Sport

2007.05.26. 02:29

Benik befutója

Dunaújváros - A magyar ralimezőny nagyágyúi tegnap Újvárosban táncoltatták gépeiket. Persze csak módjával, hiszen az országos ralibajnokság igazából csak ma kezdődik Várpalotán.

Kovalcsik Katalin

A mentőállomáson három, a pálya mentén öt rohamkocsi állt készenlétben, szerencsére munka nélkül maradtak. A budaörsi mentőhelikopter tizenkét perc alatt ért volna a helyszínre, de nem kellett riasztani. A látványos és a maga nemében egyedülálló futamot sok ezer ember szurkolta végig a dunaújvárosi utcákon.

A legveszélyesebbnek tűnő jelenetet a Mitsubishi Evo-s Hankó László produkálta 30-as rajtszámmal, aki a Vasmű úti virágszigetet szántotta végig: az újraültetés szükségesnek tűnik. Több helyi néző megjegyezte, hogy nem a verseny előtti napokban kellett volna útburkolatfestést végezni, mert az autók nem egyszer leradírozták a friss jelzéseket...

Az ország mden tájáról (lapunk békéscsabai, pécsi, miskolci és budapesti szurkolókkal beszélgetett) érkező rajongók közül sokan már délben letáboroztak a leglátványosabbnak ígérkező kanyarokban, fordítókban. A beszédtéma a drukkerek között ugyan mi más is lehetett volna, mint az idei szezon elején ismét kibontakozni látszó Benik-Turi párharc. Bár Benik Balázst inkább murvásmenőnek tartják, a szezonkezdeten alaposan rácáfolt erre. A két aszfaltos futam után ugyanis vezeti a bajnokságot, igaz Turi Tamás ott lohol a nyakában. Mások Spitzmüller Csabát várták a prológ első helyére.

A kánikulai időjárás három óra körül borongóssá kezdett válni, de ez egyáltalán nem tántorította el az utcai ralitól az embereket. Ezúttal is többezren várakoztak a műanyagszalagok mögött.

Pontban 15.48-kor aztán elrajtolt a mezőny, és elsőként a ladások kezdték gyűrni az aszfaltot. Az egészen pontosan 5,3 kilométeres távot a könnyed autózást bemutató Benik Balázs (Ford Focus WRC 2003) nyerte (3.05.02), Turi (Skoda Fabia WRC, 3.06.08) és Spitzmüller (Skoda Fabia WRC, 3.12.06) előtt.

További helyezések: 4. Botka Dávid, 5. Hideg Krisztián, 6. ifj. Érdi Tibor, 7. Vizien László, 8. Szőllősi Péter, 9. Fenyvesi Gábor, 10. Zambelly György, 11. Matics Mihály, 12. Hadik András.

Az országos ralibajnokság állása a második futam után: 1. Benik Balázs 45 pont, 2. Turi Tamás 42, 3. Hideg Krisztián 26, 4. ifj. Érdi Tibor 23, 5. Spitzmüller Csaba 20, 6. Aschenbrenner Sándor 17, 7. Botka Dávid 17, 8. Borsi Gergő 17, 9. Herczig Norbert 15.

Szombaton és vasárnap a Várpalota és Veszprém közötti volt katonai területeken folytatódik a száguldás, ám az aszfalt helyett itt már egy borzasztó csúszós murvás terepen kell küzdeni a helyezésekért. A versenyzők nehézsége miatt csak magyar Acropolis raliként emlegetik a várpalotai etapokat, nem véletlenül... Némi könnyebbség, hogy ezek a területek a mezőny számára nem ismeretlenek, hiszen a tavalyi verseny útvonalával szinte teljesen meg-egyeznek.

A mentőállomáson három, a pálya mentén öt rohamkocsi állt készenlétben, szerencsére munka nélkül maradtak. A budaörsi mentőhelikopter tizenkét perc alatt ért volna a helyszínre, de nem kellett riasztani. A látványos és a maga nemében egyedülálló futamot sok ezer ember szurkolta végig a dunaújvárosi utcákon.

A legveszélyesebbnek tűnő jelenetet a Mitsubishi Evo-s Hankó László produkálta 30-as rajtszámmal, aki a Vasmű úti virágszigetet szántotta végig: az újraültetés szükségesnek tűnik. Több helyi néző megjegyezte, hogy nem a verseny előtti napokban kellett volna útburkolatfestést végezni, mert az autók nem egyszer leradírozták a friss jelzéseket...

Az ország minden tájáról (lapunk békéscsabai, pécsi, miskolci és budapesti szurkolókkal beszélgetett) érkező rajongók közül sokan már délben letáboroztak a leglátványosabbnak ígérkező kanyarokban, fordítókban. A beszédtéma a drukkerek között ugyan mi más is lehetett volna, mint az idei szezon elején ismét kibontakozni látszó Benik-Turi párharc. Bár Benik Balázst inkább murvásmenőnek tartják, a szezonkezdeten alaposan rácáfolt erre. A két aszfaltos futam után ugyanis vezeti a bajnokságot, igaz Turi Tamás ott lohol a nyakában. Mások Spitzmüller Csabát várták a prológ első helyére.

A kánikulai időjárás három óra körül borongóssá kezdett válni, de ez egyáltalán nem tántorította el az utcai ralitól az embereket. Ezúttal is többezren várakoztak a műanyagszalagok mögött.

Pontban 15.48-kor aztán elrajtolt a mezőny, és elsőként a ladások kezdték gyűrni az aszfaltot. Az egészen pontosan 5,3 kilométeres távot a könnyed autózást bemutató Benik Balázs (Ford Focus WRC 2003) nyerte (3.05.02), Turi (Skoda Fabia WRC, 3.06.08) és Spitzmüller (Skoda Fabia WRC, 3.12.06) előtt.

További helyezések: 4. Botka Dávid, 5. Hideg Krisztián, 6. ifj. Érdi Tibor, 7. Vizien László, 8. Szőllősi Péter, 9. Fenyvesi Gábor, 10. Zambelly György, 11. Matics Mihály, 12. Hadik András.

Az országos ralibajnokság állása a második futam után: 1. Benik Balázs 45 pont, 2. Turi Tamás 42, 3. Hideg Krisztián 26, 4. ifj. Érdi Tibor 23, 5. Spitzmüller Csaba 20, 6. Aschenbrenner Sándor 17, 7. Botka Dávid 17, 8. Borsi Gergő 17, 9. Herczig Norbert 15.

Szombaton és vasárnap a Várpalota és Veszprém közötti volt katonai területeken folytatódik a száguldás, ám az aszfalt helyett itt már egy borzasztó csúszós murvás terepen kell küzdeni a helyezésekért. A versenyzők nehézsége miatt csak magyar Acropolis raliként emlegetik a várpalotai etapokat, nem véletlenül... Némi könnyebbség, hogy ezek a területek a mezőny számára nem ismeretlenek, hiszen a tavalyi verseny útvonalával szinte teljesen meg-egyeznek.

A legveszélyesebbnek tűnő jelenetet a Mitsubishi Evo-s Hankó László produkálta 30-as rajtszámmal, aki a Vasmű úti virágszigetet szántotta végig: az újraültetés szükségesnek tűnik. Több helyi néző megjegyezte, hogy nem a verseny előtti napokban kellett volna útburkolatfestést végezni, mert az autók nem egyszer leradírozták a friss jelzéseket...

Az ország mden tájáról (lapunk békéscsabai, pécsi, miskolci és budapesti szurkolókkal beszélgetett) érkező rajongók közül sokan már délben letáboroztak a leglátványosabbnak ígérkező kanyarokban, fordítókban. A beszédtéma a drukkerek között ugyan mi más is lehetett volna, mint az idei szezon elején ismét kibontakozni látszó Benik-Turi párharc. Bár Benik Balázst inkább murvásmenőnek tartják, a szezonkezdeten alaposan rácáfolt erre. A két aszfaltos futam után ugyanis vezeti a bajnokságot, igaz Turi Tamás ott lohol a nyakában. Mások Spitzmüller Csabát várták a prológ első helyére.

A kánikulai időjárás három óra körül borongóssá kezdett válni, de ez egyáltalán nem tántorította el az utcai ralitól az embereket. Ezúttal is többezren várakoztak a műanyagszalagok mögött.

Pontban 15.48-kor aztán elrajtolt a mezőny, és elsőként a ladások kezdték gyűrni az aszfaltot. Az egészen pontosan 5,3 kilométeres távot a könnyed autózást bemutató Benik Balázs (Ford Focus WRC 2003) nyerte (3.05.02), Turi (Skoda Fabia WRC, 3.06.08) és Spitzmüller (Skoda Fabia WRC, 3.12.06) előtt.

