2011.11.02. 08:39
Négy aranyéremmel díjazták a Vodafone ügyfélszolgálatát 2011-ben is (x)
Idén második alkalommal, bankok, biztosítók, távközlési szolgáltatók, közműszolgáltatók és outsourcing vállalatok részvételével rendezték meg a Top 10 Call Center Díj 2011 elnevezésű versenyt a GfK Hungária Piackutató Intézet, a Humán Erőforrás Alapítvány, a Magyar Marketing Szövetség, a Direkt Marketing Szövetség és a Magyar Követeléskezelők és Üzleti Információ Szolgáltatók Szövetsége együttműködésével.
A résztvevőket próbavásárlás módszerrel vizsgálták. A beszélgetések minden elemét rögzítették és az adatokat a GfK Hungária szakemberei dolgozták fel.
Ágazatonként három kategóriában osztottak ki díjakat:
Általános ügyfélkiszolgálás – könnyű-e eljutni az ügyintézőig, mennyi a várakozási idő, tudott-e megfelelő információval és tanáccsal szolgálni az ügyfélszolgálatos, fontosnak érezte-e magát az ügyfél?
Problémamegoldás – teljes körűen és megnyugtatóan kezelték-e a panaszt, sikerült-e tényleges megoldást találni az ügyfél problémájára és kapott-e megfelelő információt a további lépésekről?
Értékesítés támogatás – képes-e az operátor gyors, pontos és vonzó ajánlatot tenni, amely alapján az ügyfél komolyan megfontolja, hogy igénybe vegye a szolgáltatást?
Podhorányi László, a Vodafone ügyfélkapcsolati vezérigazgató-helyettese a díjak kapcsán elmondta:
„Örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a múlt év sikerét megismételve idén is mindhárom kategóriában aranyérmet vehettük át, megőrizve ezzel tavaly kivívott Best of Call Centers címünket is. Ezt megelőzően idén az elektronikus ügyfélszolgálatok versenyében, melyet a ClientFirst Consulting a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola szakmai támogatásával írt ki, szintén a legjobb eredményt értük el. Cégünk valamennyi munkatársa elkötelezett a páratlan ügyfélélmény iránt, melyet ezek a rangos elismerések is tovább erősítenek.”