2006.07.15. 02:29
Revansot venne a két Renault
Székesfehérvár (mj) - A két tengerentúli futam után a mezőny visszatért Európába, ahol Magny-Cours-ban a Francia Nagydíjért vetélkednek egymással a résztvevő pilóták.
A korábbiakhoz képest változott a program, hiszen most nem egymás utáni két hétvégén állnak rajthoz a versenyzők. Az is változás, hogy a Francia Nagydíjat nem a brit, hanem német futam követi. Aztán jön a várva várt Magyar Nagydíj a Hungaroringen.
A vasárnapi futam a Renault háziversenyének számít, a csapat ennek megfelelően gőzerővel készül, főként azért, hogy visszavágjon a Ferrarinak, az Indianapolisban elszenvedett kudarcért.
- Számunkra az Egyesült Államok Nagydíja biztató volt, de nem szabad túlértékelnünk az eredményt. Biztos vagyok abban, a dolgok nem mennek majd mindig ilyen jól, de meg vagyok győződve, hogy esélyesek vagyunk a világbajnoki címre - mondta Michael Schumacher, a Ferrari hétszeres világbajnoka.
A Kanadai és az USA Nagydíj, összességében sikeres volt a Renault számára, hiszen Montreálban Alonso győzött, míg a másik futamon Fisichella bronzérmes lett.
- Tavaly nulla pontot szereztem ezen a két futamon, míg az idén tizennégyet, és vezetek a vb-n. Michael egy kicsit behozott a hátrányából, de a kettőnk közötti különbség még mindig elég nagy. Jó munkát végeztünk, s már nagyon várom az európai futamokat. Franciaországban egy kicsit valósághűbb eredményt várok, s azt, hogy újra a szokásos erőviszonyok uralkodnak majd - nyilatkozta Fernando Alonso.
Magny-Cours egyébként nem túl kedvelt helyszín a Forma-1-es csapatok számára, hiszen a francia vidék közepén található, mindenféle komolyabb érdekesség nélkül. Maga a pálya technikásnak számít, lassú hajtűkanyarok, közepesen gyors kanyarok és sikánok jellemzik. A pálya felülete különösen sima, de az aszfalt sötét színe miatt, napsütésben nagyon felmelegedhet a felszíne.
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
A vasárnapi futam a Renault háziversenyének számít, a csapat ennek megfelelően gőzerővel készül, főként azért, hogy visszavágjon a Ferrarinak, az Indianapolisban elszenvedett kudarcért.
- Számunkra az Egyesült Államok Nagydíja biztató volt, de nem szabad túlértékelnünk az eredményt. Biztos vagyok abban, a dolgok nem mennek majd mindig ilyen jól, de meg vagyok győződve, hogy esélyesek vagyunk a világbajnoki címre - mondta Michael Schumacher, a Ferrari hétszeres világbajnoka.
A Kanadai és az USA Nagydíj, összességében sikeres volt a Renault számára, hiszen Montreálban Alonso győzött, míg a másik futamon Fisichella bronzérmes lett.
- Tavaly nulla pontot szereztem ezen a két futamon, míg az idén tizennégyet, és vezetek a vb-n. Michael egy kicsit behozott a hátrányából, de a kettőnk közötti különbség még mindig elég nagy. Jó munkát végeztünk, s már nagyon várom az európai futamokat. Franciaországban egy kicsit valósághűbb eredményt várok, s azt, hogy újra a szokásos erőviszonyok uralkodnak majd - nyilatkozta Fernando Alonso.
Magny-Cours egyébként nem túl kedvelt helyszín a Forma-1-es csapatok számára, hiszen a francia vidék közepén található, mindenféle komolyabb érdekesség nélkül. Maga a pálya technikásnak számít, lassú hajtűkanyarok, közepesen gyors kanyarok és sikánok jellemzik. A pálya felülete különösen sima, de az aszfalt sötét színe miatt, napsütésben nagyon felmelegedhet a felszíne.
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
A vasárnapi futam a Renault háziversenyének számít, a csapat ennek megfelelően gőzerővel készül, főként azért, hogy visszavágjon a Ferrarinak, az Indianapolisban elszenvedett kudarcért.
- Számunkra az Egyesült Államok Nagydíja biztató volt, de nem szabad túlértékelnünk az eredményt. Biztos vagyok abban, a dolgok nem mennek majd mindig ilyen jól, de meg vagyok győződve, hogy esélyesek vagyunk a világbajnoki címre - mondta Michael Schumacher, a Ferrari hétszeres világbajnoka.
A Kanadai és az USA Nagydíj, összességében sikeres volt a Renault számára, hiszen Montreálban Alonso győzött, míg a másik futamon Fisichella bronzérmes lett.
