Sport

2007.05.24. 02:29

Hétvége a Duna-ralival

Dunaújváros - Idén sem marad autóverseny nélkül a város és Fejér megye, a 8. Duna-rali első osztályú mezőnye holnap száguld végig a településen, majd következik a kétnapos futam.

Kovalcsik Katalin

Nem vicc, és nem kitaláció: Monte-Carlón kívül egyedül Dunaújváros az, ahol egy város utcáin zajlik autóviadal.

- Éppen ezért az a pénteki prológ mottója, hogy a rali házhoz jön. Hiszen nem kell sehova elutazni, elég csak a negyedikről uzsonna közben lenézni az utcákra, ahol a Ladák mellett a WRC-k száguldanak majd el, hazánk legjobb raliversenyzőivel. Remélem, hogy ezúttal is tízezrek követik majd figyelemmel az eseményeket. A prológ útvonala ugyanaz lesz, mint tavaly, és ezúttal is a leggyorsabb pilóta és navigátora kapja meg a Dunaújváros Kupát - kezdte a beszélgetést ifj. Markó Tibor, a szervezőbizottság tagja.

- A város a korábbiakhoz hasonlóan partnerünk volt, sok segítséget kaptunk ezúttal is tőlük. Annak ellenére, hogy a pálya szinte felöleli az egész várost, még soha nem támadtak nekünk kapákkal és kaszákkal az emberek amiatt, mert pár órára lezárjuk az érintett szakaszokat. Természetesen idén is külön mentőautók állomásoznak az elzárt területeken, ahol csak a lakosság ellátása lesz a feladat. Nagyon bízom benne, hogy a kellemetlenségekért bőségesen kárpótol mindenkit az élmény pénteken. Ám ezúttal is nagyon-nagyon kérünk mindenkit: tartsák be a pályabírók utasításait, és kizárólag a kordonok mögül nézzék a versenyt. Lesznek kijelölt gyalogátkelők, de ha bárkinek gondja van, akkor menjen oda egy pályabíróhoz, ő biztosan tud majd segíteni. A verseny miatt délben kezdődnek az útlezárások, amelyek körülbelül este hat óráig tartanak. Természetesen, ha előbb végzünk, akkor hamarabb szabadulnak fel az érintett utcák is - mondta Markó.

Az első osztály közel száz indulója fordított sorrendben rajtol majd a Béke úti garázssor előli részről, a cél pedig a Vasmű úton lesz, a József Attila utca magasságában. Az idei bajnokságból eddig két aszfaltos verseny volt, az első murvás viadal lesz a Várpalota környéki Duna-rali szombaton és vasárnap. Igaz, hogy a két felület más beállítást igényel, de megtudtuk: több versenyző és navigátor a murvára beállított autójával nyomja majd a gázt pénteken. Ez pedig látványosabb fordulókat, kanyarodásokat eredményez. A bajnoki címért 2007-ben kiélezettebb harc várható, így a Dunaújvárosban is látható, címvédő Benik-Varga kettős Ford Focus WRC-jének Spitzmüller Csaba, vagy Turi Tamás masinája is nagy ellenfele lehet.

A dunaújvárosi lezárások délben kezdődnek, az előfutók után pedig az első versenyző 15.48 órakor indul. Aki a gépcsodákat közelről is szeretné szemrevételezni, s esetleg a pilótákkal is találkozni akar, az reggel 7 és délután 13.40 óra között a Skoda Autóháznál megteheti ezt, ahol a technikai átvétele zajlik az autóknak.

Az országos bajnokságban idén nyolc futam lesz, ezek közül már kettő megvolt, a harmadik a Duna-rali. Az egri és miskolci, aszfaltos futam után az abszolút sorrendben Benik Balázs és Varga István vezet a Ford Focus WRC-vel 45 ponttal, őket 42-vel Turi Tamás és Tóth Imre követi a Skoda Fabia WRC-vel. A harmadik helyen 26 egységggel Hideg Kriszitán és Kerék István áll Mitsubishi Lancer Evojával. A sokak által ismert, korábbi bajnok ifj. Tóth János - azaz Janika - és Bahor Bea sem a prológon, sem a futamon nem indul. De visszatérve az állásra: Benik és Turi egy-egy futamot nyert, az Egerben kieső Spitzmüller Csaba Miskolcon második lett, így őt sem lehet még leírni. Szintén láthatóak lesznek a verseny során: Turán Frigyes, Vizin László, Bútor Róbert, Tagai Tamás, ifj. Érdi Tibor. Természetesen a fehérvári Vinoczai Attiláról sem feledkezhetünk meg, aki Matics Mihály navigátoraként az N4-es géposztályban szerepel. A páros az első futamban totálkárosra törte a gépet, pedig az utolsó előtti gyorsasági szakaszig verte a mezőnyt. A második már jobban sikerült, hiszen, akkor a negyedik helyen végeztek. Most készülnek a feltámadásra , egyértelműen szeretnének fellépni a dobogóra. Erre a tavalyi bajnoki címük is kötelezi őket.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

