. Emellett hatalmas lehetőség, hogy Magyarország gasztronómiája is szerepet kapott a műsorban

 - emelte ki a közleményben Jakab Zsófia, az MTÜ marketing- és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.

A hetedik évad további epizódjai hetente kerülnek majd adásba, az ismétlések Kínában a Mango TV online csatornáján, Európában pedig a legnépszerűbb online videómegosztó platformon is megtekinthetők lesznek.
 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!