Hírek

2007.05.25. 02:27

Adonyi híd - majd

Székesfehérvár - Híd épülhet Adonynál a Dunán. Persze nem mostanában, de már szerepel az országos rendezési terv előkészített módosításában. Ha törvény lesz, számolni kell vele.

Kovalcsik Katalin

Jelenleg folyik az országos területrendezési terv módosításának előkészítése. A véleményezésre kiküldött dokumentumban szerepel egy Szabadegyháza-Adony-Ráckeve-Dabas-Újhartyán (M5) új főúti kapcsolat, adonyi Duna-híddal.

Az adonyi képviselő-testülettől nem kértek véleményt, maga a polgármester, Ronyecz Péter is keveset tud az elképzelésről. Mint mondja, kevés realitást lát abban, hogy az új dunaújvárosi hídtól 20 kilométerre újabb híd épüljön mostanában, ám ha mégis, annak nagyon örülne.

Adonnyal szemben a túlsó oldalon a Csepel-sziget déli vége található. Az ott fekvő Lórévet és Adonyt kompjárat köti össze a nyári hónapokban este kilencig. Egy híd, amely összeköttetést teremtene a Csepel-szigettel, az 51-es és M5-ös utakkal, nagy változást jelentene.

Nem tud a felmerült új útról Szabadegyháza polgármestere, Schmitsek József sem. Annak mindenesetre örülne, ha megfelelő közlekedés lenne Szabadegyháza és Adony között. A mostani (Adony-Szabadegyháza-Káloz út) ugyanis tönkrement az M6-os építésekor. A Perkáta-Adony utat rendbetették, ám a Szabadegyháza-Adony utat nem. Márpedig ők azon az úton tudják leggyorsabban elérni az M6-ost és a 6-os utat, ha a főváros felé utaznak.

A megyei önkormányzat véleményezte az országos területrendezési terv módosítási javaslatát. Az adonyi út és híd tervével egyetértenek, de felhívják a figyelmet, hogy a hidakhoz megfelelő úthálózati kapcsolat kell. Igénylik, hogy a 62-es út a korábbi, jelenleg érvényben lévő tervek szerint épüljön át.

Ugyanezt mondja Somogyi Balázs, Perkáta polgármestere is. A Káloz-Adony út fejlesztésével, a Duna-híd építésével egyetért, ám legfontosabbnak a 62-es út fejlesztését tartja. Szeretné, ha mihamarabb megépülne a Seregélyest és Perkátát elkerülő szakasz. Náluk az északi változat maradt a tervekben. Ez mindhárom fontosabb út forgalmát a településen kívül tartaná. Úgy tudják, az elkerülő út 2010-ig megépül. Szeretnék azt is, ha a 62-es utat végig alkalmassá tennék nagyobb tengelyterhelés elviselésére.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

Az adonyi képviselő-testülettől nem kértek véleményt, maga a polgármester, Ronyecz Péter is keveset tud az elképzelésről. Mint mondja, kevés realitást lát abban, hogy az új dunaújvárosi hídtól 20 kilométerre újabb híd épüljön mostanában, ám ha mégis, annak nagyon örülne.

Adonnyal szemben a túlsó oldalon a Csepel-sziget déli vége található. Az ott fekvő Lórévet és Adonyt kompjárat köti össze a nyári hónapokban este kilencig. Egy híd, amely összeköttetést teremtene a Csepel-szigettel, az 51-es és M5-ös utakkal, nagy változást jelentene.

Nem tud a felmerült új útról Szabadegyháza polgármestere, Schmitsek József sem. Annak mindenesetre örülne, ha megfelelő közlekedés lenne Szabadegyháza és Adony között. A mostani (Adony-Szabadegyháza-Káloz út) ugyanis tönkrement az M6-os építésekor. A Perkáta-Adony utat rendbetették, ám a Szabadegyháza-Adony utat nem. Márpedig ők azon az úton tudják leggyorsabban elérni az M6-ost és a 6-os utat, ha a főváros felé utaznak.

A megyei önkormányzat véleményezte az országos területrendezési terv módosítási javaslatát. Az adonyi út és híd tervével egyetértenek, de felhívják a figyelmet, hogy a hidakhoz megfelelő úthálózati kapcsolat kell. Igénylik, hogy a 62-es út a korábbi, jelenleg érvényben lévő tervek szerint épüljön át.

