panaszt tett

2020.12.17. 20:00

Nem először bánt tiszteletlenül idős olvasónkkal a buszvezető

A Fejér Megyei Hírlap egyik olvasójától érkezett megkeresés, amelyben azon tapasztalatáról beszélt, hogy egy helyi járatos autóbuszon, Fehérváron, a buszvezető tiszteletlenül beszélt vele.

Baráth Eszter

Alapvető elvárás az utasorientáltság FMH-illusztráció: NN

A hetvenes éveiben járó asszony sokat utazik azon az útvonalon, ahol az incidens is történt, a legtöbb esetben pedig nagy bevásárlószatyrokkal felpakolva teszi meg ezt az utat. Olvasónk elmondta, hogy nehézkes mozgása miatt az útnak nem azon az oldalán száll fel, amerre utazni szeretne, hanem egy, a fordulójához közeli megállóban, majd úgy indul tovább. Hozzátette, a szóban forgó autóbusz-vezető már ezt is szóvá tette. Az ok, amiért szerkesztőségünket megkereste, nem ez volt – de ugyanúgy a buszvezetőhöz kapcsolódik.

Sok volt a csomag

Olvasónk telefonos beszélgetésünk során elmesélte, hogy egy alkalommal az autóbusz vezetője kifogásolható hangnemben és modorban szólította fel a végállomáson, hogy szálljon le a járműről. Elmondása szerint ezzel semmi problémája nem volt, szó nélkül kezdte összeszedni a nála lévő holmikat. Ekkor viszont az alkalmazott az előzőekhez hasonló stílusban hozzátette, a busz nem melegedő. A nyugdíjas asszonyt ezzel sértette meg, hiszen utalást és megjegyzést tett anyagi helyzetére – magyarázta olvasónk.

Az incidenst követően bejelentést tett a Volánbusz Zrt. Jancsárkertben található irodájában, ahol jegyzőkönyv is készült, majd a bejelentőt tájékoztatták, hogy egy hónapon belül keresni fogják. Lapunk olvasója többször kiemelte, hogy mennyire rosszulesett neki a tapintatlan viselkedés, amit véleménye szerint csak a nála lévő csomagok sokasága miatt tanúsított irányában az autóbusz vezetője.

Alapvető elvárás az utasorientáltság FMH-illusztráció: NN

Az esettel kapcsolatban megkértük a Volánbusz Zrt.-t, mondják el, hogyan járnak el az ehhez hasonló szituációkat követően. Kérdésünkre a vállalat kommunikációs igazgatóságának illetékesei elmondták, a buszvezetők felé alapvető elvárás a készségesség és az utasorientáltság, amire rendszeresen, kiemelt hangsúllyal felhívják alkalmazottjaik figyelmét. A központjaikba beérkezett panaszokat minden esetben részletes kivizsgálás követi annak érdekében, hogy az eseteket minden érintett számára igazságosan, megnyugtató és elfogadható módon tudják lezárni. Az esetleges mulasztások következtében pedig alkalmazottjaikkal szemben megteszik a szükséges lépéseket – derült ki lapunknak adott válaszukból.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában