szponzorált tartalom

2019.03.14. 01:00

Egyre sikeresebbek a nyereményjátékok

A rádiós nyereményjátékok már a kezdetekben is eredményesen szerepeltek.

Forrás: Shutterstock

Amikor már a legtöbb háztartásban elterjedt a rádió, nem sokkal később a műsorokban megjelentek a különféle nyereményjátékok, hiszen ezek tökéletes eszközei voltak annak, hogy a csatorna több hallgatót tudjon elérni. Ez mindkét félnek megérte, mert a rádióállomás több felhasználóhoz jutott, a hallgatók pedig időnként értékes nyeremények tulajdonosává válhattak.

Eleinte kevés csatorna volt és rengeteg hallgató, így egyesek meg sem próbálták, viszont sokan voltak gyorsak és sikerült tízedikként betelefonálniuk, vagy megfejteniük a feladványt, hogy megnyerjék az ajándékokat.

Az idő előre haladtával megjelent a tévé is, s amint szélesedett ez a médium felhasználótábora, úgy gyarapodott a különféle kvíz show műsorok száma is.

Az internet elterjedése nagy változást hozott

Az interneten még több felhasználót lehet elérni úgy, hogy közben a nyereményjátékok száma is arányosan növekedik. Cégünk a NILS ID Kft. is rengeteg sikeres nyereményjáték kampánnyal büszkélkedik!

Mit jelent ez?

Azt, hogy egyre nagyobb lett az esély arra, hogy valaki nyerjen, mert nemcsak egy nyereményjáték köré tömörül mindenki, hanem elszórtan a rengeteg féle lehetőséget kihasználva.

Van, aki már hozzászokott ahhoz, hogy a nyaralását nyereményjáték segítségével szervezi

Az első időkben természetesen rengeteg kamu cég volt a neten, akik csak ámították a vásárlóikat az ajándékokkal, de aztán előbb-utóbb lebuktak.

Ma már nehéz csalni, s mivel megnövekedett a konkurencia száma, nem is érdemes már átverni a jelentkezőket, mert a cégeknek ez presztízskérdés lett, emiatt nem akarják kockáztatni a cég megbízhatóságát.

Így lehet az, hogy egyesek e-mailes promóciókkal próbálják meg megnyerni a nyaralásukat, s rengeteg esetben sikerült ezt már nekik többször is megnyerni. Miért? Mert csak jelentkezni kell, az nem kerül semmibe, és minél több helyre adják be, annál nagyobb az esélye annak, hogy nyernek.

Napjainkra már olyan nyereményjátékok is léteznek, ahova többször is le lehet adni a jelentkezést, hogy növelni tudja a résztvevő az esélyeit. Ezt általában egy újabb kedvezményes vásárlással vagy valamelyik új szolgáltatás igénybevételével tudja elérni az érdeklődő. Természetesen ez nagyban függ az adott cég üzletpolitikájától, illetve a promócióban szereplő nyereményjáték üzletszabályzatától.

A lehetőségek emiatt napjainkban már szerteágazóbbak, az esély pedig arra, hogy valaki nyerjen egyre csak nő és nő. Te hány nyereményjátékra adtad be eddig online a jelentkezésedet, s mennyit nyertél meg ezekből? Írd le nekünk a hozzászólásokban!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában