Móriak a testvérvárosban

2019.05.28. 07:20

Kirándulás Wolsztynban

A lengyel testvérvárosba, Wolsztynba utaztak el a táncsicsos diákok. Erről kaptunk beszámolót az iskolából.

Fotó: Agárdi Anita

Nagy izgalommal vártuk ki 12 órán át tartó buszutunkat. Az előre elküldött bemutatkozások alapján az ottani diákok kiválasztottak egy magukhoz illő párt, akikkel közösen részt vettünk a programokon, szállást biztosítottak számunkra. Jó volt végre személyesen is megismerni őket.

Sűrű és fárasztó programokon vettünk részt a hét során. Ellátogattunk iskolájukba, ahol három különböző órán részt vehettünk, tanítottak nekünk lengyel szavakat, múzeumokban jártunk, egy egész napot Poznanban töltöttünk, lovaskocsiztunk. A leg-

emlékezetesebb programok közé tartozott mikor Berzynában egy tóhoz látogattunk el, ahol kézműves foglalkozáson vettünk részt. Textiltáskára festettük az elmúlt napok emlékeit, majd utána a tavon motorcsónakoztunk. Egy helyi pékségbe is ellátogattunk, ahol minket is belevontak a munkába, segítettünk croissant készíteni.

Vidám kiránduláson vett részt a csapat
Fotó: Agárdi Anita

Szerencsére a családokkal is volt külön lehetőségünk időt tölteni, így jobban meg tudtunk ismerkedni egymással. Az ott töltött idő alatt nagyon szép épületeket és tájakat láttunk. Azt hiszem sokáig tartó barátságok alakultak ki a lengyel– magyar párok között.

Nagyon jó lesz szeptemberben ismét találkozni velük, amikor is ők utaznak el kis városunkba, és mi láthatjuk vendégül őket.