- Tavaly nulla pontot szereztem ezen a két futamon, míg az idén tizennégyet, és vezetek a vb-n. Michael egy kicsit behozott a hátrányából, de a kettőnk közötti különbség még mindig elég nagy. Jó munkát végeztünk, s már nagyon várom az európai futamokat. Franciaországban egy kicsit valósághűbb eredményt várok, s azt, hogy újra a szokásos erőviszonyok uralkodnak majd - nyilatkozta Fernando Alonso.
Magny-Cours egyébként nem túl kedvelt helyszín a Forma-1-es csapatok számára, hiszen a francia vidék közepén található, mindenféle komolyabb érdekesség nélkül. Maga a pálya technikásnak számít, lassú hajtűkanyarok, közepesen gyors kanyarok és sikánok jellemzik. A pálya felülete különösen sima, de az aszfalt sötét színe miatt, napsütésben nagyon felmelegedhet a felszíne.
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
- Számunkra az Egyesült Államok Nagydíja biztató volt, de nem szabad túlértékelnünk az eredményt. Biztos vagyok abban, a dolgok nem mennek majd mindig ilyen jól, de meg vagyok győződve, hogy esélyesek vagyunk a világbajnoki címre - mondta Michael Schumacher, a Ferrari hétszeres világbajnoka.
A Kanadai és az USA Nagydíj, összességében sikeres volt a Renault számára, hiszen Montreálban Alonso győzött, míg a másik futamon Fisichella bronzérmes lett.
- Tavaly nulla pontot szereztem ezen a két futamon, míg az idén tizennégyet, és vezetek a vb-n. Michael egy kicsit behozott a hátrányából, de a kettőnk közötti különbség még mindig elég nagy. Jó munkát végeztünk, s már nagyon várom az európai futamokat. Franciaországban egy kicsit valósághűbb eredményt várok, s azt, hogy újra a szokásos erőviszonyok uralkodnak majd - nyilatkozta Fernando Alonso.
Magny-Cours egyébként nem túl kedvelt helyszín a Forma-1-es csapatok számára, hiszen a francia vidék közepén található, mindenféle komolyabb érdekesség nélkül. Maga a pálya technikásnak számít, lassú hajtűkanyarok, közepesen gyors kanyarok és sikánok jellemzik. A pálya felülete különösen sima, de az aszfalt sötét színe miatt, napsütésben nagyon felmelegedhet a felszíne.
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
- Számunkra az Egyesült Államok Nagydíja biztató volt, de nem szabad túlértékelnünk az eredményt. Biztos vagyok abban, a dolgok nem mennek majd mindig ilyen jól, de meg vagyok győződve, hogy esélyesek vagyunk a világbajnoki címre - mondta Michael Schumacher, a Ferrari hétszeres világbajnoka.
A Kanadai és az USA Nagydíj, összességében sikeres volt a Renault számára, hiszen Montreálban Alonso győzött, míg a másik futamon Fisichella bronzérmes lett.
- Tavaly nulla pontot szereztem ezen a két futamon, míg az idén tizennégyet, és vezetek a vb-n. Michael egy kicsit behozott a hátrányából, de a kettőnk közötti különbség még mindig elég nagy. Jó munkát végeztünk, s már nagyon várom az európai futamokat. Franciaországban egy kicsit valósághűbb eredményt várok, s azt, hogy újra a szokásos erőviszonyok uralkodnak majd - nyilatkozta Fernando Alonso.
Magny-Cours egyébként nem túl kedvelt helyszín a Forma-1-es csapatok számára, hiszen a francia vidék közepén található, mindenféle komolyabb érdekesség nélkül. Maga a pálya technikásnak számít, lassú hajtűkanyarok, közepesen gyors kanyarok és sikánok jellemzik. A pálya felülete különösen sima, de az aszfalt sötét színe miatt, napsütésben nagyon felmelegedhet a felszíne.
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
A Kanadai és az USA Nagydíj, összességében sikeres volt a Renault számára, hiszen Montreálban Alonso győzött, míg a másik futamon Fisichella bronzérmes lett.
- Tavaly nulla pontot szereztem ezen a két futamon, míg az idén tizennégyet, és vezetek a vb-n. Michael egy kicsit behozott a hátrányából, de a kettőnk közötti különbség még mindig elég nagy. Jó munkát végeztünk, s már nagyon várom az európai futamokat. Franciaországban egy kicsit valósághűbb eredményt várok, s azt, hogy újra a szokásos erőviszonyok uralkodnak majd - nyilatkozta Fernando Alonso.