- Éppen ezért az a pénteki prológ mottója, hogy a rali házhoz jön. Hiszen nem kell sehova elutazni, elég csak a negyedikről uzsonna közben lenézni az utcákra, ahol a Ladák mellett a WRC-k száguldanak majd el, hazánk legjobb raliversenyzőivel. Remélem, hogy ezúttal is tízezrek követik majd figyelemmel az eseményeket. A prológ útvonala ugyanaz lesz, mint tavaly, és ezúttal is a leggyorsabb pilóta és navigátora kapja meg a Dunaújváros Kupát - kezdte a beszélgetést ifj. Markó Tibor, a szervezőbizottság tagja.

- A város a korábbiakhoz hasonlóan partnerünk volt, sok segítséget kaptunk ezúttal is tőlük. Annak ellenére, hogy a pálya szinte felöleli az egész várost, még soha nem támadtak nekünk kapákkal és kaszákkal az emberek amiatt, mert pár órára lezárjuk az érintett szakaszokat. Természetesen idén is külön mentőautók állomásoznak az elzárt területeken, ahol csak a lakosság ellátása lesz a feladat. Nagyon bízom benne, hogy a kellemetlenségekért bőségesen kárpótol mindenkit az élmény pénteken. Ám ezúttal is nagyon-nagyon kérünk mindenkit: tartsák be a pályabírók utasításait, és kizárólag a kordonok mögül nézzék a versenyt. Lesznek kijelölt gyalogátkelők, de ha bárkinek gondja van, akkor menjen oda egy pályabíróhoz, ő biztosan tud majd segíteni. A verseny miatt délben kezdődnek az útlezárások, amelyek körülbelül este hat óráig tartanak. Természetesen, ha előbb végzünk, akkor hamarabb szabadulnak fel az érintett utcák is - mondta Markó.

Az első osztály közel száz indulója fordított sorrendben rajtol majd a Béke úti garázssor előli részről, a cél pedig a Vasmű úton lesz, a József Attila utca magasságában. Az idei bajnokságból eddig két aszfaltos verseny volt, az első murvás viadal lesz a Várpalota környéki Duna-rali szombaton és vasárnap. Igaz, hogy a két felület más beállítást igényel, de megtudtuk: több versenyző és navigátor a murvára beállított autójával nyomja majd a gázt pénteken. Ez pedig látványosabb fordulókat, kanyarodásokat eredményez. A bajnoki címért 2007-ben kiélezettebb harc várható, így a Dunaújvárosban is látható, címvédő Benik-Varga kettős Ford Focus WRC-jének Spitzmüller Csaba, vagy Turi Tamás masinája is nagy ellenfele lehet.

A dunaújvárosi lezárások délben kezdődnek, az előfutók után pedig az első versenyző 15.48 órakor indul. Aki a gépcsodákat közelről is szeretné szemrevételezni, s esetleg a pilótákkal is találkozni akar, az reggel 7 és délután 13.40 óra között a Skoda Autóháznál megteheti ezt, ahol a technikai átvétele zajlik az autóknak.

Az országos bajnokságban idén nyolc futam lesz, ezek közül már kettő megvolt, a harmadik a Duna-rali. Az egri és miskolci, aszfaltos futam után az abszolút sorrendben Benik Balázs és Varga István vezet a Ford Focus WRC-vel 45 ponttal, őket 42-vel Turi Tamás és Tóth Imre követi a Skoda Fabia WRC-vel. A harmadik helyen 26 egységggel Hideg Kriszitán és Kerék István áll Mitsubishi Lancer Evojával. A sokak által ismert, korábbi bajnok ifj. Tóth János - azaz Janika - és Bahor Bea sem a prológon, sem a futamon nem indul. De visszatérve az állásra: Benik és Turi egy-egy futamot nyert, az Egerben kieső Spitzmüller Csaba Miskolcon második lett, így őt sem lehet még leírni. Szintén láthatóak lesznek a verseny során: Turán Frigyes, Vizin László, Bútor Róbert, Tagai Tamás, ifj. Érdi Tibor. Természetesen a fehérvári Vinoczai Attiláról sem feledkezhetünk meg, aki Matics Mihály navigátoraként az N4-es géposztályban szerepel. A páros az első futamban totálkárosra törte a gépet, pedig az utolsó előtti gyorsasági szakaszig verte a mezőnyt. A második már jobban sikerült, hiszen, akkor a negyedik helyen végeztek. Most készülnek a feltámadásra , egyértelműen szeretnének fellépni a dobogóra. Erre a tavalyi bajnoki címük is kötelezi őket.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

- Éppen ezért az a pénteki prológ mottója, hogy a rali házhoz jön. Hiszen nem kell sehova elutazni, elég csak a negyedikről uzsonna közben lenézni az utcákra, ahol a Ladák mellett a WRC-k száguldanak majd el, hazánk legjobb raliversenyzőivel. Remélem, hogy ezúttal is tízezrek követik majd figyelemmel az eseményeket. A prológ útvonala ugyanaz lesz, mint tavaly, és ezúttal is a leggyorsabb pilóta és navigátora kapja meg a Dunaújváros Kupát - kezdte a beszélgetést ifj. Markó Tibor, a szervezőbizottság tagja.

- A város a korábbiakhoz hasonlóan partnerünk volt, sok segítséget kaptunk ezúttal is tőlük. Annak ellenére, hogy a pálya szinte felöleli az egész várost, még soha nem támadtak nekünk kapákkal és kaszákkal az emberek amiatt, mert pár órára lezárjuk az érintett szakaszokat. Természetesen idén is külön mentőautók állomásoznak az elzárt területeken, ahol csak a lakosság ellátása lesz a feladat. Nagyon bízom benne, hogy a kellemetlenségekért bőségesen kárpótol mindenkit az élmény pénteken. Ám ezúttal is nagyon-nagyon kérünk mindenkit: tartsák be a pályabírók utasításait, és kizárólag a kordonok mögül nézzék a versenyt. Lesznek kijelölt gyalogátkelők, de ha bárkinek gondja van, akkor menjen oda egy pályabíróhoz, ő biztosan tud majd segíteni. A verseny miatt délben kezdődnek az útlezárások, amelyek körülbelül este hat óráig tartanak. Természetesen, ha előbb végzünk, akkor hamarabb szabadulnak fel az érintett utcák is - mondta Markó.

Az első osztály közel száz indulója fordított sorrendben rajtol majd a Béke úti garázssor előli részről, a cél pedig a Vasmű úton lesz, a József Attila utca magasságában. Az idei bajnokságból eddig két aszfaltos verseny volt, az első murvás viadal lesz a Várpalota környéki Duna-rali szombaton és vasárnap. Igaz, hogy a két felület más beállítást igényel, de megtudtuk: több versenyző és navigátor a murvára beállított autójával nyomja majd a gázt pénteken. Ez pedig látványosabb fordulókat, kanyarodásokat eredményez. A bajnoki címért 2007-ben kiélezettebb harc várható, így a Dunaújvárosban is látható, címvédő Benik-Varga kettős Ford Focus WRC-jének Spitzmüller Csaba, vagy Turi Tamás masinája is nagy ellenfele lehet.

A dunaújvárosi lezárások délben kezdődnek, az előfutók után pedig az első versenyző 15.48 órakor indul. Aki a gépcsodákat közelről is szeretné szemrevételezni, s esetleg a pilótákkal is találkozni akar, az reggel 7 és délután 13.40 óra között a Skoda Autóháznál megteheti ezt, ahol a technikai átvétele zajlik az autóknak.

Az országos bajnokságban idén nyolc futam lesz, ezek közül már kettő megvolt, a harmadik a Duna-rali. Az egri és miskolci, aszfaltos futam után az abszolút sorrendben Benik Balázs és Varga István vezet a Ford Focus WRC-vel 45 ponttal, őket 42-vel Turi Tamás és Tóth Imre követi a Skoda Fabia WRC-vel. A harmadik helyen 26 egységggel Hideg Kriszitán és Kerék István áll Mitsubishi Lancer Evojával. A sokak által ismert, korábbi bajnok ifj. Tóth János - azaz Janika - és Bahor Bea sem a prológon, sem a futamon nem indul. De visszatérve az állásra: Benik és Turi egy-egy futamot nyert, az Egerben kieső Spitzmüller Csaba Miskolcon második lett, így őt sem lehet még leírni. Szintén láthatóak lesznek a verseny során: Turán Frigyes, Vizin László, Bútor Róbert, Tagai Tamás, ifj. Érdi Tibor. Természetesen a fehérvári Vinoczai Attiláról sem feledkezhetünk meg, aki Matics Mihály navigátoraként az N4-es géposztályban szerepel. A páros az első futamban totálkárosra törte a gépet, pedig az utolsó előtti gyorsasági szakaszig verte a mezőnyt. A második már jobban sikerült, hiszen, akkor a negyedik helyen végeztek. Most készülnek a feltámadásra , egyértelműen szeretnének fellépni a dobogóra. Erre a tavalyi bajnoki címük is kötelezi őket.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

- A város a korábbiakhoz hasonlóan partnerünk volt, sok segítséget kaptunk ezúttal is tőlük. Annak ellenére, hogy a pálya szinte felöleli az egész várost, még soha nem támadtak nekünk kapákkal és kaszákkal az emberek amiatt, mert pár órára lezárjuk az érintett szakaszokat. Természetesen idén is külön mentőautók állomásoznak az elzárt területeken, ahol csak a lakosság ellátása lesz a feladat. Nagyon bízom benne, hogy a kellemetlenségekért bőségesen kárpótol mindenkit az élmény pénteken. Ám ezúttal is nagyon-nagyon kérünk mindenkit: tartsák be a pályabírók utasításait, és kizárólag a kordonok mögül nézzék a versenyt. Lesznek kijelölt gyalogátkelők, de ha bárkinek gondja van, akkor menjen oda egy pályabíróhoz, ő biztosan tud majd segíteni. A verseny miatt délben kezdődnek az útlezárások, amelyek körülbelül este hat óráig tartanak. Természetesen, ha előbb végzünk, akkor hamarabb szabadulnak fel az érintett utcák is - mondta Markó.

Az első osztály közel száz indulója fordított sorrendben rajtol majd a Béke úti garázssor előli részről, a cél pedig a Vasmű úton lesz, a József Attila utca magasságában. Az idei bajnokságból eddig két aszfaltos verseny volt, az első murvás viadal lesz a Várpalota környéki Duna-rali szombaton és vasárnap. Igaz, hogy a két felület más beállítást igényel, de megtudtuk: több versenyző és navigátor a murvára beállított autójával nyomja majd a gázt pénteken. Ez pedig látványosabb fordulókat, kanyarodásokat eredményez. A bajnoki címért 2007-ben kiélezettebb harc várható, így a Dunaújvárosban is látható, címvédő Benik-Varga kettős Ford Focus WRC-jének Spitzmüller Csaba, vagy Turi Tamás masinája is nagy ellenfele lehet.

A dunaújvárosi lezárások délben kezdődnek, az előfutók után pedig az első versenyző 15.48 órakor indul. Aki a gépcsodákat közelről is szeretné szemrevételezni, s esetleg a pilótákkal is találkozni akar, az reggel 7 és délután 13.40 óra között a Skoda Autóháznál megteheti ezt, ahol a technikai átvétele zajlik az autóknak.

Az országos bajnokságban idén nyolc futam lesz, ezek közül már kettő megvolt, a harmadik a Duna-rali. Az egri és miskolci, aszfaltos futam után az abszolút sorrendben Benik Balázs és Varga István vezet a Ford Focus WRC-vel 45 ponttal, őket 42-vel Turi Tamás és Tóth Imre követi a Skoda Fabia WRC-vel. A harmadik helyen 26 egységggel Hideg Kriszitán és Kerék István áll Mitsubishi Lancer Evojával. A sokak által ismert, korábbi bajnok ifj. Tóth János - azaz Janika - és Bahor Bea sem a prológon, sem a futamon nem indul. De visszatérve az állásra: Benik és Turi egy-egy futamot nyert, az Egerben kieső Spitzmüller Csaba Miskolcon második lett, így őt sem lehet még leírni. Szintén láthatóak lesznek a verseny során: Turán Frigyes, Vizin László, Bútor Róbert, Tagai Tamás, ifj. Érdi Tibor. Természetesen a fehérvári Vinoczai Attiláról sem feledkezhetünk meg, aki Matics Mihály navigátoraként az N4-es géposztályban szerepel. A páros az első futamban totálkárosra törte a gépet, pedig az utolsó előtti gyorsasági szakaszig verte a mezőnyt. A második már jobban sikerült, hiszen, akkor a negyedik helyen végeztek. Most készülnek a feltámadásra , egyértelműen szeretnének fellépni a dobogóra. Erre a tavalyi bajnoki címük is kötelezi őket.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

- A város a korábbiakhoz hasonlóan partnerünk volt, sok segítséget kaptunk ezúttal is tőlük. Annak ellenére, hogy a pálya szinte felöleli az egész várost, még soha nem támadtak nekünk kapákkal és kaszákkal az emberek amiatt, mert pár órára lezárjuk az érintett szakaszokat. Természetesen idén is külön mentőautók állomásoznak az elzárt területeken, ahol csak a lakosság ellátása lesz a feladat. Nagyon bízom benne, hogy a kellemetlenségekért bőségesen kárpótol mindenkit az élmény pénteken. Ám ezúttal is nagyon-nagyon kérünk mindenkit: tartsák be a pályabírók utasításait, és kizárólag a kordonok mögül nézzék a versenyt. Lesznek kijelölt gyalogátkelők, de ha bárkinek gondja van, akkor menjen oda egy pályabíróhoz, ő biztosan tud majd segíteni. A verseny miatt délben kezdődnek az útlezárások, amelyek körülbelül este hat óráig tartanak. Természetesen, ha előbb végzünk, akkor hamarabb szabadulnak fel az érintett utcák is - mondta Markó.

Az első osztály közel száz indulója fordított sorrendben rajtol majd a Béke úti garázssor előli részről, a cél pedig a Vasmű úton lesz, a József Attila utca magasságában. Az idei bajnokságból eddig két aszfaltos verseny volt, az első murvás viadal lesz a Várpalota környéki Duna-rali szombaton és vasárnap. Igaz, hogy a két felület más beállítást igényel, de megtudtuk: több versenyző és navigátor a murvára beállított autójával nyomja majd a gázt pénteken. Ez pedig látványosabb fordulókat, kanyarodásokat eredményez. A bajnoki címért 2007-ben kiélezettebb harc várható, így a Dunaújvárosban is látható, címvédő Benik-Varga kettős Ford Focus WRC-jének Spitzmüller Csaba, vagy Turi Tamás masinája is nagy ellenfele lehet.

A dunaújvárosi lezárások délben kezdődnek, az előfutók után pedig az első versenyző 15.48 órakor indul. Aki a gépcsodákat közelről is szeretné szemrevételezni, s esetleg a pilótákkal is találkozni akar, az reggel 7 és délután 13.40 óra között a Skoda Autóháznál megteheti ezt, ahol a technikai átvétele zajlik az autóknak.

Az országos bajnokságban idén nyolc futam lesz, ezek közül már kettő megvolt, a harmadik a Duna-rali. Az egri és miskolci, aszfaltos futam után az abszolút sorrendben Benik Balázs és Varga István vezet a Ford Focus WRC-vel 45 ponttal, őket 42-vel Turi Tamás és Tóth Imre követi a Skoda Fabia WRC-vel. A harmadik helyen 26 egységggel Hideg Kriszitán és Kerék István áll Mitsubishi Lancer Evojával. A sokak által ismert, korábbi bajnok ifj. Tóth János - azaz Janika - és Bahor Bea sem a prológon, sem a futamon nem indul. De visszatérve az állásra: Benik és Turi egy-egy futamot nyert, az Egerben kieső Spitzmüller Csaba Miskolcon második lett, így őt sem lehet még leírni. Szintén láthatóak lesznek a verseny során: Turán Frigyes, Vizin László, Bútor Róbert, Tagai Tamás, ifj. Érdi Tibor. Természetesen a fehérvári Vinoczai Attiláról sem feledkezhetünk meg, aki Matics Mihály navigátoraként az N4-es géposztályban szerepel. A páros az első futamban totálkárosra törte a gépet, pedig az utolsó előtti gyorsasági szakaszig verte a mezőnyt. A második már jobban sikerült, hiszen, akkor a negyedik helyen végeztek. Most készülnek a feltámadásra , egyértelműen szeretnének fellépni a dobogóra. Erre a tavalyi bajnoki címük is kötelezi őket.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

Az első osztály közel száz indulója fordított sorrendben rajtol majd a Béke úti garázssor előli részről, a cél pedig a Vasmű úton lesz, a József Attila utca magasságában. Az idei bajnokságból eddig két aszfaltos verseny volt, az első murvás viadal lesz a Várpalota környéki Duna-rali szombaton és vasárnap. Igaz, hogy a két felület más beállítást igényel, de megtudtuk: több versenyző és navigátor a murvára beállított autójával nyomja majd a gázt pénteken. Ez pedig látványosabb fordulókat, kanyarodásokat eredményez. A bajnoki címért 2007-ben kiélezettebb harc várható, így a Dunaújvárosban is látható, címvédő Benik-Varga kettős Ford Focus WRC-jének Spitzmüller Csaba, vagy Turi Tamás masinája is nagy ellenfele lehet.

A dunaújvárosi lezárások délben kezdődnek, az előfutók után pedig az első versenyző 15.48 órakor indul. Aki a gépcsodákat közelről is szeretné szemrevételezni, s esetleg a pilótákkal is találkozni akar, az reggel 7 és délután 13.40 óra között a Skoda Autóháznál megteheti ezt, ahol a technikai átvétele zajlik az autóknak.

Az országos bajnokságban idén nyolc futam lesz, ezek közül már kettő megvolt, a harmadik a Duna-rali. Az egri és miskolci, aszfaltos futam után az abszolút sorrendben Benik Balázs és Varga István vezet a Ford Focus WRC-vel 45 ponttal, őket 42-vel Turi Tamás és Tóth Imre követi a Skoda Fabia WRC-vel. A harmadik helyen 26 egységggel Hideg Kriszitán és Kerék István áll Mitsubishi Lancer Evojával. A sokak által ismert, korábbi bajnok ifj. Tóth János - azaz Janika - és Bahor Bea sem a prológon, sem a futamon nem indul. De visszatérve az állásra: Benik és Turi egy-egy futamot nyert, az Egerben kieső Spitzmüller Csaba Miskolcon második lett, így őt sem lehet még leírni. Szintén láthatóak lesznek a verseny során: Turán Frigyes, Vizin László, Bútor Róbert, Tagai Tamás, ifj. Érdi Tibor. Természetesen a fehérvári Vinoczai Attiláról sem feledkezhetünk meg, aki Matics Mihály navigátoraként az N4-es géposztályban szerepel. A páros az első futamban totálkárosra törte a gépet, pedig az utolsó előtti gyorsasági szakaszig verte a mezőnyt. A második már jobban sikerült, hiszen, akkor a negyedik helyen végeztek. Most készülnek a feltámadásra , egyértelműen szeretnének fellépni a dobogóra. Erre a tavalyi bajnoki címük is kötelezi őket.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

Az első osztály közel száz indulója fordított sorrendben rajtol majd a Béke úti garázssor előli részről, a cél pedig a Vasmű úton lesz, a József Attila utca magasságában. Az idei bajnokságból eddig két aszfaltos verseny volt, az első murvás viadal lesz a Várpalota környéki Duna-rali szombaton és vasárnap. Igaz, hogy a két felület más beállítást igényel, de megtudtuk: több versenyző és navigátor a murvára beállított autójával nyomja majd a gázt pénteken. Ez pedig látványosabb fordulókat, kanyarodásokat eredményez. A bajnoki címért 2007-ben kiélezettebb harc várható, így a Dunaújvárosban is látható, címvédő Benik-Varga kettős Ford Focus WRC-jének Spitzmüller Csaba, vagy Turi Tamás masinája is nagy ellenfele lehet.

A dunaújvárosi lezárások délben kezdődnek, az előfutók után pedig az első versenyző 15.48 órakor indul. Aki a gépcsodákat közelről is szeretné szemrevételezni, s esetleg a pilótákkal is találkozni akar, az reggel 7 és délután 13.40 óra között a Skoda Autóháznál megteheti ezt, ahol a technikai átvétele zajlik az autóknak.

Az országos bajnokságban idén nyolc futam lesz, ezek közül már kettő megvolt, a harmadik a Duna-rali. Az egri és miskolci, aszfaltos futam után az abszolút sorrendben Benik Balázs és Varga István vezet a Ford Focus WRC-vel 45 ponttal, őket 42-vel Turi Tamás és Tóth Imre követi a Skoda Fabia WRC-vel. A harmadik helyen 26 egységggel Hideg Kriszitán és Kerék István áll Mitsubishi Lancer Evojával. A sokak által ismert, korábbi bajnok ifj. Tóth János - azaz Janika - és Bahor Bea sem a prológon, sem a futamon nem indul. De visszatérve az állásra: Benik és Turi egy-egy futamot nyert, az Egerben kieső Spitzmüller Csaba Miskolcon második lett, így őt sem lehet még leírni. Szintén láthatóak lesznek a verseny során: Turán Frigyes, Vizin László, Bútor Róbert, Tagai Tamás, ifj. Érdi Tibor. Természetesen a fehérvári Vinoczai Attiláról sem feledkezhetünk meg, aki Matics Mihály navigátoraként az N4-es géposztályban szerepel. A páros az első futamban totálkárosra törte a gépet, pedig az utolsó előtti gyorsasági szakaszig verte a mezőnyt. A második már jobban sikerült, hiszen, akkor a negyedik helyen végeztek. Most készülnek a feltámadásra , egyértelműen szeretnének fellépni a dobogóra. Erre a tavalyi bajnoki címük is kötelezi őket.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

A dunaújvárosi lezárások délben kezdődnek, az előfutók után pedig az első versenyző 15.48 órakor indul. Aki a gépcsodákat közelről is szeretné szemrevételezni, s esetleg a pilótákkal is találkozni akar, az reggel 7 és délután 13.40 óra között a Skoda Autóháznál megteheti ezt, ahol a technikai átvétele zajlik az autóknak.

Az országos bajnokságban idén nyolc futam lesz, ezek közül már kettő megvolt, a harmadik a Duna-rali. Az egri és miskolci, aszfaltos futam után az abszolút sorrendben Benik Balázs és Varga István vezet a Ford Focus WRC-vel 45 ponttal, őket 42-vel Turi Tamás és Tóth Imre követi a Skoda Fabia WRC-vel. A harmadik helyen 26 egységggel Hideg Kriszitán és Kerék István áll Mitsubishi Lancer Evojával. A sokak által ismert, korábbi bajnok ifj. Tóth János - azaz Janika - és Bahor Bea sem a prológon, sem a futamon nem indul. De visszatérve az állásra: Benik és Turi egy-egy futamot nyert, az Egerben kieső Spitzmüller Csaba Miskolcon második lett, így őt sem lehet még leírni. Szintén láthatóak lesznek a verseny során: Turán Frigyes, Vizin László, Bútor Róbert, Tagai Tamás, ifj. Érdi Tibor. Természetesen a fehérvári Vinoczai Attiláról sem feledkezhetünk meg, aki Matics Mihály navigátoraként az N4-es géposztályban szerepel. A páros az első futamban totálkárosra törte a gépet, pedig az utolsó előtti gyorsasági szakaszig verte a mezőnyt. A második már jobban sikerült, hiszen, akkor a negyedik helyen végeztek. Most készülnek a feltámadásra , egyértelműen szeretnének fellépni a dobogóra. Erre a tavalyi bajnoki címük is kötelezi őket.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

A dunaújvárosi lezárások délben kezdődnek, az előfutók után pedig az első versenyző 15.48 órakor indul. Aki a gépcsodákat közelről is szeretné szemrevételezni, s esetleg a pilótákkal is találkozni akar, az reggel 7 és délután 13.40 óra között a Skoda Autóháznál megteheti ezt, ahol a technikai átvétele zajlik az autóknak.

Az országos bajnokságban idén nyolc futam lesz, ezek közül már kettő megvolt, a harmadik a Duna-rali. Az egri és miskolci, aszfaltos futam után az abszolút sorrendben Benik Balázs és Varga István vezet a Ford Focus WRC-vel 45 ponttal, őket 42-vel Turi Tamás és Tóth Imre követi a Skoda Fabia WRC-vel. A harmadik helyen 26 egységggel Hideg Kriszitán és Kerék István áll Mitsubishi Lancer Evojával. A sokak által ismert, korábbi bajnok ifj. Tóth János - azaz Janika - és Bahor Bea sem a prológon, sem a futamon nem indul. De visszatérve az állásra: Benik és Turi egy-egy futamot nyert, az Egerben kieső Spitzmüller Csaba Miskolcon második lett, így őt sem lehet még leírni. Szintén láthatóak lesznek a verseny során: Turán Frigyes, Vizin László, Bútor Róbert, Tagai Tamás, ifj. Érdi Tibor. Természetesen a fehérvári Vinoczai Attiláról sem feledkezhetünk meg, aki Matics Mihály navigátoraként az N4-es géposztályban szerepel. A páros az első futamban totálkárosra törte a gépet, pedig az utolsó előtti gyorsasági szakaszig verte a mezőnyt. A második már jobban sikerült, hiszen, akkor a negyedik helyen végeztek. Most készülnek a feltámadásra , egyértelműen szeretnének fellépni a dobogóra. Erre a tavalyi bajnoki címük is kötelezi őket.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

Az országos bajnokságban idén nyolc futam lesz, ezek közül már kettő megvolt, a harmadik a Duna-rali. Az egri és miskolci, aszfaltos futam után az abszolút sorrendben Benik Balázs és Varga István vezet a Ford Focus WRC-vel 45 ponttal, őket 42-vel Turi Tamás és Tóth Imre követi a Skoda Fabia WRC-vel. A harmadik helyen 26 egységggel Hideg Kriszitán és Kerék István áll Mitsubishi Lancer Evojával. A sokak által ismert, korábbi bajnok ifj. Tóth János - azaz Janika - és Bahor Bea sem a prológon, sem a futamon nem indul. De visszatérve az állásra: Benik és Turi egy-egy futamot nyert, az Egerben kieső Spitzmüller Csaba Miskolcon második lett, így őt sem lehet még leírni. Szintén láthatóak lesznek a verseny során: Turán Frigyes, Vizin László, Bútor Róbert, Tagai Tamás, ifj. Érdi Tibor. Természetesen a fehérvári Vinoczai Attiláról sem feledkezhetünk meg, aki Matics Mihály navigátoraként az N4-es géposztályban szerepel. A páros az első futamban totálkárosra törte a gépet, pedig az utolsó előtti gyorsasági szakaszig verte a mezőnyt. A második már jobban sikerült, hiszen, akkor a negyedik helyen végeztek. Most készülnek a feltámadásra , egyértelműen szeretnének fellépni a dobogóra. Erre a tavalyi bajnoki címük is kötelezi őket.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

Az országos bajnokságban idén nyolc futam lesz, ezek közül már kettő megvolt, a harmadik a Duna-rali. Az egri és miskolci, aszfaltos futam után az abszolút sorrendben Benik Balázs és Varga István vezet a Ford Focus WRC-vel 45 ponttal, őket 42-vel Turi Tamás és Tóth Imre követi a Skoda Fabia WRC-vel. A harmadik helyen 26 egységggel Hideg Kriszitán és Kerék István áll Mitsubishi Lancer Evojával. A sokak által ismert, korábbi bajnok ifj. Tóth János - azaz Janika - és Bahor Bea sem a prológon, sem a futamon nem indul. De visszatérve az állásra: Benik és Turi egy-egy futamot nyert, az Egerben kieső Spitzmüller Csaba Miskolcon második lett, így őt sem lehet még leírni. Szintén láthatóak lesznek a verseny során: Turán Frigyes, Vizin László, Bútor Róbert, Tagai Tamás, ifj. Érdi Tibor. Természetesen a fehérvári Vinoczai Attiláról sem feledkezhetünk meg, aki Matics Mihály navigátoraként az N4-es géposztályban szerepel. A páros az első futamban totálkárosra törte a gépet, pedig az utolsó előtti gyorsasági szakaszig verte a mezőnyt. A második már jobban sikerült, hiszen, akkor a negyedik helyen végeztek. Most készülnek a feltámadásra , egyértelműen szeretnének fellépni a dobogóra. Erre a tavalyi bajnoki címük is kötelezi őket.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

Szombaton az I. osztályú mezőny háromszor teljesíti a Köröshegy-Bánta, s kétszer a Várpalota-Iszka szakaszt. Vasárnap egyaránt kétszer lesz a Kincses-Csór és a 0 pont-Bánta szakasz. A parc fermé és a szervizpark mindkét napon Fehérváron, a volt ARÉV-vállalat Seregélyesi úti telephelyén lesz.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!