Külföld

2008.10.31. 06:06

Több mint 33 millió nézőt vonzott Obama kampányreklámja

<b>USA</b> - <i>Barack Obama</i> demokrata párti elnökjelölt szokatlanul hosszú, félórás kampányreklámát több mint 33,5 millió néző kísérte figyelemmel a tévéképernyőn.

nincs nev

A Nielsen Media Research kutató cég csütörtökön ismertetett felméréséből kitűnik, hogy a szerdán sugárzott reklámfilmet másfélszer többen látták, mint az amerikai országos baseballbajnokság döntőjét. Hasonló nézettséget hozott, mint a magyarországi Megasztár alapjául szolgáló, American Idol című televíziós vetélkedő - közölte a Népszava. 

A demokrata párti elnökjelölt stábja a főműsoridőben sugárzott félórás összeállításért 1-1 millió dollárt fizetett a tévétársaságoknak. 

Az elnökválasztás népszerűségét mutatja az is, hogy a demokrata Obama és republikánus párti vetélytársa, John McCain tévévitáinak átlagosan 57,4 milliós nézettsége volt.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!