Lóerő

2010.02.05. 03:29

Tuningőrület: 130 lóerős Lada, hárommillióból!

Kápolnásnyék - Az autó kigyulladása után Szilágyi János elhatározta, hogy felturbózza régi, keleti típusú személygépkocsiját, a Ladát. A terv sikerült, hárommillió forintból elkészült, egy 130 lóerős szépséges szörnyeteg.

Fejér Megyei Hírlap

- A feleségem hazafelé jött az utcában, s egyszer csak kigyulladt az autónk, a tápszivattyú felforrósodott, majd egy szikrától lángra kapott - kezdte mesélni a gépátalakítás kezdetét Szilágyi János, aki látta a történteket, egyből rohant s eloltotta a lángokat. - Mindig is Lada-mániás voltam, vásárolhattam volna drága, nyugati típusú autót is, de nem tettem soha.

Amióta Szilágyi Jánosnál van a jármű, körülbelül öt éve, a gép alkatrészeinek szinte 80 százalékát kicserélte(tte).

- A karosszériát például Felső-Gödön készítették, de a barátaimmal otthon mi is szereltük a Ladát, de nem úgy kell elképzelni, mint a sufnituningot!

Nos, hogy miről is beszélünk: egy Lada 2107-es típusú gépjármű 1500-as alapmotorral volt felszerelve, amit Jánosék felfúrtak 1600-asra, s így egy 130 lóerős, állatias hangú szörnyet varázsoltak a 91-es évjáratú személygépkocsiból. Az ember a dolgos hétköznapokban nem törődik a munkáján kívül semmivel, ezért kell a kikapcsolódás.

- Ha apránként összeadom a költségeket, akkor körülbelül hárommillió forintot költöttem a kocsira. A barátaim kissé furcsán néztek rám, annyit mondtak, nem vagyok normális - de hát mindenkinek kell egy hobbi.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

- A feleségem hazafelé jött az utcában, s egyszer csak kigyulladt az autónk, a tápszivattyú felforrósodott, majd egy szikrától lángra kapott - kezdte mesélni a gépátalakítás kezdetét Szilágyi János, aki látta a történteket, egyből rohant s eloltotta a lángokat. - Mindig is Lada-mániás voltam, vásárolhattam volna drága, nyugati típusú autót is, de nem tettem soha.

Amióta Szilágyi Jánosnál van a jármű, körülbelül öt éve, a gép alkatrészeinek szinte 80 százalékát kicserélte(tte).

- A karosszériát például Felső-Gödön készítették, de a barátaimmal otthon mi is szereltük a Ladát, de nem úgy kell elképzelni, mint a sufnituningot!

Nos, hogy miről is beszélünk: egy Lada 2107-es típusú gépjármű 1500-as alapmotorral volt felszerelve, amit Jánosék felfúrtak 1600-asra, s így egy 130 lóerős, állatias hangú szörnyet varázsoltak a 91-es évjáratú személygépkocsiból. Az ember a dolgos hétköznapokban nem törődik a munkáján kívül semmivel, ezért kell a kikapcsolódás.

- Ha apránként összeadom a költségeket, akkor körülbelül hárommillió forintot költöttem a kocsira. A barátaim kissé furcsán néztek rám, annyit mondtak, nem vagyok normális - de hát mindenkinek kell egy hobbi.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

Amióta Szilágyi Jánosnál van a jármű, körülbelül öt éve, a gép alkatrészeinek szinte 80 százalékát kicserélte(tte).

- A karosszériát például Felső-Gödön készítették, de a barátaimmal otthon mi is szereltük a Ladát, de nem úgy kell elképzelni, mint a sufnituningot!

Nos, hogy miről is beszélünk: egy Lada 2107-es típusú gépjármű 1500-as alapmotorral volt felszerelve, amit Jánosék felfúrtak 1600-asra, s így egy 130 lóerős, állatias hangú szörnyet varázsoltak a 91-es évjáratú személygépkocsiból. Az ember a dolgos hétköznapokban nem törődik a munkáján kívül semmivel, ezért kell a kikapcsolódás.

- Ha apránként összeadom a költségeket, akkor körülbelül hárommillió forintot költöttem a kocsira. A barátaim kissé furcsán néztek rám, annyit mondtak, nem vagyok normális - de hát mindenkinek kell egy hobbi.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

Amióta Szilágyi Jánosnál van a jármű, körülbelül öt éve, a gép alkatrészeinek szinte 80 százalékát kicserélte(tte).

- A karosszériát például Felső-Gödön készítették, de a barátaimmal otthon mi is szereltük a Ladát, de nem úgy kell elképzelni, mint a sufnituningot!

Nos, hogy miről is beszélünk: egy Lada 2107-es típusú gépjármű 1500-as alapmotorral volt felszerelve, amit Jánosék felfúrtak 1600-asra, s így egy 130 lóerős, állatias hangú szörnyet varázsoltak a 91-es évjáratú személygépkocsiból. Az ember a dolgos hétköznapokban nem törődik a munkáján kívül semmivel, ezért kell a kikapcsolódás.

- Ha apránként összeadom a költségeket, akkor körülbelül hárommillió forintot költöttem a kocsira. A barátaim kissé furcsán néztek rám, annyit mondtak, nem vagyok normális - de hát mindenkinek kell egy hobbi.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

- A karosszériát például Felső-Gödön készítették, de a barátaimmal otthon mi is szereltük a Ladát, de nem úgy kell elképzelni, mint a sufnituningot!

Nos, hogy miről is beszélünk: egy Lada 2107-es típusú gépjármű 1500-as alapmotorral volt felszerelve, amit Jánosék felfúrtak 1600-asra, s így egy 130 lóerős, állatias hangú szörnyet varázsoltak a 91-es évjáratú személygépkocsiból. Az ember a dolgos hétköznapokban nem törődik a munkáján kívül semmivel, ezért kell a kikapcsolódás.

- Ha apránként összeadom a költségeket, akkor körülbelül hárommillió forintot költöttem a kocsira. A barátaim kissé furcsán néztek rám, annyit mondtak, nem vagyok normális - de hát mindenkinek kell egy hobbi.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

- A karosszériát például Felső-Gödön készítették, de a barátaimmal otthon mi is szereltük a Ladát, de nem úgy kell elképzelni, mint a sufnituningot!

Nos, hogy miről is beszélünk: egy Lada 2107-es típusú gépjármű 1500-as alapmotorral volt felszerelve, amit Jánosék felfúrtak 1600-asra, s így egy 130 lóerős, állatias hangú szörnyet varázsoltak a 91-es évjáratú személygépkocsiból. Az ember a dolgos hétköznapokban nem törődik a munkáján kívül semmivel, ezért kell a kikapcsolódás.

- Ha apránként összeadom a költségeket, akkor körülbelül hárommillió forintot költöttem a kocsira. A barátaim kissé furcsán néztek rám, annyit mondtak, nem vagyok normális - de hát mindenkinek kell egy hobbi.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

Nos, hogy miről is beszélünk: egy Lada 2107-es típusú gépjármű 1500-as alapmotorral volt felszerelve, amit Jánosék felfúrtak 1600-asra, s így egy 130 lóerős, állatias hangú szörnyet varázsoltak a 91-es évjáratú személygépkocsiból. Az ember a dolgos hétköznapokban nem törődik a munkáján kívül semmivel, ezért kell a kikapcsolódás.

- Ha apránként összeadom a költségeket, akkor körülbelül hárommillió forintot költöttem a kocsira. A barátaim kissé furcsán néztek rám, annyit mondtak, nem vagyok normális - de hát mindenkinek kell egy hobbi.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

Nos, hogy miről is beszélünk: egy Lada 2107-es típusú gépjármű 1500-as alapmotorral volt felszerelve, amit Jánosék felfúrtak 1600-asra, s így egy 130 lóerős, állatias hangú szörnyet varázsoltak a 91-es évjáratú személygépkocsiból. Az ember a dolgos hétköznapokban nem törődik a munkáján kívül semmivel, ezért kell a kikapcsolódás.

- Ha apránként összeadom a költségeket, akkor körülbelül hárommillió forintot költöttem a kocsira. A barátaim kissé furcsán néztek rám, annyit mondtak, nem vagyok normális - de hát mindenkinek kell egy hobbi.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

- Ha apránként összeadom a költségeket, akkor körülbelül hárommillió forintot költöttem a kocsira. A barátaim kissé furcsán néztek rám, annyit mondtak, nem vagyok normális - de hát mindenkinek kell egy hobbi.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

- Ha apránként összeadom a költségeket, akkor körülbelül hárommillió forintot költöttem a kocsira. A barátaim kissé furcsán néztek rám, annyit mondtak, nem vagyok normális - de hát mindenkinek kell egy hobbi.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

A szakik a legapróbb csavaroktól kezdve a gumiabroncsig mindent kicseréltek: a kocsi futóművét megerősítették, új csapágyakat, fékeket, rugókat kapott, szervokormánnyal lehet kormányozni, belülre sportüléseket szereltek, viszont például a sebességváltó a régi maradt.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

- Olyan lett, mint egy versenyautó, csak közúton is használjuk, ezért bukócsövek nincsenek beszerelve - tette hozzá a tulajdonos, aki versenyekre is be szokta nevezni a gépet, de nem a díjakra hajt. - Amíg el nem rajtolok, addig ideges vagyok, nehogy valami baj érje az autót, de miután elindultam, már nem időre megyek, hanem látványra, úgy fordulok, kanyarodok, hogy megmutassam az átalakítás szépségét.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

Persze a külcsín kialakításában János párjának is jelentős szerepe volt.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

- A feleségem választotta ki a színt (különleges narancs) és a dekort, nem is sok ilyen Lada futkos az utakon. A megyében csupán négy ember foglalkozik Lada-tuningolással. Jánoséknak volt egy klubjuk is, de az évek során elmaradtak a tagok. - A barátomnak, akivel közösen építettük a járművemet, van egy hasonló autója, vele szoktuk bütykölni a gépeket.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

A tuning Lada gazdája nagyon büszke, hogy mások is elismerték kreativitását, munkáját. Egy naptárfotózásra is meghívták, az autója így a 12 hónap egyike lett.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

Mindamellett, hogy rendkívül felszerelt masináról beszélünk, tulajdonosa a látványon túl törődött a biztonsággal is, így nem valószínű, hogy a kocsi újból kigyullad. A barkácsolás helyett érdemes szakembereket felkeresni, a tuningőrültek mesteri tippeket kaphatnak.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!