Mezőföld

2007.09.27. 02:28

Képességfejlesztés, hatékony módszerrel

Mátyásdomb (vv) - A kistelepülés általános iskolája nem hagyja magát - és nem hagyja a képviselő-testület sem. A megújult intézményt a falunapon avatták.

Varga József

Amit meg kell tanulni, az éppen nincs a tankönyvekben - mondta egykoron Szent-Györgyi Albert.

Az összefüggéseket meglátva, a könyveket helyesen kell használni, ehhez pedig képességekre (kompetenciákra) van szükség - így vélekedik minderről Kósáné Hujber Katalin, a mátyásdombi általános iskola megbízott igazgatónője is.

Az általános iskolák 11 százaléka részesül 2008-ig abból az európai uniós támogatásból, amit a kompetencia alapú képzés bevezetésére lehet fordítani.

Az iskolák életében meghatározó az éves kompetencia-felmérés, ezért a pedagógusoknak tudatosan fejleszteni, gazdagítani kell pedagógiai módszereiket. A má- tyásdombi iskola tanárai, tanítói szerdán délután tovább-képzésen ismerkedtek a kompetenciafejlesztés hatékony módszereivel.

Az összefüggéseket meglátva, a könyveket helyesen kell használni, ehhez pedig képességekre (kompetenciákra) van szükség - így vélekedik minderről Kósáné Hujber Katalin, a mátyásdombi általános iskola megbízott igazgatónője is.

Az általános iskolák 11 százaléka részesül 2008-ig abból az európai uniós támogatásból, amit a kompetencia alapú képzés bevezetésére lehet fordítani.

Az iskolák életében meghatározó az éves kompetencia-felmérés, ezért a pedagógusoknak tudatosan fejleszteni, gazdagítani kell pedagógiai módszereiket. A má- tyásdombi iskola tanárai, tanítói szerdán délután tovább-képzésen ismerkedtek a kompetenciafejlesztés hatékony módszereivel.

Az összefüggéseket meglátva, a könyveket helyesen kell használni, ehhez pedig képességekre (kompetenciákra) van szükség - így vélekedik minderről Kósáné Hujber Katalin, a mátyásdombi általános iskola megbízott igazgatónője is.

Az általános iskolák 11 százaléka részesül 2008-ig abból az európai uniós támogatásból, amit a kompetencia alapú képzés bevezetésére lehet fordítani.

Az iskolák életében meghatározó az éves kompetencia-felmérés, ezért a pedagógusoknak tudatosan fejleszteni, gazdagítani kell pedagógiai módszereiket. A má- tyásdombi iskola tanárai, tanítói szerdán délután tovább-képzésen ismerkedtek a kompetenciafejlesztés hatékony módszereivel.

Az általános iskolák 11 százaléka részesül 2008-ig abból az európai uniós támogatásból, amit a kompetencia alapú képzés bevezetésére lehet fordítani.

Az iskolák életében meghatározó az éves kompetencia-felmérés, ezért a pedagógusoknak tudatosan fejleszteni, gazdagítani kell pedagógiai módszereiket. A má- tyásdombi iskola tanárai, tanítói szerdán délután tovább-képzésen ismerkedtek a kompetenciafejlesztés hatékony módszereivel.

Az általános iskolák 11 százaléka részesül 2008-ig abból az európai uniós támogatásból, amit a kompetencia alapú képzés bevezetésére lehet fordítani.

Az iskolák életében meghatározó az éves kompetencia-felmérés, ezért a pedagógusoknak tudatosan fejleszteni, gazdagítani kell pedagógiai módszereiket. A má- tyásdombi iskola tanárai, tanítói szerdán délután tovább-képzésen ismerkedtek a kompetenciafejlesztés hatékony módszereivel.

Az iskolák életében meghatározó az éves kompetencia-felmérés, ezért a pedagógusoknak tudatosan fejleszteni, gazdagítani kell pedagógiai módszereiket. A má- tyásdombi iskola tanárai, tanítói szerdán délután tovább-képzésen ismerkedtek a kompetenciafejlesztés hatékony módszereivel.

Az iskolák életében meghatározó az éves kompetencia-felmérés, ezért a pedagógusoknak tudatosan fejleszteni, gazdagítani kell pedagógiai módszereiket. A má- tyásdombi iskola tanárai, tanítói szerdán délután tovább-képzésen ismerkedtek a kompetenciafejlesztés hatékony módszereivel.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!