2011.07.19. 02:29
Palkovics a Kékszalagról: a hajóban benne van az eredmény, de beragadtunk
Balatonfüred - Kategóriájában lemaradt a dobogóról Palkovics Krisztián a Sapa Fehérvár AV19 csatára, összetettben pedig a 123. helyen ért célba a 43. Kékszalag vitorlásversenyen.
- Nem sokon múlt a jobb helyezés, sajnos rajtnál északnak mentünk, és ott beragadtunk, amíg akik dél felé vették az irányt, könnyedén hajózhattak. Később fordultunk csak Balatonkenese felé, a hátrányból sokat ledolgoztunk, mindössze 20-30 perc választott el bennünket a kategória első pozíciójától - emlékszik vissza Palkovics.
Az Icemant kormányozó jégkorongos a legnépesebb, YS II-es osztályban vágott neki csapatával Európa leghosszabb távú tókerülő versenyének. A népes mezőnyt azonban alaposan megtizedelte a nem várt égi áldás. Elnézve, hogy az elemekkel Krisztiánéknak is meggyűlt a bajuk, mindenképpen dicséretes teljesítmény a 4. pozíció.
- Derült égből villámcsapásként ért a vihar. Ritka, hogy északkeleti szélből déli kerekedik, általában az északi a megszokottabb. Mint azt korábban is említettem a Kékszalag a lutri versenyek közé sorolható, nehéz megállapítani a szélirányt. Úgy érzem, nincs szégyenkezni valónk, benne van a pakliban, hogy olyan hajó futott be most elsőként, amelyet korábban már többször megvertünk. Hajónkban benne van az eredmény, ha balatonkenesei szakaszból jobban kijövünk, akkor előrébb végezhettünk volna.
A válogatottságtól visszavonulást tervező 36 esztendős jobbszélsőnek a viszontagságos körülmények ellenére is örökre szóló élmény marad az idei Kékszalag, bár mint mondja, ismerősökkel beszélve többen is tengeribetegek lettek a hullámzó Balatonon.
- A kishajók nem bírják a nagy, óránkénti 40 kilométeres szelet, többeknek már-már halálfélelmük volt. Vitorlásunkkal azonban élvezet menni, osztályában a legjobbak közé tartozik. Különlegessége a Kékszalagnak, hogy sosem fújják le, végig kell menni, mi is ezt tettük.
- Nem sokon múlt a jobb helyezés, sajnos rajtnál északnak mentünk, és ott beragadtunk, amíg akik dél felé vették az irányt, könnyedén hajózhattak. Később fordultunk csak Balatonkenese felé, a hátrányból sokat ledolgoztunk, mindössze 20-30 perc választott el bennünket a kategória első pozíciójától - emlékszik vissza Palkovics.
Az Icemant kormányozó jégkorongos a legnépesebb, YS II-es osztályban vágott neki csapatával Európa leghosszabb távú tókerülő versenyének. A népes mezőnyt azonban alaposan megtizedelte a nem várt égi áldás. Elnézve, hogy az elemekkel Krisztiánéknak is meggyűlt a bajuk, mindenképpen dicséretes teljesítmény a 4. pozíció.
- Derült égből villámcsapásként ért a vihar. Ritka, hogy északkeleti szélből déli kerekedik, általában az északi a megszokottabb. Mint azt korábban is említettem a Kékszalag a lutri versenyek közé sorolható, nehéz megállapítani a szélirányt. Úgy érzem, nincs szégyenkezni valónk, benne van a pakliban, hogy olyan hajó futott be most elsőként, amelyet korábban már többször megvertünk. Hajónkban benne van az eredmény, ha balatonkenesei szakaszból jobban kijövünk, akkor előrébb végezhettünk volna.
A válogatottságtól visszavonulást tervező 36 esztendős jobbszélsőnek a viszontagságos körülmények ellenére is örökre szóló élmény marad az idei Kékszalag, bár mint mondja, ismerősökkel beszélve többen is tengeribetegek lettek a hullámzó Balatonon.