Ugyanezt mondja Somogyi Balázs, Perkáta polgármestere is. A Káloz-Adony út fejlesztésével, a Duna-híd építésével egyetért, ám legfontosabbnak a 62-es út fejlesztését tartja. Szeretné, ha mihamarabb megépülne a Seregélyest és Perkátát elkerülő szakasz. Náluk az északi változat maradt a tervekben. Ez mindhárom fontosabb út forgalmát a településen kívül tartaná. Úgy tudják, az elkerülő út 2010-ig megépül. Szeretnék azt is, ha a 62-es utat végig alkalmassá tennék nagyobb tengelyterhelés elviselésére.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

Az adonyi képviselő-testülettől nem kértek véleményt, maga a polgármester, Ronyecz Péter is keveset tud az elképzelésről. Mint mondja, kevés realitást lát abban, hogy az új dunaújvárosi hídtól 20 kilométerre újabb híd épüljön mostanában, ám ha mégis, annak nagyon örülne.

Adonnyal szemben a túlsó oldalon a Csepel-sziget déli vége található. Az ott fekvő Lórévet és Adonyt kompjárat köti össze a nyári hónapokban este kilencig. Egy híd, amely összeköttetést teremtene a Csepel-szigettel, az 51-es és M5-ös utakkal, nagy változást jelentene.

Nem tud a felmerült új útról Szabadegyháza polgármestere, Schmitsek József sem. Annak mindenesetre örülne, ha megfelelő közlekedés lenne Szabadegyháza és Adony között. A mostani (Adony-Szabadegyháza-Káloz út) ugyanis tönkrement az M6-os építésekor. A Perkáta-Adony utat rendbetették, ám a Szabadegyháza-Adony utat nem. Márpedig ők azon az úton tudják leggyorsabban elérni az M6-ost és a 6-os utat, ha a főváros felé utaznak.

A megyei önkormányzat véleményezte az országos területrendezési terv módosítási javaslatát. Az adonyi út és híd tervével egyetértenek, de felhívják a figyelmet, hogy a hidakhoz megfelelő úthálózati kapcsolat kell. Igénylik, hogy a 62-es út a korábbi, jelenleg érvényben lévő tervek szerint épüljön át.

Ugyanezt mondja Somogyi Balázs, Perkáta polgármestere is. A Káloz-Adony út fejlesztésével, a Duna-híd építésével egyetért, ám legfontosabbnak a 62-es út fejlesztését tartja. Szeretné, ha mihamarabb megépülne a Seregélyest és Perkátát elkerülő szakasz. Náluk az északi változat maradt a tervekben. Ez mindhárom fontosabb út forgalmát a településen kívül tartaná. Úgy tudják, az elkerülő út 2010-ig megépül. Szeretnék azt is, ha a 62-es utat végig alkalmassá tennék nagyobb tengelyterhelés elviselésére.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

Adonnyal szemben a túlsó oldalon a Csepel-sziget déli vége található. Az ott fekvő Lórévet és Adonyt kompjárat köti össze a nyári hónapokban este kilencig. Egy híd, amely összeköttetést teremtene a Csepel-szigettel, az 51-es és M5-ös utakkal, nagy változást jelentene.

Nem tud a felmerült új útról Szabadegyháza polgármestere, Schmitsek József sem. Annak mindenesetre örülne, ha megfelelő közlekedés lenne Szabadegyháza és Adony között. A mostani (Adony-Szabadegyháza-Káloz út) ugyanis tönkrement az M6-os építésekor. A Perkáta-Adony utat rendbetették, ám a Szabadegyháza-Adony utat nem. Márpedig ők azon az úton tudják leggyorsabban elérni az M6-ost és a 6-os utat, ha a főváros felé utaznak.

A megyei önkormányzat véleményezte az országos területrendezési terv módosítási javaslatát. Az adonyi út és híd tervével egyetértenek, de felhívják a figyelmet, hogy a hidakhoz megfelelő úthálózati kapcsolat kell. Igénylik, hogy a 62-es út a korábbi, jelenleg érvényben lévő tervek szerint épüljön át.

Ugyanezt mondja Somogyi Balázs, Perkáta polgármestere is. A Káloz-Adony út fejlesztésével, a Duna-híd építésével egyetért, ám legfontosabbnak a 62-es út fejlesztését tartja. Szeretné, ha mihamarabb megépülne a Seregélyest és Perkátát elkerülő szakasz. Náluk az északi változat maradt a tervekben. Ez mindhárom fontosabb út forgalmát a településen kívül tartaná. Úgy tudják, az elkerülő út 2010-ig megépül. Szeretnék azt is, ha a 62-es utat végig alkalmassá tennék nagyobb tengelyterhelés elviselésére.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

Adonnyal szemben a túlsó oldalon a Csepel-sziget déli vége található. Az ott fekvő Lórévet és Adonyt kompjárat köti össze a nyári hónapokban este kilencig. Egy híd, amely összeköttetést teremtene a Csepel-szigettel, az 51-es és M5-ös utakkal, nagy változást jelentene.