Magny-Cours egyébként nem túl kedvelt helyszín a Forma-1-es csapatok számára, hiszen a francia vidék közepén található, mindenféle komolyabb érdekesség nélkül. Maga a pálya technikásnak számít, lassú hajtűkanyarok, közepesen gyors kanyarok és sikánok jellemzik. A pálya felülete különösen sima, de az aszfalt sötét színe miatt, napsütésben nagyon felmelegedhet a felszíne.
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
A Kanadai és az USA Nagydíj, összességében sikeres volt a Renault számára, hiszen Montreálban Alonso győzött, míg a másik futamon Fisichella bronzérmes lett.
- Tavaly nulla pontot szereztem ezen a két futamon, míg az idén tizennégyet, és vezetek a vb-n. Michael egy kicsit behozott a hátrányából, de a kettőnk közötti különbség még mindig elég nagy. Jó munkát végeztünk, s már nagyon várom az európai futamokat. Franciaországban egy kicsit valósághűbb eredményt várok, s azt, hogy újra a szokásos erőviszonyok uralkodnak majd - nyilatkozta Fernando Alonso.
Magny-Cours egyébként nem túl kedvelt helyszín a Forma-1-es csapatok számára, hiszen a francia vidék közepén található, mindenféle komolyabb érdekesség nélkül. Maga a pálya technikásnak számít, lassú hajtűkanyarok, közepesen gyors kanyarok és sikánok jellemzik. A pálya felülete különösen sima, de az aszfalt sötét színe miatt, napsütésben nagyon felmelegedhet a felszíne.
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
- Tavaly nulla pontot szereztem ezen a két futamon, míg az idén tizennégyet, és vezetek a vb-n. Michael egy kicsit behozott a hátrányából, de a kettőnk közötti különbség még mindig elég nagy. Jó munkát végeztünk, s már nagyon várom az európai futamokat. Franciaországban egy kicsit valósághűbb eredményt várok, s azt, hogy újra a szokásos erőviszonyok uralkodnak majd - nyilatkozta Fernando Alonso.
Magny-Cours egyébként nem túl kedvelt helyszín a Forma-1-es csapatok számára, hiszen a francia vidék közepén található, mindenféle komolyabb érdekesség nélkül. Maga a pálya technikásnak számít, lassú hajtűkanyarok, közepesen gyors kanyarok és sikánok jellemzik. A pálya felülete különösen sima, de az aszfalt sötét színe miatt, napsütésben nagyon felmelegedhet a felszíne.
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
- Tavaly nulla pontot szereztem ezen a két futamon, míg az idén tizennégyet, és vezetek a vb-n. Michael egy kicsit behozott a hátrányából, de a kettőnk közötti különbség még mindig elég nagy. Jó munkát végeztünk, s már nagyon várom az európai futamokat. Franciaországban egy kicsit valósághűbb eredményt várok, s azt, hogy újra a szokásos erőviszonyok uralkodnak majd - nyilatkozta Fernando Alonso.
Magny-Cours egyébként nem túl kedvelt helyszín a Forma-1-es csapatok számára, hiszen a francia vidék közepén található, mindenféle komolyabb érdekesség nélkül. Maga a pálya technikásnak számít, lassú hajtűkanyarok, közepesen gyors kanyarok és sikánok jellemzik. A pálya felülete különösen sima, de az aszfalt sötét színe miatt, napsütésben nagyon felmelegedhet a felszíne.
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
Magny-Cours egyébként nem túl kedvelt helyszín a Forma-1-es csapatok számára, hiszen a francia vidék közepén található, mindenféle komolyabb érdekesség nélkül. Maga a pálya technikásnak számít, lassú hajtűkanyarok, közepesen gyors kanyarok és sikánok jellemzik. A pálya felülete különösen sima, de az aszfalt sötét színe miatt, napsütésben nagyon felmelegedhet a felszíne.
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
Magny-Cours egyébként nem túl kedvelt helyszín a Forma-1-es csapatok számára, hiszen a francia vidék közepén található, mindenféle komolyabb érdekesség nélkül. Maga a pálya technikásnak számít, lassú hajtűkanyarok, közepesen gyors kanyarok és sikánok jellemzik. A pálya felülete különösen sima, de az aszfalt sötét színe miatt, napsütésben nagyon felmelegedhet a felszíne.
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
A 70 körös Francia Nagydíj vasárnap, helyi idő szerint 14 órakor kezdődik. A pálya hossza 4,411 kilométer, míg a teljes versenytáv hossza összesen 308, 586 kilométer. A pályarekordot Michael Schumacher tartja 2004-ből, ideje 1 perc 15,377 másodperc volt. A tavalyi futamon Fernando Alonso győzött, Kimi Rikkönen és M. Schumacher előtt.
(Forrás Amber Pr.)
(Forrás Amber Pr.)
(Forrás Amber Pr.)