Hírek

2015.02.03. 18:55

Kivizsgálták: a sofőr nem kapott mobilt

Székesfehérvár - Lefolytatta a buszos cég a vizsgálatot: a 26-os sofőrje állítása szerint nem kapott talált mobilt, a szembesítést is hajlandó vállalni. De hol a telefon?

Házi Péter

Mint arról beszámoltunk, olvasónk szerint az egyik utas zsebéből kiesett telefont leadták a 26-os busz sofőrjének, kérve, juttassa vissza tulajdonosának. A telefon azonban azóta sincs meg, az ügyben, lapunk megkeresésére a Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ lefolytatta a vizsgálatot.

Mint írják, a 26-os és 26A járatot alvállalkozóként a VT-Arriva Kft. üzemelteti, akik az ügyben jegyzőkönyvet vettek fel. Eszerint a sofőr elmondta, neki nem adtak le telefont a járaton, ezt a forgalmi szolgálattevővel is közölte. Ha szükséges, a szembesítést is vállalja olvasónkkal az ügy tisztázása érdekében. A cég személyforgalmi főreferense szerint a buszvezető tizenöt éve dolgozik náluk, becsületesen, felettesei megelégedésére. Mivel az eset az általuk üzemeltetett járaton történt, sajnálatukat fejezik ki. A buszon talált tárgyakat a Jancsár utcai decentrumban és a vasútállomáson lévő elővételi pénztárban lehet leadni, egy formanyomtatvány kitöltése után. Éppúgy, ahogy a jogos tulajdonos is csak egy nyomtatvány kitöltése után juthat hozzá az adott tárgyhoz.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!