Nem tud a felmerült új útról Szabadegyháza polgármestere, Schmitsek József sem. Annak mindenesetre örülne, ha megfelelő közlekedés lenne Szabadegyháza és Adony között. A mostani (Adony-Szabadegyháza-Káloz út) ugyanis tönkrement az M6-os építésekor. A Perkáta-Adony utat rendbetették, ám a Szabadegyháza-Adony utat nem. Márpedig ők azon az úton tudják leggyorsabban elérni az M6-ost és a 6-os utat, ha a főváros felé utaznak.

A megyei önkormányzat véleményezte az országos területrendezési terv módosítási javaslatát. Az adonyi út és híd tervével egyetértenek, de felhívják a figyelmet, hogy a hidakhoz megfelelő úthálózati kapcsolat kell. Igénylik, hogy a 62-es út a korábbi, jelenleg érvényben lévő tervek szerint épüljön át.

Ugyanezt mondja Somogyi Balázs, Perkáta polgármestere is. A Káloz-Adony út fejlesztésével, a Duna-híd építésével egyetért, ám legfontosabbnak a 62-es út fejlesztését tartja. Szeretné, ha mihamarabb megépülne a Seregélyest és Perkátát elkerülő szakasz. Náluk az északi változat maradt a tervekben. Ez mindhárom fontosabb út forgalmát a településen kívül tartaná. Úgy tudják, az elkerülő út 2010-ig megépül. Szeretnék azt is, ha a 62-es utat végig alkalmassá tennék nagyobb tengelyterhelés elviselésére.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

Nem tud a felmerült új útról Szabadegyháza polgármestere, Schmitsek József sem. Annak mindenesetre örülne, ha megfelelő közlekedés lenne Szabadegyháza és Adony között. A mostani (Adony-Szabadegyháza-Káloz út) ugyanis tönkrement az M6-os építésekor. A Perkáta-Adony utat rendbetették, ám a Szabadegyháza-Adony utat nem. Márpedig ők azon az úton tudják leggyorsabban elérni az M6-ost és a 6-os utat, ha a főváros felé utaznak.

A megyei önkormányzat véleményezte az országos területrendezési terv módosítási javaslatát. Az adonyi út és híd tervével egyetértenek, de felhívják a figyelmet, hogy a hidakhoz megfelelő úthálózati kapcsolat kell. Igénylik, hogy a 62-es út a korábbi, jelenleg érvényben lévő tervek szerint épüljön át.

Ugyanezt mondja Somogyi Balázs, Perkáta polgármestere is. A Káloz-Adony út fejlesztésével, a Duna-híd építésével egyetért, ám legfontosabbnak a 62-es út fejlesztését tartja. Szeretné, ha mihamarabb megépülne a Seregélyest és Perkátát elkerülő szakasz. Náluk az északi változat maradt a tervekben. Ez mindhárom fontosabb út forgalmát a településen kívül tartaná. Úgy tudják, az elkerülő út 2010-ig megépül. Szeretnék azt is, ha a 62-es utat végig alkalmassá tennék nagyobb tengelyterhelés elviselésére.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

Nem tud a felmerült új útról Szabadegyháza polgármestere, Schmitsek József sem. Annak mindenesetre örülne, ha megfelelő közlekedés lenne Szabadegyháza és Adony között. A mostani (Adony-Szabadegyháza-Káloz út) ugyanis tönkrement az M6-os építésekor. A Perkáta-Adony utat rendbetették, ám a Szabadegyháza-Adony utat nem. Márpedig ők azon az úton tudják leggyorsabban elérni az M6-ost és a 6-os utat, ha a főváros felé utaznak.

A megyei önkormányzat véleményezte az országos területrendezési terv módosítási javaslatát. Az adonyi út és híd tervével egyetértenek, de felhívják a figyelmet, hogy a hidakhoz megfelelő úthálózati kapcsolat kell. Igénylik, hogy a 62-es út a korábbi, jelenleg érvényben lévő tervek szerint épüljön át.

