Gazdaság
2010.05.19. 13:31
Fej fej mellett áll a két új kereskedelmi rádió
A 15 évesnél idősebbek továbbra is az MR1-Kossuth Rádiót, a 15 és 49 év közöttiek pedig a Class FM-et hallgatják a legtöbben a magyarországi rádióadók közül - derül ki az Ipsos-GfK felméréséből.
MTI
A Danubius és a Sláger helyére lépő kereskedelmi rádiók között szoros a verseny: a reggeli műsorsávban és Budapesten a Neo FM a népszerűbb. A közönségmérés adatai szerint a 15 évesnél idősebbek közül a legtöbben az MR1-Kossuth Rádióra kapcsolnak, az adó naponta átlagosan 1,8 millió hallgatót ér el, megelőzve az 1,4 milliós hallgatottságú Neo FM-et, és az 1,3 millió ember által hallgatott Class FM-et.
Ezek is érdekelhetik
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
Feliratkozom a hírlevélre