- A kishajók nem bírják a nagy, óránkénti 40 kilométeres szelet, többeknek már-már halálfélelmük volt. Vitorlásunkkal azonban élvezet menni, osztályában a legjobbak közé tartozik. Különlegessége a Kékszalagnak, hogy sosem fújják le, végig kell menni, mi is ezt tettük.
Az Icemant kormányozó jégkorongos a legnépesebb, YS II-es osztályban vágott neki csapatával Európa leghosszabb távú tókerülő versenyének. A népes mezőnyt azonban alaposan megtizedelte a nem várt égi áldás. Elnézve, hogy az elemekkel Krisztiánéknak is meggyűlt a bajuk, mindenképpen dicséretes teljesítmény a 4. pozíció.
- Derült égből villámcsapásként ért a vihar. Ritka, hogy északkeleti szélből déli kerekedik, általában az északi a megszokottabb. Mint azt korábban is említettem a Kékszalag a lutri versenyek közé sorolható, nehéz megállapítani a szélirányt. Úgy érzem, nincs szégyenkezni valónk, benne van a pakliban, hogy olyan hajó futott be most elsőként, amelyet korábban már többször megvertünk. Hajónkban benne van az eredmény, ha balatonkenesei szakaszból jobban kijövünk, akkor előrébb végezhettünk volna.
A válogatottságtól visszavonulást tervező 36 esztendős jobbszélsőnek a viszontagságos körülmények ellenére is örökre szóló élmény marad az idei Kékszalag, bár mint mondja, ismerősökkel beszélve többen is tengeribetegek lettek a hullámzó Balatonon.
- A kishajók nem bírják a nagy, óránkénti 40 kilométeres szelet, többeknek már-már halálfélelmük volt. Vitorlásunkkal azonban élvezet menni, osztályában a legjobbak közé tartozik. Különlegessége a Kékszalagnak, hogy sosem fújják le, végig kell menni, mi is ezt tettük.
Az Icemant kormányozó jégkorongos a legnépesebb, YS II-es osztályban vágott neki csapatával Európa leghosszabb távú tókerülő versenyének. A népes mezőnyt azonban alaposan megtizedelte a nem várt égi áldás. Elnézve, hogy az elemekkel Krisztiánéknak is meggyűlt a bajuk, mindenképpen dicséretes teljesítmény a 4. pozíció.
- Derült égből villámcsapásként ért a vihar. Ritka, hogy északkeleti szélből déli kerekedik, általában az északi a megszokottabb. Mint azt korábban is említettem a Kékszalag a lutri versenyek közé sorolható, nehéz megállapítani a szélirányt. Úgy érzem, nincs szégyenkezni valónk, benne van a pakliban, hogy olyan hajó futott be most elsőként, amelyet korábban már többször megvertünk. Hajónkban benne van az eredmény, ha balatonkenesei szakaszból jobban kijövünk, akkor előrébb végezhettünk volna.
A válogatottságtól visszavonulást tervező 36 esztendős jobbszélsőnek a viszontagságos körülmények ellenére is örökre szóló élmény marad az idei Kékszalag, bár mint mondja, ismerősökkel beszélve többen is tengeribetegek lettek a hullámzó Balatonon.
- A kishajók nem bírják a nagy, óránkénti 40 kilométeres szelet, többeknek már-már halálfélelmük volt. Vitorlásunkkal azonban élvezet menni, osztályában a legjobbak közé tartozik. Különlegessége a Kékszalagnak, hogy sosem fújják le, végig kell menni, mi is ezt tettük.
- Derült égből villámcsapásként ért a vihar. Ritka, hogy északkeleti szélből déli kerekedik, általában az északi a megszokottabb. Mint azt korábban is említettem a Kékszalag a lutri versenyek közé sorolható, nehéz megállapítani a szélirányt. Úgy érzem, nincs szégyenkezni valónk, benne van a pakliban, hogy olyan hajó futott be most elsőként, amelyet korábban már többször megvertünk. Hajónkban benne van az eredmény, ha balatonkenesei szakaszból jobban kijövünk, akkor előrébb végezhettünk volna.