Ugyanezt mondja Somogyi Balázs, Perkáta polgármestere is. A Káloz-Adony út fejlesztésével, a Duna-híd építésével egyetért, ám legfontosabbnak a 62-es út fejlesztését tartja. Szeretné, ha mihamarabb megépülne a Seregélyest és Perkátát elkerülő szakasz. Náluk az északi változat maradt a tervekben. Ez mindhárom fontosabb út forgalmát a településen kívül tartaná. Úgy tudják, az elkerülő út 2010-ig megépül. Szeretnék azt is, ha a 62-es utat végig alkalmassá tennék nagyobb tengelyterhelés elviselésére.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

A megyei önkormányzat véleményezte az országos területrendezési terv módosítási javaslatát. Az adonyi út és híd tervével egyetértenek, de felhívják a figyelmet, hogy a hidakhoz megfelelő úthálózati kapcsolat kell. Igénylik, hogy a 62-es út a korábbi, jelenleg érvényben lévő tervek szerint épüljön át.

Ugyanezt mondja Somogyi Balázs, Perkáta polgármestere is. A Káloz-Adony út fejlesztésével, a Duna-híd építésével egyetért, ám legfontosabbnak a 62-es út fejlesztését tartja. Szeretné, ha mihamarabb megépülne a Seregélyest és Perkátát elkerülő szakasz. Náluk az északi változat maradt a tervekben. Ez mindhárom fontosabb út forgalmát a településen kívül tartaná. Úgy tudják, az elkerülő út 2010-ig megépül. Szeretnék azt is, ha a 62-es utat végig alkalmassá tennék nagyobb tengelyterhelés elviselésére.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

A megyei önkormányzat véleményezte az országos területrendezési terv módosítási javaslatát. Az adonyi út és híd tervével egyetértenek, de felhívják a figyelmet, hogy a hidakhoz megfelelő úthálózati kapcsolat kell. Igénylik, hogy a 62-es út a korábbi, jelenleg érvényben lévő tervek szerint épüljön át.

Ugyanezt mondja Somogyi Balázs, Perkáta polgármestere is. A Káloz-Adony út fejlesztésével, a Duna-híd építésével egyetért, ám legfontosabbnak a 62-es út fejlesztését tartja. Szeretné, ha mihamarabb megépülne a Seregélyest és Perkátát elkerülő szakasz. Náluk az északi változat maradt a tervekben. Ez mindhárom fontosabb út forgalmát a településen kívül tartaná. Úgy tudják, az elkerülő út 2010-ig megépül. Szeretnék azt is, ha a 62-es utat végig alkalmassá tennék nagyobb tengelyterhelés elviselésére.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

Ugyanezt mondja Somogyi Balázs, Perkáta polgármestere is. A Káloz-Adony út fejlesztésével, a Duna-híd építésével egyetért, ám legfontosabbnak a 62-es út fejlesztését tartja. Szeretné, ha mihamarabb megépülne a Seregélyest és Perkátát elkerülő szakasz. Náluk az északi változat maradt a tervekben. Ez mindhárom fontosabb út forgalmát a településen kívül tartaná. Úgy tudják, az elkerülő út 2010-ig megépül. Szeretnék azt is, ha a 62-es utat végig alkalmassá tennék nagyobb tengelyterhelés elviselésére.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

Ugyanezt mondja Somogyi Balázs, Perkáta polgármestere is. A Káloz-Adony út fejlesztésével, a Duna-híd építésével egyetért, ám legfontosabbnak a 62-es út fejlesztését tartja. Szeretné, ha mihamarabb megépülne a Seregélyest és Perkátát elkerülő szakasz. Náluk az északi változat maradt a tervekben. Ez mindhárom fontosabb út forgalmát a településen kívül tartaná. Úgy tudják, az elkerülő út 2010-ig megépül. Szeretnék azt is, ha a 62-es utat végig alkalmassá tennék nagyobb tengelyterhelés elviselésére.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

A 62-es út fejlesztését várja Schmitsek József is. A tervekbe ugyanis bekerült a szabadegyházi vasúti felüljáró és a lakótelepet elkerülő szakasz. A felüljáró a mai kereszteződéstől 30-40 méterre a falu felé épülne meg, és a lakótelepet kikerülve csatlakozna vissza a mai 62-esre. Ők is 2010-es befejezési ígéretet kaptak.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

Kanyarodjunk vissza az adonyi hídhoz és a hozzátartozó úthoz. A rendezési terv módosítási javaslatához beérkezett véleményeket most összesítik, ősszel kerülhet a törvényjavaslat a parlament elé. Ha abban is szerepel az út és a híd, akkor azzal számolni kell a megyei és helyi rendezési tervekben. Hogy mikor valósul meg? Nagy kérdés.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!