Vértesalja

2011.04.07. 02:29

Varázstáblákkal tanulnak a mányi gyerekek is

Mány - Az interaktív tábla elnevezést ismerjük, de hogy valójában milyen különlegességet takar, azt működés közben érthetjük meg. A Hársfadombi Általános iskolában a mindennapok része.

Zsohár Melinda

Ugron Zoltán polgármester számolt be röviden a pedagógiai módszertani reformokat támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése címen futott pályázat kezdeti nehézségeiről, majd sikeréről. Tízmillió forintot nyert el az iskola, amelyből öt tanteremben helyeztek el egy-egy csomagot - projektorral, nagy kivetítővel és egy laptoppal, valamint egy teljes tantermi felszerelés is kifutotta belőle. Ez utóbbi 15 számítógépet tartalmaz feleltetőrendszerrel - ez olyasmi, mint a szavazógép.

Sáros Györgyné igazgatónő leginkább kolléganőit dicsérte, akik tanfolyamon vettek részt, hogy a digitális tábla használata olyan zökkenőmentesen történjék, miként azt a külső szemlélő is láthatta. Pötröcz Zsigmondné röpke magyarórát rögtönzött, Szarka-Bankó Renáta németezett a nemzetiségi iskola alsósaival, Költő Zsuzsanna matekozott, Vörösné Székely Henriett pedig kémiai kísérleteket varázsolt elő az internet segítségével. E technika révén a legkisebb iskolában is ugyanúgy végignézhet a tanuló mindent és bármit, mint a menő belvárosi intézményekben. A pedagógusoktól előzetes felkészülést, okos válogatást kíván a digitális tábla használata, hiszen itt éppen a bőség zavarával küzd, aki nem módszeresen és mértékkel alkalmazza a tengernyi kínálatból a befogadhatót. Ez is egy eszköz, amely annyit ér, amennyire jól használják, hangsúlyozta Sáros Györgyné. Hozzátette: a pedagógus személyisége a legújabb eszköznél is mindig meghatározóbb. A legkönnyebben persze a legifjabbak barátkoztak meg a csúcstechnikát jelentő iskolatáblákkal.

 

Ugron Zoltán polgármester számolt be röviden a pedagógiai módszertani reformokat támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése címen futott pályázat kezdeti nehézségeiről, majd sikeréről. Tízmillió forintot nyert el az iskola, amelyből öt tanteremben helyeztek el egy-egy csomagot - projektorral, nagy kivetítővel és egy laptoppal, valamint egy teljes tantermi felszerelés is kifutotta belőle. Ez utóbbi 15 számítógépet tartalmaz feleltetőrendszerrel - ez olyasmi, mint a szavazógép.

Sáros Györgyné igazgatónő leginkább kolléganőit dicsérte, akik tanfolyamon vettek részt, hogy a digitális tábla használata olyan zökkenőmentesen történjék, miként azt a külső szemlélő is láthatta. Pötröcz Zsigmondné röpke magyarórát rögtönzött, Szarka-Bankó Renáta németezett a nemzetiségi iskola alsósaival, Költő Zsuzsanna matekozott, Vörösné Székely Henriett pedig kémiai kísérleteket varázsolt elő az internet segítségével. E technika révén a legkisebb iskolában is ugyanúgy végignézhet a tanuló mindent és bármit, mint a menő belvárosi intézményekben. A pedagógusoktól előzetes felkészülést, okos válogatást kíván a digitális tábla használata, hiszen itt éppen a bőség zavarával küzd, aki nem módszeresen és mértékkel alkalmazza a tengernyi kínálatból a befogadhatót. Ez is egy eszköz, amely annyit ér, amennyire jól használják, hangsúlyozta Sáros Györgyné. Hozzátette: a pedagógus személyisége a legújabb eszköznél is mindig meghatározóbb. A legkönnyebben persze a legifjabbak barátkoztak meg a csúcstechnikát jelentő iskolatáblákkal.

 

Sáros Györgyné igazgatónő leginkább kolléganőit dicsérte, akik tanfolyamon vettek részt, hogy a digitális tábla használata olyan zökkenőmentesen történjék, miként azt a külső szemlélő is láthatta. Pötröcz Zsigmondné röpke magyarórát rögtönzött, Szarka-Bankó Renáta németezett a nemzetiségi iskola alsósaival, Költő Zsuzsanna matekozott, Vörösné Székely Henriett pedig kémiai kísérleteket varázsolt elő az internet segítségével. E technika révén a legkisebb iskolában is ugyanúgy végignézhet a tanuló mindent és bármit, mint a menő belvárosi intézményekben. A pedagógusoktól előzetes felkészülést, okos válogatást kíván a digitális tábla használata, hiszen itt éppen a bőség zavarával küzd, aki nem módszeresen és mértékkel alkalmazza a tengernyi kínálatból a befogadhatót. Ez is egy eszköz, amely annyit ér, amennyire jól használják, hangsúlyozta Sáros Györgyné. Hozzátette: a pedagógus személyisége a legújabb eszköznél is mindig meghatározóbb. A legkönnyebben persze a legifjabbak barátkoztak meg a csúcstechnikát jelentő iskolatáblákkal.

 

Sáros Györgyné igazgatónő leginkább kolléganőit dicsérte, akik tanfolyamon vettek részt, hogy a digitális tábla használata olyan zökkenőmentesen történjék, miként azt a külső szemlélő is láthatta. Pötröcz Zsigmondné röpke magyarórát rögtönzött, Szarka-Bankó Renáta németezett a nemzetiségi iskola alsósaival, Költő Zsuzsanna matekozott, Vörösné Székely Henriett pedig kémiai kísérleteket varázsolt elő az internet segítségével. E technika révén a legkisebb iskolában is ugyanúgy végignézhet a tanuló mindent és bármit, mint a menő belvárosi intézményekben. A pedagógusoktól előzetes felkészülést, okos válogatást kíván a digitális tábla használata, hiszen itt éppen a bőség zavarával küzd, aki nem módszeresen és mértékkel alkalmazza a tengernyi kínálatból a befogadhatót. Ez is egy eszköz, amely annyit ér, amennyire jól használják, hangsúlyozta Sáros Györgyné. Hozzátette: a pedagógus személyisége a legújabb eszköznél is mindig meghatározóbb. A legkönnyebben persze a legifjabbak barátkoztak meg a csúcstechnikát jelentő iskolatáblákkal.

 

 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!