Hírek

2015.01.30. 16:07

Türelmetlen várakozók - A posta igyekszik javítani a helyzeten

Székesfehérvár – A Budai úti 6-os posta nem először veri ki a biztosítékot az ügyfelek között – derül ki az olvasói kommentekből és megkeresésekből. A sor továbbra is óriási, a helyzet nem változott.

S. Töttő Rita

A sor vége a járdán, ha hideg, ha meleg van – több panaszt is kaptunk az utóbbi hetekben a Budai úti 6-os posta kapcsán. Az emberek, úgy tűnik, nem akarják tovább tűrni a problémát, mert miután lapunk megírta a Magyar Posta válaszát, mely szerint igyekeznek javítani a helyzeten, ismét kaptuk a jelzéseket: nem történt változás. „ A sor ha lehet még nagyobb, alig halad és kint áll az utcán” – írja egyik olvasónk.

Más kommentelők viccesen ugyan, de tanácsot is adnak: „Nem időszakosak a forgalom felfutások, és még soha nem találkoztam azzal, hogy 4 ablaknál dolgoztak volna. Még szépíti a dolgot, hogy kiálljuk a sort, majd közlik, hogy a másik ablaknál kezdjük elölről az egészet A komfortos várakozás megoldása érdekében javasolnám a Postának, kezdjen gyűjtést, tegyen félre minden szolgáltatás elvégzése után 10 forintot, majd csak egyszer összejön, hogy fűthetővé tegye a járdát!” Persze van, aki az ügy komoly oldaláról közelítette meg a témát: „Sajnos nem először fordult elő, hogy télen a kis helyiségben a fülledt, kissé büdös levegőben egy-két idősebb ember rosszul lett!” Újra megkérdeztük a Magyar Posta Zrt-t, amelynek szóvivője, Apáti-Tóth Kata azt nyilatkozta: a posta számára elsődleges, hogy ügyfeleit gyorsan, magas színvonalon szolgálja ki. Országszerte több mint 2700 postát és több száz mobil postajáratot üzemeltet. Fejlesztései során a társaság törekszik arra, hogy az ügyféltereket komfortosan alakítsa ki, de számos esetben az épület adottságai ebben korlátot jelentenek. - Ahogyan korábban is jeleztük, a 6-os posta jelentős forgalmat bonyolít, ahol előfordulnak időszakos forgalomfelfutások. A nyitvatartási idő csaknem kétharmadában négy-öt munkaállomáson szolgáljuk ki az ügyfeleket. A Magyar Posta Zrt. jelentős erőfeszítéseket tesz a sorban állás csökkentése érdekében, ugyanakkora a helyi adottságok, például a 6-os posta kicsi ügyféltere, megnehezíthetik a komfortos várakozás biztosítását – nyilatkozta a szóvivő, aki elárulta azt is, hogy újból felhívják a posta figyelmét a jelzésekre, s kollégáik dolgoznak azon, hogy a legforgalmasabb órákban is csökkenjen a várakozási idő.

 

 

A Magyar Posta idén Fejér megyében két jelentősebb beruházást tervez: az első félévben Székesfehérváron a 4-es posta átköltözik a Prémium Center üzletházba, ahol az ügyfelek modern, komfortos környezetben, az üzletház nyitvatartási idejéhez igazodva, több ügyfélablaknál intézhetik majd postai ügyeiket. A másik jelentős változás, hogy Móron az 1-es posta megújul. A beruházás keretében megtörténik az épület akadálymentesítése, a belső ügyféltér átalakítása, modernizálása.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!