folyamatban a hibaelhárítás

2020.08.12. 13:27

Nagyobb területet érint a szolgáltatáskiesés Székesfehérváron

Több háztartás is internet, illetve televízió nélkül maradt.

Szanyi-Nagy Judit

Ne hamarkodjuk el, beszéljünk szakemberrel

Fotó: Shutterstock

A Vodafone (egykori UPC) vezetékes otthoni szolgáltatásaiban néhány órája kiesést tapasztalhatnak egyes székesfehérvári ügyfelek. A probléma nem egyedi: a 1270-es központi számon már az automatától szinte azonnal arról informálódhatunk, hogy egy nagyobb területet érint a fehérvári szolgáltatáskiesés. A hibaelhárítás folyamatban van.

Időközben több olvasónk is jelezte, hogy a szolgáltatás 14.30 óra körül helyreállt Öreghegyen.

A Vodafone közleménye:

A Vodafone sajtóosztályán elmondták, hogy Székesfehérváron technikai okok miatt az ügyfelek egy része néhány órán át fennakadást tapasztalhatott a vezetékes szolgáltatások elérésében. A Vodafone Magyarország munkatársai észlelték a problémát és azonnal meg is kezdték annak elhárítását, melynek köszönhetően a szolgáltatás ismét zavartalanul működik. A szolgáltató az ügyfelek elnézését kéri az esetleges kellemetlenségekért.

Vezető képünk illusztráció!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában