2014.03.18. 14:35
Megállótábla: még a hókotró vihette el
Moha - Három órát kellett várnia a következő buszig olvasónknak, mert a busz nem állt meg a menetrendben is szereplő megállónál. Igaz, a tavalyi hókotrás óta a megállótábla sincs meg.
- Március másodikán, egy vasárnapi napon, a délután három óra ötkor Kincsesbányáról Székesfehérvárra induló buszra szerettem volna felszállni a Moha vasútállomás bejárati út elnevezésű megállóhelyen. A busz megállás nélkül továbbhajtott, én meg három órát várhattam a következőre, hogy hazajussak Székesfehérvárra - elevenítette fel a történteket pórul járt olvasónk. Huzián Lajos szerint a dolog érdekessége, hogy a mohai vasútállomáson dolgozó kollégái szerint nem ez volt az első eset, hétvégente többször előfordult, hogy a busz egyszerűen nem áll meg. Olvasónk emlékezete szerint a tavaly márciusi hóhelyzetben egy hókotró tolhatta ki a megállót jelző táblát, ám ezt azóta sem pótolták, holott a megálló szerepel a hivatalos buszmenetrendben is:
- Tény, hogy olyan nagyon sokan nem szállnak itt fel, de többünk csak így tud hazajutni. Jó lenne, ha újra kikerülne a tábla, no meg a busz is megállna mindig - tette hozzá Huzián Lajos, aki meg is mutatta a buszon kapott jegyet, amin tényleg az szerepel, hogy jegye a Moha vasútállomás bejárati út megállóig érvényes...
Lapunk megkereste a Vértes Volán Zrt., valamint az Alba Volán Zrt. marketing és kommunikációs főmunkatársát, Pruzsina Alicét. Aki elmondta, az utasok panaszaira a társaságnak 30 napja van reagálni, s ezidő alatt igyekeznek választ kapni a kérdésekre, panaszokra. S olvasónk ezúttal is számíthat a társaság írásbeli válaszára. Hiszen céljuk, hogy megoldják a felmerülő problémákat. A tábla korábban eltűnt a helyéről, így fordulhatott elő, hogy az autóbusz vezetője nem állt meg a jelzés nélküli megállóban. A tábla pótlásáról intézkednek kollégáim - mondta Pruzsina Alice. Kiemelte, a menetrend nem változott meg. Feltételezhető, hogy egy rutintalan, új sofőr mulasztotta el a megállást, mert nem látott táblát a mohai vasútállomásnál. A kommunikációs főmunkatárs elmondta, akkor javíthatnak a szolgáltatáson, ha ismerik a problémákat. Így arra biztatja az utasokat, írásban osszák meg velük azokat.