Hírek

2007.06.23. 02:29

Hídavatás, komp

Dunaújváros - Most már végképp a befejező munkálatoknál tar- tanak a hídépítők: az átkelő szerkezetileg készen áll. Június 29-én megkezdődik a műszaki átadási eljárás. A híd forgalomba helyezése után sem áll le azonban a helyi komp.

Kovalcsik Katalin

A tervek szerint július 23-án délután fél kettőkor avatják fel a dunaújvárosi hidat - értesültünk Szalay Tibortól, a híd építési főmérnökétől. Az átadási ceremóniára már meg is kezdték a felkészülést az építők: hozzáláttak a műszaki átadás előkészítéséhez.

A múlt héten sor került a vecsei, illetve a dunaújvárosi ártéri hidak próbaterhelésére: a mérnökök most elemzik az adatokat. A mederhíd próbaterhelésére június 29-én kerül sor - tehát egy nappal a hivatalos befejezési határidő előtt.

Addig azonban még sok munka van hátra. A hídépítők megkezdték az úgynevezett hiányjegyzék és a hibalista összeállítását. Ezeken a még hátralévő munkák, illetve a kijavítandó részletek szerepelnek.

Június 29-én megkezdődik a műszaki átadás hivatalos része is a dunaújvárosi polgármesteri hivatalban: itt gyűlnek össze a híd átvételében, ellenőrzésében és üzemeltetésében érdekelt hatóságok és vállalkozások képviselői, hogy nekilássanak a megfelelő dokumentumok kitöltésének, a műszaki részletek ellenőrzésének, amit majd a helyszínen folytatnak.

A főmérnök elmondta: a híd tartószerkezete elkészült, már csak a kiegészítő munkák vannak hátra. A vége felé közeledik az építmény szigetelése, csakúgy, mint a festése. Ez-után foghatnak hozzá nagy erőkkel az aszfaltozás befejezéséhez, az úttestek úgynevezett kopórétegének felviteléhez, majd az útburkolati jelek felfestéséhez. Már zajlik a kandeláberek szerelése: igen látványosak a pálya szélére csavarozott, pirosra festett villanyoszlopok, melyeknek dőlésszöge megegyezik a mederhíd kosárfüleinek dőlésével. Színük viszont a hídpálya déli oldalán húzódó gyalogjáró, illetve az északi oldalon vezető kerékpárút korlátjainak színével egyezik meg. A világításpróbára még várni kell - valószínűleg hamarosan közölhetünk egy esti felvételt a teljes egészében kivilágított hídról. Szerelik már az ártéri hidak két úttestét elválasztó hézagok korlátjait és védőhálóit is.

A hídon tehát már az apróbb munkáknál tartanak, a kiegészítésekkel és hibajavításokkal a műszaki átadási folyamat végéig foglalkoznak majd, akárcsak a tereprendezés, füvesítéssel.

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

A múlt héten sor került a vecsei, illetve a dunaújvárosi ártéri hidak próbaterhelésére: a mérnökök most elemzik az adatokat. A mederhíd próbaterhelésére június 29-én kerül sor - tehát egy nappal a hivatalos befejezési határidő előtt.

Addig azonban még sok munka van hátra. A hídépítők megkezdték az úgynevezett hiányjegyzék és a hibalista összeállítását. Ezeken a még hátralévő munkák, illetve a kijavítandó részletek szerepelnek.

Június 29-én megkezdődik a műszaki átadás hivatalos része is a dunaújvárosi polgármesteri hivatalban: itt gyűlnek össze a híd átvételében, ellenőrzésében és üzemeltetésében érdekelt hatóságok és vállalkozások képviselői, hogy nekilássanak a megfelelő dokumentumok kitöltésének, a műszaki részletek ellenőrzésének, amit majd a helyszínen folytatnak.

A főmérnök elmondta: a híd tartószerkezete elkészült, már csak a kiegészítő munkák vannak hátra. A vége felé közeledik az építmény szigetelése, csakúgy, mint a festése. Ez-után foghatnak hozzá nagy erőkkel az aszfaltozás befejezéséhez, az úttestek úgynevezett kopórétegének felviteléhez, majd az útburkolati jelek felfestéséhez. Már zajlik a kandeláberek szerelése: igen látványosak a pálya szélére csavarozott, pirosra festett villanyoszlopok, melyeknek dőlésszöge megegyezik a mederhíd kosárfüleinek dőlésével. Színük viszont a hídpálya déli oldalán húzódó gyalogjáró, illetve az északi oldalon vezető kerékpárút korlátjainak színével egyezik meg. A világításpróbára még várni kell - valószínűleg hamarosan közölhetünk egy esti felvételt a teljes egészében kivilágított hídról. Szerelik már az ártéri hidak két úttestét elválasztó hézagok korlátjait és védőhálóit is.

