2010.02.08. 03:29
Ly büszke, ha ötöst kap
Székesfehérvár - Ly Vu Lutter, a Tóparti Gimnázum és Művészeti Szakközépiskola vendégdiákja nagyon büszke, hogy képe ott lehet a művészetisek most megnyílt tárlatán, az aulában. S ez nem csoda, hiszen ezen a tárlaton évről évre rang kiállítani.
Az aulát aztán Végvári Beatrix grafikusművésszel, a művészeti tagozat vezetőjével járjuk végig. Beatrix láthatóan (és joggal) igen büszke az iskola tehetséges tanítványaira. Főleg a kirepülő , szakmailag felvértezett ötödévesek műveit tekintjük végig, hiszen ők valóban káprázatos munkákat adtak ki a kezükből. Megakad a szemem Györik Anna izgalmas felületű faliképén, de Szántó Bettina textil-irattartóján is. Nem véletlenül mondják a plakátról, hogy a grafika királynője, hiszen igen összetett műfajról van szó - az ötödévesek keze alól méltó, profi darabok kerültek ki az idén is. Nagyszerűek Domokos Fruzsina illusztrációi is, néhány ötödéves pedig csomagolástervekkel jeleskedik: kifejezetten szellemes az a terv, amely egy férfiaknak készült csokoládé megjelenését, ruháját láttatja.
Közben azért megállunk az alsóbb évesek, a 11-es grafikus tanoncok kártyaterveinél is, hiszen ez az idén igen izgalmas és összetett feladat volt számukra - a számítógépes grafika módszereit is tanulni kell. A művészeti képzésben épp az az izgalmas, hogy az osztályok minden évben más-más feladaton keresztül szerzik meg ismereteiket az adott területről...
Az aula közepén kaptak helyet a keramikusok munkái: az ötödéven közülük ezúttal hárman folytatták az iskolát. Szabó Adrián rajzi felkészültsége itt is megmutatkozik: igen szellemes kerámia-karikatúrákat látunk tőle. A többiek kerámiáit is önkéntelenül tapogatná az ember: Németh Ágnes különleges, gyerekeknek készült, mackóval, csiga-figurával, lepkével díszített bögréit, Klemis Edina kézbe simuló kávéscsészéit látva, minden háziasszonyban kitörne a birtoklási vágy...
Szentesné Büki Zsuzsanna szerint Ly, a vendég jelenléte kifejezetten jót tett az osztálynak. A gyerekek rákényszerültek, hogy gyakorolják az angol és a német nyelvet. Ly viszont már sokat ért magyarul! Az osztályfőnök kérésére Ly beszámolót is írt tapasztalatairól, kedves, tört magyarsággal. Így ír: Néha kicsit elfárasztó rajzolni egész nap. (...) büszke vagyok, ha képem ötös lesz, mert a feladat soha könnyű, és nem tanulom annyira intenzív és hosszú, mint az osztálytársaim.
Az aulát aztán Végvári Beatrix grafikusművésszel, a művészeti tagozat vezetőjével járjuk végig. Beatrix láthatóan (és joggal) igen büszke az iskola tehetséges tanítványaira. Főleg a kirepülő , szakmailag felvértezett ötödévesek műveit tekintjük végig, hiszen ők valóban káprázatos munkákat adtak ki a kezükből. Megakad a szemem Györik Anna izgalmas felületű faliképén, de Szántó Bettina textil-irattartóján is. Nem véletlenül mondják a plakátról, hogy a grafika királynője, hiszen igen összetett műfajról van szó - az ötödévesek keze alól méltó, profi darabok kerültek ki az idén is. Nagyszerűek Domokos Fruzsina illusztrációi is, néhány ötödéves pedig csomagolástervekkel jeleskedik: kifejezetten szellemes az a terv, amely egy férfiaknak készült csokoládé megjelenését, ruháját láttatja.
Közben azért megállunk az alsóbb évesek, a 11-es grafikus tanoncok kártyaterveinél is, hiszen ez az idén igen izgalmas és összetett feladat volt számukra - a számítógépes grafika módszereit is tanulni kell. A művészeti képzésben épp az az izgalmas, hogy az osztályok minden évben más-más feladaton keresztül szerzik meg ismereteiket az adott területről...
Az aula közepén kaptak helyet a keramikusok munkái: az ötödéven közülük ezúttal hárman folytatták az iskolát. Szabó Adrián rajzi felkészültsége itt is megmutatkozik: igen szellemes kerámia-karikatúrákat látunk tőle. A többiek kerámiáit is önkéntelenül tapogatná az ember: Németh Ágnes különleges, gyerekeknek készült, mackóval, csiga-figurával, lepkével díszített bögréit, Klemis Edina kézbe simuló kávéscsészéit látva, minden háziasszonyban kitörne a birtoklási vágy...
Szentesné Büki Zsuzsanna szerint Ly, a vendég jelenléte kifejezetten jót tett az osztálynak. A gyerekek rákényszerültek, hogy gyakorolják az angol és a német nyelvet. Ly viszont már sokat ért magyarul! Az osztályfőnök kérésére Ly beszámolót is írt tapasztalatairól, kedves, tört magyarsággal. Így ír: Néha kicsit elfárasztó rajzolni egész nap. (...) büszke vagyok, ha képem ötös lesz, mert a feladat soha könnyű, és nem tanulom annyira intenzív és hosszú, mint az osztálytársaim.
Közben azért megállunk az alsóbb évesek, a 11-es grafikus tanoncok kártyaterveinél is, hiszen ez az idén igen izgalmas és összetett feladat volt számukra - a számítógépes grafika módszereit is tanulni kell. A művészeti képzésben épp az az izgalmas, hogy az osztályok minden évben más-más feladaton keresztül szerzik meg ismereteiket az adott területről...
Az aula közepén kaptak helyet a keramikusok munkái: az ötödéven közülük ezúttal hárman folytatták az iskolát. Szabó Adrián rajzi felkészültsége itt is megmutatkozik: igen szellemes kerámia-karikatúrákat látunk tőle. A többiek kerámiáit is önkéntelenül tapogatná az ember: Németh Ágnes különleges, gyerekeknek készült, mackóval, csiga-figurával, lepkével díszített bögréit, Klemis Edina kézbe simuló kávéscsészéit látva, minden háziasszonyban kitörne a birtoklási vágy...
Szentesné Büki Zsuzsanna szerint Ly, a vendég jelenléte kifejezetten jót tett az osztálynak. A gyerekek rákényszerültek, hogy gyakorolják az angol és a német nyelvet. Ly viszont már sokat ért magyarul! Az osztályfőnök kérésére Ly beszámolót is írt tapasztalatairól, kedves, tört magyarsággal. Így ír: Néha kicsit elfárasztó rajzolni egész nap. (...) büszke vagyok, ha képem ötös lesz, mert a feladat soha könnyű, és nem tanulom annyira intenzív és hosszú, mint az osztálytársaim.
Közben azért megállunk az alsóbb évesek, a 11-es grafikus tanoncok kártyaterveinél is, hiszen ez az idén igen izgalmas és összetett feladat volt számukra - a számítógépes grafika módszereit is tanulni kell. A művészeti képzésben épp az az izgalmas, hogy az osztályok minden évben más-más feladaton keresztül szerzik meg ismereteiket az adott területről...
Az aula közepén kaptak helyet a keramikusok munkái: az ötödéven közülük ezúttal hárman folytatták az iskolát. Szabó Adrián rajzi felkészültsége itt is megmutatkozik: igen szellemes kerámia-karikatúrákat látunk tőle. A többiek kerámiáit is önkéntelenül tapogatná az ember: Németh Ágnes különleges, gyerekeknek készült, mackóval, csiga-figurával, lepkével díszített bögréit, Klemis Edina kézbe simuló kávéscsészéit látva, minden háziasszonyban kitörne a birtoklási vágy...
Szentesné Büki Zsuzsanna szerint Ly, a vendég jelenléte kifejezetten jót tett az osztálynak. A gyerekek rákényszerültek, hogy gyakorolják az angol és a német nyelvet. Ly viszont már sokat ért magyarul! Az osztályfőnök kérésére Ly beszámolót is írt tapasztalatairól, kedves, tört magyarsággal. Így ír: Néha kicsit elfárasztó rajzolni egész nap. (...) büszke vagyok, ha képem ötös lesz, mert a feladat soha könnyű, és nem tanulom annyira intenzív és hosszú, mint az osztálytársaim.
Az aula közepén kaptak helyet a keramikusok munkái: az ötödéven közülük ezúttal hárman folytatták az iskolát. Szabó Adrián rajzi felkészültsége itt is megmutatkozik: igen szellemes kerámia-karikatúrákat látunk tőle. A többiek kerámiáit is önkéntelenül tapogatná az ember: Németh Ágnes különleges, gyerekeknek készült, mackóval, csiga-figurával, lepkével díszített bögréit, Klemis Edina kézbe simuló kávéscsészéit látva, minden háziasszonyban kitörne a birtoklási vágy...
Szentesné Büki Zsuzsanna szerint Ly, a vendég jelenléte kifejezetten jót tett az osztálynak. A gyerekek rákényszerültek, hogy gyakorolják az angol és a német nyelvet. Ly viszont már sokat ért magyarul! Az osztályfőnök kérésére Ly beszámolót is írt tapasztalatairól, kedves, tört magyarsággal. Így ír: Néha kicsit elfárasztó rajzolni egész nap. (...) büszke vagyok, ha képem ötös lesz, mert a feladat soha könnyű, és nem tanulom annyira intenzív és hosszú, mint az osztálytársaim.
Az aula közepén kaptak helyet a keramikusok munkái: az ötödéven közülük ezúttal hárman folytatták az iskolát. Szabó Adrián rajzi felkészültsége itt is megmutatkozik: igen szellemes kerámia-karikatúrákat látunk tőle. A többiek kerámiáit is önkéntelenül tapogatná az ember: Németh Ágnes különleges, gyerekeknek készült, mackóval, csiga-figurával, lepkével díszített bögréit, Klemis Edina kézbe simuló kávéscsészéit látva, minden háziasszonyban kitörne a birtoklási vágy...
Szentesné Büki Zsuzsanna szerint Ly, a vendég jelenléte kifejezetten jót tett az osztálynak. A gyerekek rákényszerültek, hogy gyakorolják az angol és a német nyelvet. Ly viszont már sokat ért magyarul! Az osztályfőnök kérésére Ly beszámolót is írt tapasztalatairól, kedves, tört magyarsággal. Így ír: Néha kicsit elfárasztó rajzolni egész nap. (...) büszke vagyok, ha képem ötös lesz, mert a feladat soha könnyű, és nem tanulom annyira intenzív és hosszú, mint az osztálytársaim.
Szentesné Büki Zsuzsanna szerint Ly, a vendég jelenléte kifejezetten jót tett az osztálynak. A gyerekek rákényszerültek, hogy gyakorolják az angol és a német nyelvet. Ly viszont már sokat ért magyarul! Az osztályfőnök kérésére Ly beszámolót is írt tapasztalatairól, kedves, tört magyarsággal. Így ír: Néha kicsit elfárasztó rajzolni egész nap. (...) büszke vagyok, ha képem ötös lesz, mert a feladat soha könnyű, és nem tanulom annyira intenzív és hosszú, mint az osztálytársaim.
Szentesné Büki Zsuzsanna szerint Ly, a vendég jelenléte kifejezetten jót tett az osztálynak. A gyerekek rákényszerültek, hogy gyakorolják az angol és a német nyelvet. Ly viszont már sokat ért magyarul! Az osztályfőnök kérésére Ly beszámolót is írt tapasztalatairól, kedves, tört magyarsággal. Így ír: Néha kicsit elfárasztó rajzolni egész nap. (...) büszke vagyok, ha képem ötös lesz, mert a feladat soha könnyű, és nem tanulom annyira intenzív és hosszú, mint az osztálytársaim.
Szentesné Büki Zsuzsanna szerint Ly, a vendég jelenléte kifejezetten jót tett az osztálynak. A gyerekek rákényszerültek, hogy gyakorolják az angol és a német nyelvet. Ly viszont már sokat ért magyarul! Az osztályfőnök kérésére Ly beszámolót is írt tapasztalatairól, kedves, tört magyarsággal. Így ír: Néha kicsit elfárasztó rajzolni egész nap. (...) büszke vagyok, ha képem ötös lesz, mert a feladat soha könnyű, és nem tanulom annyira intenzív és hosszú, mint az osztálytársaim.
Szentesné Büki Zsuzsanna szerint Ly, a vendég jelenléte kifejezetten jót tett az osztálynak. A gyerekek rákényszerültek, hogy gyakorolják az angol és a német nyelvet. Ly viszont már sokat ért magyarul! Az osztályfőnök kérésére Ly beszámolót is írt tapasztalatairól, kedves, tört magyarsággal. Így ír: Néha kicsit elfárasztó rajzolni egész nap. (...) büszke vagyok, ha képem ötös lesz, mert a feladat soha könnyű, és nem tanulom annyira intenzív és hosszú, mint az osztálytársaim.