További helyezések: 4. Botka Dávid, 5. Hideg Krisztián, 6. ifj. Érdi Tibor, 7. Vizien László, 8. Szőllősi Péter, 9. Fenyvesi Gábor, 10. Zambelly György, 11. Matics Mihály, 12. Hadik András.

Az országos ralibajnokság állása a második futam után: 1. Benik Balázs 45 pont, 2. Turi Tamás 42, 3. Hideg Krisztián 26, 4. ifj. Érdi Tibor 23, 5. Spitzmüller Csaba 20, 6. Aschenbrenner Sándor 17, 7. Botka Dávid 17, 8. Borsi Gergő 17, 9. Herczig Norbert 15.

Szombaton és vasárnap a Várpalota és Veszprém közötti volt katonai területeken folytatódik a száguldás, ám az aszfalt helyett itt már egy borzasztó csúszós murvás terepen kell küzdeni a helyezésekért. A versenyzők nehézsége miatt csak magyar Acropolis raliként emlegetik a várpalotai etapokat, nem véletlenül... Némi könnyebbség, hogy ezek a területek a mezőny számára nem ismeretlenek, hiszen a tavalyi verseny útvonalával szinte teljesen meg-egyeznek.

A mentőállomáson három, a pálya mentén öt rohamkocsi állt készenlétben, szerencsére munka nélkül maradtak. A budaörsi mentőhelikopter tizenkét perc alatt ért volna a helyszínre, de nem kellett riasztani. A látványos és a maga nemében egyedülálló futamot sok ezer ember szurkolta végig a dunaújvárosi utcákon.

A legveszélyesebbnek tűnő jelenetet a Mitsubishi Evo-s Hankó László produkálta 30-as rajtszámmal, aki a Vasmű úti virágszigetet szántotta végig: az újraültetés szükségesnek tűnik. Több helyi néző megjegyezte, hogy nem a verseny előtti napokban kellett volna útburkolatfestést végezni, mert az autók nem egyszer leradírozták a friss jelzéseket...

Az ország minden tájáról (lapunk békéscsabai, pécsi, miskolci és budapesti szurkolókkal beszélgetett) érkező rajongók közül sokan már délben letáboroztak a leglátványosabbnak ígérkező kanyarokban, fordítókban. A beszédtéma a drukkerek között ugyan mi más is lehetett volna, mint az idei szezon elején ismét kibontakozni látszó Benik-Turi párharc. Bár Benik Balázst inkább murvásmenőnek tartják, a szezonkezdeten alaposan rácáfolt erre. A két aszfaltos futam után ugyanis vezeti a bajnokságot, igaz Turi Tamás ott lohol a nyakában. Mások Spitzmüller Csabát várták a prológ első helyére.

A kánikulai időjárás három óra körül borongóssá kezdett válni, de ez egyáltalán nem tántorította el az utcai ralitól az embereket. Ezúttal is többezren várakoztak a műanyagszalagok mögött.

Pontban 15.48-kor aztán elrajtolt a mezőny, és elsőként a ladások kezdték gyűrni az aszfaltot. Az egészen pontosan 5,3 kilométeres távot a könnyed autózást bemutató Benik Balázs (Ford Focus WRC 2003) nyerte (3.05.02), Turi (Skoda Fabia WRC, 3.06.08) és Spitzmüller (Skoda Fabia WRC, 3.12.06) előtt.

További helyezések: 4. Botka Dávid, 5. Hideg Krisztián, 6. ifj. Érdi Tibor, 7. Vizien László, 8. Szőllősi Péter, 9. Fenyvesi Gábor, 10. Zambelly György, 11. Matics Mihály, 12. Hadik András.

Az országos ralibajnokság állása a második futam után: 1. Benik Balázs 45 pont, 2. Turi Tamás 42, 3. Hideg Krisztián 26, 4. ifj. Érdi Tibor 23, 5. Spitzmüller Csaba 20, 6. Aschenbrenner Sándor 17, 7. Botka Dávid 17, 8. Borsi Gergő 17, 9. Herczig Norbert 15.

Szombaton és vasárnap a Várpalota és Veszprém közötti volt katonai területeken folytatódik a száguldás, ám az aszfalt helyett itt már egy borzasztó csúszós murvás terepen kell küzdeni a helyezésekért. A versenyzők nehézsége miatt csak magyar Acropolis raliként emlegetik a várpalotai etapokat, nem véletlenül... Némi könnyebbség, hogy ezek a területek a mezőny számára nem ismeretlenek, hiszen a tavalyi verseny útvonalával szinte teljesen meg-egyeznek.

A legveszélyesebbnek tűnő jelenetet a Mitsubishi Evo-s Hankó László produkálta 30-as rajtszámmal, aki a Vasmű úti virágszigetet szántotta végig: az újraültetés szükségesnek tűnik. Több helyi néző megjegyezte, hogy nem a verseny előtti napokban kellett volna útburkolatfestést végezni, mert az autók nem egyszer leradírozták a friss jelzéseket...

Az ország mden tájáról (lapunk békéscsabai, pécsi, miskolci és budapesti szurkolókkal beszélgetett) érkező rajongók közül sokan már délben letáboroztak a leglátványosabbnak ígérkező kanyarokban, fordítókban. A beszédtéma a drukkerek között ugyan mi más is lehetett volna, mint az idei szezon elején ismét kibontakozni látszó Benik-Turi párharc. Bár Benik Balázst inkább murvásmenőnek tartják, a szezonkezdeten alaposan rácáfolt erre. A két aszfaltos futam után ugyanis vezeti a bajnokságot, igaz Turi Tamás ott lohol a nyakában. Mások Spitzmüller Csabát várták a prológ első helyére.

A kánikulai időjárás három óra körül borongóssá kezdett válni, de ez egyáltalán nem tántorította el az utcai ralitól az embereket. Ezúttal is többezren várakoztak a műanyagszalagok mögött.

Pontban 15.48-kor aztán elrajtolt a mezőny, és elsőként a ladások kezdték gyűrni az aszfaltot. Az egészen pontosan 5,3 kilométeres távot a könnyed autózást bemutató Benik Balázs (Ford Focus WRC 2003) nyerte (3.05.02), Turi (Skoda Fabia WRC, 3.06.08) és Spitzmüller (Skoda Fabia WRC, 3.12.06) előtt.

További helyezések: 4. Botka Dávid, 5. Hideg Krisztián, 6. ifj. Érdi Tibor, 7. Vizien László, 8. Szőllősi Péter, 9. Fenyvesi Gábor, 10. Zambelly György, 11. Matics Mihály, 12. Hadik András.

Az országos ralibajnokság állása a második futam után: 1. Benik Balázs 45 pont, 2. Turi Tamás 42, 3. Hideg Krisztián 26, 4. ifj. Érdi Tibor 23, 5. Spitzmüller Csaba 20, 6. Aschenbrenner Sándor 17, 7. Botka Dávid 17, 8. Borsi Gergő 17, 9. Herczig Norbert 15.

Szombaton és vasárnap a Várpalota és Veszprém közötti volt katonai területeken folytatódik a száguldás, ám az aszfalt helyett itt már egy borzasztó csúszós murvás terepen kell küzdeni a helyezésekért. A versenyzők nehézsége miatt csak magyar Acropolis raliként emlegetik a várpalotai etapokat, nem véletlenül... Némi könnyebbség, hogy ezek a területek a mezőny számára nem ismeretlenek, hiszen a tavalyi verseny útvonalával szinte teljesen meg-egyeznek.

A mentőállomáson három, a pálya mentén öt rohamkocsi állt készenlétben, szerencsére munka nélkül maradtak. A budaörsi mentőhelikopter tizenkét perc alatt ért volna a helyszínre, de nem kellett riasztani. A látványos és a maga nemében egyedülálló futamot sok ezer ember szurkolta végig a dunaújvárosi utcákon.

A legveszélyesebbnek tűnő jelenetet a Mitsubishi Evo-s Hankó László produkálta 30-as rajtszámmal, aki a Vasmű úti virágszigetet szántotta végig: az újraültetés szükségesnek tűnik. Több helyi néző megjegyezte, hogy nem a verseny előtti napokban kellett volna útburkolatfestést végezni, mert az autók nem egyszer leradírozták a friss jelzéseket...

Az ország minden tájáról (lapunk békéscsabai, pécsi, miskolci és budapesti szurkolókkal beszélgetett) érkező rajongók közül sokan már délben letáboroztak a leglátványosabbnak ígérkező kanyarokban, fordítókban. A beszédtéma a drukkerek között ugyan mi más is lehetett volna, mint az idei szezon elején ismét kibontakozni látszó Benik-Turi párharc. Bár Benik Balázst inkább murvásmenőnek tartják, a szezonkezdeten alaposan rácáfolt erre. A két aszfaltos futam után ugyanis vezeti a bajnokságot, igaz Tur

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!