A hídon tehát már az apróbb munkáknál tartanak, a kiegészítésekkel és hibajavításokkal a műszaki átadási folyamat végéig foglalkoznak majd, akárcsak a tereprendezés, füvesítéssel.

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

A múlt héten sor került a vecsei, illetve a dunaújvárosi ártéri hidak próbaterhelésére: a mérnökök most elemzik az adatokat. A mederhíd próbaterhelésére június 29-én kerül sor - tehát egy nappal a hivatalos befejezési határidő előtt.

Addig azonban még sok munka van hátra. A hídépítők megkezdték az úgynevezett hiányjegyzék és a hibalista összeállítását. Ezeken a még hátralévő munkák, illetve a kijavítandó részletek szerepelnek.

Június 29-én megkezdődik a műszaki átadás hivatalos része is a dunaújvárosi polgármesteri hivatalban: itt gyűlnek össze a híd átvételében, ellenőrzésében és üzemeltetésében érdekelt hatóságok és vállalkozások képviselői, hogy nekilássanak a megfelelő dokumentumok kitöltésének, a műszaki részletek ellenőrzésének, amit majd a helyszínen folytatnak.

A főmérnök elmondta: a híd tartószerkezete elkészült, már csak a kiegészítő munkák vannak hátra. A vége felé közeledik az építmény szigetelése, csakúgy, mint a festése. Ez-után foghatnak hozzá nagy erőkkel az aszfaltozás befejezéséhez, az úttestek úgynevezett kopórétegének felviteléhez, majd az útburkolati jelek felfestéséhez. Már zajlik a kandeláberek szerelése: igen látványosak a pálya szélére csavarozott, pirosra festett villanyoszlopok, melyeknek dőlésszöge megegyezik a mederhíd kosárfüleinek dőlésével. Színük viszont a hídpálya déli oldalán húzódó gyalogjáró, illetve az északi oldalon vezető kerékpárút korlátjainak színével egyezik meg. A világításpróbára még várni kell - valószínűleg hamarosan közölhetünk egy esti felvételt a teljes egészében kivilágított hídról. Szerelik már az ártéri hidak két úttestét elválasztó hézagok korlátjait és védőhálóit is.

A hídon tehát már az apróbb munkáknál tartanak, a kiegészítésekkel és hibajavításokkal a műszaki átadási folyamat végéig foglalkoznak majd, akárcsak a tereprendezés, füvesítéssel.

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

Addig azonban még sok munka van hátra. A hídépítők megkezdték az úgynevezett hiányjegyzék és a hibalista összeállítását. Ezeken a még hátralévő munkák, illetve a kijavítandó részletek szerepelnek.

Június 29-én megkezdődik a műszaki átadás hivatalos része is a dunaújvárosi polgármesteri hivatalban: itt gyűlnek össze a híd átvételében, ellenőrzésében és üzemeltetésében érdekelt hatóságok és vállalkozások képviselői, hogy nekilássanak a megfelelő dokumentumok kitöltésének, a műszaki részletek ellenőrzésének, amit majd a helyszínen folytatnak.

A főmérnök elmondta: a híd tartószerkezete elkészült, már csak a kiegészítő munkák vannak hátra. A vége felé közeledik az építmény szigetelése, csakúgy, mint a festése. Ez-után foghatnak hozzá nagy erőkkel az aszfaltozás befejezéséhez, az úttestek úgynevezett kopórétegének felviteléhez, majd az útburkolati jelek felfestéséhez. Már zajlik a kandeláberek szerelése: igen látványosak a pálya szélére csavarozott, pirosra festett villanyoszlopok, melyeknek dőlésszöge megegyezik a mederhíd kosárfüleinek dőlésével. Színük viszont a hídpálya déli oldalán húzódó gyalogjáró, illetve az északi oldalon vezető kerékpárút korlátjainak színével egyezik meg. A világításpróbára még várni kell - valószínűleg hamarosan közölhetünk egy esti felvételt a teljes egészében kivilágított hídról. Szerelik már az ártéri hidak két úttestét elválasztó hézagok korlátjait és védőhálóit is.

A hídon tehát már az apróbb munkáknál tartanak, a kiegészítésekkel és hibajavításokkal a műszaki átadási folyamat végéig foglalkoznak majd, akárcsak a tereprendezés, füvesítéssel.

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

Addig azonban még sok munka van hátra. A hídépítők megkezdték az úgynevezett hiányjegyzék és a hibalista összeállítását. Ezeken a még hátralévő munkák, illetve a kijavítandó részletek szerepelnek.

Június 29-én megkezdődik a műszaki átadás hivatalos része is a dunaújvárosi polgármesteri hivatalban: itt gyűlnek össze a híd átvételében, ellenőrzésében és üzemeltetésében érdekelt hatóságok és vállalkozások képviselői, hogy nekilássanak a megfelelő dokumentumok kitöltésének, a műszaki részletek ellenőrzésének, amit majd a helyszínen folytatnak.

A főmérnök elmondta: a híd tartószerkezete elkészült, már csak a kiegészítő munkák vannak hátra. A vége felé közeledik az építmény szigetelése, csakúgy, mint a festése. Ez-után foghatnak hozzá nagy erőkkel az aszfaltozás befejezéséhez, az úttestek úgynevezett kopórétegének felviteléhez, majd az útburkolati jelek felfestéséhez. Már zajlik a kandeláberek szerelése: igen látványosak a pálya szélére csavarozott, pirosra festett villanyoszlopok, melyeknek dőlésszöge megegyezik a mederhíd kosárfüleinek dőlésével. Színük viszont a hídpálya déli oldalán húzódó gyalogjáró, illetve az északi oldalon vezető kerékpárút korlátjainak színével egyezik meg. A világításpróbára még várni kell - valószínűleg hamarosan közölhetünk egy esti felvételt a teljes egészében kivilágított hídról. Szerelik már az ártéri hidak két úttestét elválasztó hézagok korlátjait és védőhálóit is.

A hídon tehát már az apróbb munkáknál tartanak, a kiegészítésekkel és hibajavításokkal a műszaki átadási folyamat végéig foglalkoznak majd, akárcsak a tereprendezés, füvesítéssel.

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

Június 29-én megkezdődik a műszaki átadás hivatalos része is a dunaújvárosi polgármesteri hivatalban: itt gyűlnek össze a híd átvételében, ellenőrzésében és üzemeltetésében érdekelt hatóságok és vállalkozások képviselői, hogy nekilássanak a megfelelő dokumentumok kitöltésének, a műszaki részletek ellenőrzésének, amit majd a helyszínen folytatnak.

A főmérnök elmondta: a híd tartószerkezete elkészült, már csak a kiegészítő munkák vannak hátra. A vége felé közeledik az építmény szigetelése, csakúgy, mint a festése. Ez-után foghatnak hozzá nagy erőkkel az aszfaltozás befejezéséhez, az úttestek úgynevezett kopórétegének felviteléhez, majd az útburkolati jelek felfestéséhez. Már zajlik a kandeláberek szerelése: igen látványosak a pálya szélére csavarozott, pirosra festett villanyoszlopok, melyeknek dőlésszöge megegyezik a mederhíd kosárfüleinek dőlésével. Színük viszont a hídpálya déli oldalán húzódó gyalogjáró, illetve az északi oldalon vezető kerékpárút korlátjainak színével egyezik meg. A világításpróbára még várni kell - valószínűleg hamarosan közölhetünk egy esti felvételt a teljes egészében kivilágított hídról. Szerelik már az ártéri hidak két úttestét elválasztó hézagok korlátjait és védőhálóit is.

A hídon tehát már az apróbb munkáknál tartanak, a kiegészítésekkel és hibajavításokkal a műszaki átadási folyamat végéig foglalkoznak majd, akárcsak a tereprendezés, füvesítéssel.

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

Június 29-én megkezdődik a műszaki átadás hivatalos része is a dunaújvárosi polgármesteri hivatalban: itt gyűlnek össze a híd átvételében, ellenőrzésében és üzemeltetésében érdekelt hatóságok és vállalkozások képviselői, hogy nekilássanak a megfelelő dokumentumok kitöltésének, a műszaki részletek ellenőrzésének, amit majd a helyszínen folytatnak.

A főmérnök elmondta: a híd tartószerkezete elkészült, már csak a kiegészítő munkák vannak hátra. A vége felé közeledik az építmény szigetelése, csakúgy, mint a festése. Ez-után foghatnak hozzá nagy erőkkel az aszfaltozás befejezéséhez, az úttestek úgynevezett kopórétegének felviteléhez, majd az útburkolati jelek felfestéséhez. Már zajlik a kandeláberek szerelése: igen látványosak a pálya szélére csavarozott, pirosra festett villanyoszlopok, melyeknek dőlésszöge megegyezik a mederhíd kosárfüleinek dőlésével. Színük viszont a hídpálya déli oldalán húzódó gyalogjáró, illetve az északi oldalon vezető kerékpárút korlátjainak színével egyezik meg. A világításpróbára még várni kell - valószínűleg hamarosan közölhetünk egy esti felvételt a teljes egészében kivilágított hídról. Szerelik már az ártéri hidak két úttestét elválasztó hézagok korlátjait és védőhálóit is.

A hídon tehát már az apróbb munkáknál tartanak, a kiegészítésekkel és hibajavításokkal a műszaki átadási folyamat végéig foglalkoznak majd, akárcsak a tereprendezés, füvesítéssel.

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

A főmérnök elmondta: a híd tartószerkezete elkészült, már csak a kiegészítő munkák vannak hátra. A vége felé közeledik az építmény szigetelése, csakúgy, mint a festése. Ez-után foghatnak hozzá nagy erőkkel az aszfaltozás befejezéséhez, az úttestek úgynevezett kopórétegének felviteléhez, majd az útburkolati jelek felfestéséhez. Már zajlik a kandeláberek szerelése: igen látványosak a pálya szélére csavarozott, pirosra festett villanyoszlopok, melyeknek dőlésszöge megegyezik a mederhíd kosárfüleinek dőlésével. Színük viszont a hídpálya déli oldalán húzódó gyalogjáró, illetve az északi oldalon vezető kerékpárút korlátjainak színével egyezik meg. A világításpróbára még várni kell - valószínűleg hamarosan közölhetünk egy esti felvételt a teljes egészében kivilágított hídról. Szerelik már az ártéri hidak két úttestét elválasztó hézagok korlátjait és védőhálóit is.

A hídon tehát már az apróbb munkáknál tartanak, a kiegészítésekkel és hibajavításokkal a műszaki átadási folyamat végéig foglalkoznak majd, akárcsak a tereprendezés, füvesítéssel.

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

A főmérnök elmondta: a híd tartószerkezete elkészült, már csak a kiegészítő munkák vannak hátra. A vége felé közeledik az építmény szigetelése, csakúgy, mint a festése. Ez-után foghatnak hozzá nagy erőkkel az aszfaltozás befejezéséhez, az úttestek úgynevezett kopórétegének felviteléhez, majd az útburkolati jelek felfestéséhez. Már zajlik a kandeláberek szerelése: igen látványosak a pálya szélére csavarozott, pirosra festett villanyoszlopok, melyeknek dőlésszöge megegyezik a mederhíd kosárfüleinek dőlésével. Színük viszont a hídpálya déli oldalán húzódó gyalogjáró, illetve az északi oldalon vezető kerékpárút korlátjainak színével egyezik meg. A világításpróbára még várni kell - valószínűleg hamarosan közölhetünk egy esti felvételt a teljes egészében kivilágított hídról. Szerelik már az ártéri hidak két úttestét elválasztó hézagok korlátjait és védőhálóit is.

A hídon tehát már az apróbb munkáknál tartanak, a kiegészítésekkel és hibajavításokkal a műszaki átadási folyamat végéig foglalkoznak majd, akárcsak a tereprendezés, füvesítéssel.

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

A hídon tehát már az apróbb munkáknál tartanak, a kiegészítésekkel és hibajavításokkal a műszaki átadási folyamat végéig foglalkoznak majd, akárcsak a tereprendezés, füvesítéssel.

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

A hídon tehát már az apróbb munkáknál tartanak, a kiegészítésekkel és hibajavításokkal a műszaki átadási folyamat végéig foglalkoznak majd, akárcsak a tereprendezés, füvesítéssel.

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

Többek vélekedésével ellentétben a híd felavatása után sem kell megválnunk a városképhez régóta hozzátartozó kompátkelőtől sem. Kuba Zoltán, a dunaújvárosi rév üzemeltetője lapunk kérdésére elmondta, hogy továbbra is szándékában áll forgalomban tartani a kompot.

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

Számításai szerint ugyanis ha valaki autóval igyekszik tőlünk a Duna keleti partjára, ám a város vonalától északabbra, akkor a hídon áthajtva tizennégy kilométeres kerülőt kell tennie. A tassi holtágba, vagy a sóderbánya-tavakhoz induló horgászok, kirándulók, fürdőzők számára tehát rövidebbnek és olcsóbbnak bizonyulhat a komp igénybevétele. Kuba szerint a kisboltokat ellátó, 3,5 tonnánál nehezebb, vagyis hídpénz fizetésére kötelezett teherautók is jobban járnak majd a rév használatával. Ezek egyelőre számítások: a gyakorlat bizonyíthatja be helyességüket.

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

Ugyanakkor Kuba Zoltán arra is számít, hogy a komp mellett a 40 személyes Novara kiránduló- és konferenciahajóval is sikert arathat: az alig kétéves hajóval mindenképpen rendszeresen elhajóznak a tassi holtágig. A híd felavatása után sem kell megválnunk a kompátkelőtől

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!