Eltapsolják

2024.08.28. 11:26

Magyar Péter és pártja költi a legtöbb pénzt politikai hirdetésekre

Úgy tűnik, a Tisza Párt elnökének már nem elég az organikus elérés.

Magyar Péter, a Tisza Párt elnöke a párt rendezvényén a budapesti a MOM Sport rendezvényközpontban

Forrás: MTI

Fotó: Hegedüs Róbert

Noha tavasszal Magyar Péter még büszkén számolt be arról, hogy követőit organikus eléréssel éri el, addig a nyári időszakban a Tisza Párt lett a Facebook és a Google legnagyobb politikai hirdetője Magyarországon.

Néhány hónapja Magyar Péter még arról írt felháborodva a közösségi oldalán, hogy a Fidesz mennyit költ különböző hirdetésekre a kampányidőszak alatt, ehhez képest most fordult a kocka, és kiderült, igencsak megszaladt a kiadásuk.

Amíg a többi párt, politikus, illetve a különböző politikai kommentátorok visszaveszik a hirdetési büdzsét, Magyar Péterék két kézzel szórják a pénzt: az elmúlt hónapban, július 25. és augusztus 23. között a Tisza 3,5 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre

– derül ki a HVG összeállításából.

Erről viszont nem született Facebook-poszt, ahogyan arról sem, hogy a Google-hirdetéseikre még többet költöttek. A Tisza Párt június eleje óta 8,3 milliót fordított YouTube-reklámokra, ebből hatmilliót csak a választások előtti héten költöttek el. Érdekes, hogy ezek a hirdetések nem politikáról szóltak, hanem a webshopjuk és az úgynevezett rendszerváltó tagság reklámozásáról.

A teljes cikket a Magyar Nemzeten olvashatja el.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában