Sportvilág

2011.04.01. 02:29

Elkezdődik a ralis szezon

Székesfehérvár - A ma esti rajt ceremóniával az egri Dobó téren elkezdődik a ralisok országos bajnoksága. Az elmúlt hetekben sok vihart megélt a sportág, de lesz verseny.

Matók János

 

Ma este Egerben, a Dobó téren 19.30-kor elkezdődik a rali országos bajnokság idei első futamának, az Eger-ralinak a rajt ceremóniája, s ez azt jelenti, hogy beindul a szezon. Amely az elmúlt időszak - az MNASZ berkein belüli történések - miatt meglehetősen bizonytalan volt, de a felek a sportág érdekei miatt felfüggesztették a harcot. Így a szombaton és vasárnap rendezendő, 11 gyorsasági szakaszból álló futamon, a magyar első és másodosztályú mezőny tagjai mellett a szlovák pilóták is elrajtolnak, lévén nekik is ez lesz az első bajnoki futamuk. De szintén ott lesznek a mezőnyben a Historic-rali résztvevői, amíg vasárnap a rali-túra képviselői is bekapcsolódnak a versenybe.

A rali ob élvonalában Fejér megyét a soponyai pilóta, Lévai Ferenc és fehérvári navigátora, Schweighardt Gábor (Honda Civic) képviseli, amíg  a szintén navigátor Szenner Zsolt továbbra Botka Dávid társaként ül be a Mitsubishi Lancer Evo IX-be.

- Úgy érzem, hogy a felkészülésünk kitűnően sikerült, hiszen nemcsak technikai, hanem kondícionális szempontból is tökéletes állapotban várjuk az Eger-ralit. Ám az idén bevezetett géposztály besorolás miatt a tavalyinál még erősebb ellenfelekkel kell versenyeznünk, de nagyon várjuk az összecsapást - mondta Lévai Ferenc.

- A télen sok gondot fordítottunk az autóra, így a jobb fordulás érdekében a futóműre, valamint felszereltük könnyű karbon alkatrészekkel, s az amúgy bivaly erős motoron is sikerült még javítanunk. A gép tehát jó, de a fejlesztések elhúzódtak, így nem tudtunk igazán tesztelni - mondta a rali-túrában induló fehérvári Bedő Imre, akinek Veres Gábor navigál a Mitsubishi Lancer Evo IX-ben. A céljuk egyértelmű: dobogós hely!

 

A rali ob élvonalában Fejér megyét a soponyai pilóta, Lévai Ferenc és fehérvári navigátora, Schweighardt Gábor (Honda Civic) képviseli, amíg  a szintén navigátor Szenner Zsolt továbbra Botka Dávid társaként ül be a Mitsubishi Lancer Evo IX-be.

- Úgy érzem, hogy a felkészülésünk kitűnően sikerült, hiszen nemcsak technikai, hanem kondícionális szempontból is tökéletes állapotban várjuk az Eger-ralit. Ám az idén bevezetett géposztály besorolás miatt a tavalyinál még erősebb ellenfelekkel kell versenyeznünk, de nagyon várjuk az összecsapást - mondta Lévai Ferenc.

- A télen sok gondot fordítottunk az autóra, így a jobb fordulás érdekében a futóműre, valamint felszereltük könnyű karbon alkatrészekkel, s az amúgy bivaly erős motoron is sikerült még javítanunk. A gép tehát jó, de a fejlesztések elhúzódtak, így nem tudtunk igazán tesztelni - mondta a rali-túrában induló fehérvári Bedő Imre, akinek Veres Gábor navigál a Mitsubishi Lancer Evo IX-ben. A céljuk egyértelmű: dobogós hely!

 

- Úgy érzem, hogy a felkészülésünk kitűnően sikerült, hiszen nemcsak technikai, hanem kondícionális szempontból is tökéletes állapotban várjuk az Eger-ralit. Ám az idén bevezetett géposztály besorolás miatt a tavalyinál még erősebb ellenfelekkel kell versenyeznünk, de nagyon várjuk az összecsapást - mondta Lévai Ferenc.

- A télen sok gondot fordítottunk az autóra, így a jobb fordulás érdekében a futóműre, valamint felszereltük könnyű karbon alkatrészekkel, s az amúgy bivaly erős motoron is sikerült még javítanunk. A gép tehát jó, de a fejlesztések elhúzódtak, így nem tudtunk igazán tesztelni - mondta a rali-túrában induló fehérvári Bedő Imre, akinek Veres Gábor navigál a Mitsubishi Lancer Evo IX-ben. A céljuk egyértelmű: dobogós hely!

 

- Úgy érzem, hogy a felkészülésünk kitűnően sikerült, hiszen nemcsak technikai, hanem kondícionális szempontból is tökéletes állapotban várjuk az Eger-ralit. Ám az idén bevezetett géposztály besorolás miatt a tavalyinál még erősebb ellenfelekkel kell versenyeznünk, de nagyon várjuk az összecsapást - mondta Lévai Ferenc.

- A télen sok gondot fordítottunk az autóra, így a jobb fordulás érdekében a futóműre, valamint felszereltük könnyű karbon alkatrészekkel, s az amúgy bivaly erős motoron is sikerült még javítanunk. A gép tehát jó, de a fejlesztések elhúzódtak, így nem tudtunk igazán tesztelni - mondta a rali-túrában induló fehérvári Bedő Imre, akinek Veres Gábor navigál a Mitsubishi Lancer Evo IX-ben. A céljuk egyértelmű: dobogós hely!

 

- A télen sok gondot fordítottunk az autóra, így a jobb fordulás érdekében a futóműre, valamint felszereltük könnyű karbon alkatrészekkel, s az amúgy bivaly erős motoron is sikerült még javítanunk. A gép tehát jó, de a fejlesztések elhúzódtak, így nem tudtunk igazán tesztelni - mondta a rali-túrában induló fehérvári Bedő Imre, akinek Veres Gábor navigál a Mitsubishi Lancer Evo IX-ben. A céljuk egyértelmű: dobogós hely!

 

- A télen sok gondot fordítottunk az autóra, így a jobb fordulás érdekében a futóműre, valamint felszereltük könnyű karbon alkatrészekkel, s az amúgy bivaly erős motoron is sikerült még javítanunk. A gép tehát jó, de a fejlesztések elhúzódtak, így nem tudtunk igazán tesztelni - mondta a rali-túrában induló fehérvári Bedő Imre, akinek Veres Gábor navigál a Mitsubishi Lancer Evo IX-ben. A céljuk egyértelmű: dobogós hely!

 

 

 

 

 

 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!