A válogatottságtól visszavonulást tervező 36 esztendős jobbszélsőnek a viszontagságos körülmények ellenére is örökre szóló élmény marad az idei Kékszalag, bár mint mondja, ismerősökkel beszélve többen is tengeribetegek lettek a hullámzó Balatonon.
- A kishajók nem bírják a nagy, óránkénti 40 kilométeres szelet, többeknek már-már halálfélelmük volt. Vitorlásunkkal azonban élvezet menni, osztályában a legjobbak közé tartozik. Különlegessége a Kékszalagnak, hogy sosem fújják le, végig kell menni, mi is ezt tettük.
- Derült égből villámcsapásként ért a vihar. Ritka, hogy északkeleti szélből déli kerekedik, általában az északi a megszokottabb. Mint azt korábban is említettem a Kékszalag a lutri versenyek közé sorolható, nehéz megállapítani a szélirányt. Úgy érzem, nincs szégyenkezni valónk, benne van a pakliban, hogy olyan hajó futott be most elsőként, amelyet korábban már többször megvertünk. Hajónkban benne van az eredmény, ha balatonkenesei szakaszból jobban kijövünk, akkor előrébb végezhettünk volna.
A válogatottságtól visszavonulást tervező 36 esztendős jobbszélsőnek a viszontagságos körülmények ellenére is örökre szóló élmény marad az idei Kékszalag, bár mint mondja, ismerősökkel beszélve többen is tengeribetegek lettek a hullámzó Balatonon.
- A kishajók nem bírják a nagy, óránkénti 40 kilométeres szelet, többeknek már-már halálfélelmük volt. Vitorlásunkkal azonban élvezet menni, osztályában a legjobbak közé tartozik. Különlegessége a Kékszalagnak, hogy sosem fújják le, végig kell menni, mi is ezt tettük.
A válogatottságtól visszavonulást tervező 36 esztendős jobbszélsőnek a viszontagságos körülmények ellenére is örökre szóló élmény marad az idei Kékszalag, bár mint mondja, ismerősökkel beszélve többen is tengeribetegek lettek a hullámzó Balatonon.
- A kishajók nem bírják a nagy, óránkénti 40 kilométeres szelet, többeknek már-már halálfélelmük volt. Vitorlásunkkal azonban élvezet menni, osztályában a legjobbak közé tartozik. Különlegessége a Kékszalagnak, hogy sosem fújják le, végig kell menni, mi is ezt tettük.
A válogatottságtól visszavonulást tervező 36 esztendős jobbszélsőnek a viszontagságos körülmények ellenére is örökre szóló élmény marad az idei Kékszalag, bár mint mondja, ismerősökkel beszélve többen is tengeribetegek lettek a hullámzó Balatonon.
- A kishajók nem bírják a nagy, óránkénti 40 kilométeres szelet, többeknek már-már halálfélelmük volt. Vitorlásunkkal azonban élvezet menni, osztályában a legjobbak közé tartozik. Különlegessége a Kékszalagnak, hogy sosem fújják le, végig kell menni, mi is ezt tettük.
- A kishajók nem bírják a nagy, óránkénti 40 kilométeres szelet, többeknek már-már halálfélelmük volt. Vitorlásunkkal azonban élvezet menni, osztályában a legjobbak közé tartozik. Különlegessége a Kékszalagnak, hogy sosem fújják le, végig kell menni, mi is ezt tettük.
- A kishajók nem bírják a nagy, óránkénti 40 kilométeres szelet, többeknek már-már halálfélelmük volt. Vitorlásunkkal azonban élvezet menni, osztályában a legjobbak közé tartozik. Különlegessége a Kékszalagnak, hogy sosem fújják le, végig kell menni, mi is ezt tettük.