2010.09.09. 10:59
Komoly munkahelyteremtő potenciál van az ügyfélkiszolgálásban
Az ügyfélkiszolgálásban - beleértve a nagyvállalatok telefonos ügyfélszolgálati központjait is - komoly munkahelyteremtő potenciál van, jelenleg Magyarországon több mint 150.000 embert - egyharmaduk call centeres - foglalkoztatnak ebben a szektorban, és ez 10 százalékkal nőhet a következő évben - mondta Tóth Éva Mária, a Humán Erőforrás Alapítvány elnöke.
28 ezren dolgoznak nemzetközi szolgáltató központokban, tavaly több mint ezerrel nőtt az itt foglalkoztatottak létszáma. Tóth Mária Éva hangsúlyozta, hogy az iparágban foglalkoztatottak száma a válság ellenére is nőtt Magyarországon, főként a bankok, kintlévőség-kezelő cégek, illetve a közműszektor bővítette ügyfélszolgálati kapacitásait.