Hírek

2006.11.06. 03:28

Tényleg nem bírja ki füst nélkül?

Székesfehérvár (me) - A dohányzó autóvezetők fele gyújt rá vezetés közben, közel 53 százalékuk akkor is cigarettázik, ha 18 év alatti, azaz kiskorú utasa van.

Móré Erzsébet

A közelmúltban készült felémérés szerint a dohányzó sofőrök több mint negyede nyíltan bevallja, hogy a csikket kidobja autója ablakán. A dohányzási kultúra sok mutatója javulna, ha az autós pihenőhelyek kulturáltabbak lennének - egyebek között ez is kiderül abból a felmérésből, amelynek kérdéseire több mint ezren válaszoltak, önként és név nélkül a 18 és 64 éves dohányzó autósok közül.

Érdekes eredménnyel zárult az a kutatás, amelyet történetesen az egyik legnagyobb hazai dohányipari cég végeztetett a nyáron. A résztvevők a Magyar Autóklub, a Shell és az érintett városok közlekedésrendészetének bevonásával országos roadshow keretében tájékoztatták az autósokat, hogy mit tehetnek a közlekedés biztonságának erősítése, a kulturált dohányzás közúti feltételeinek javítása érdekében. A vállalat ötszázezer példányban osztotta szét a benzinkutaknál dohányterméket vásárló autóvezetőknek Útravaló dohányosoknak! című kiadványát, amely a kulturált dohányzás alapvető szabályaira hívja fel az autósok figyelmét.

A felmérés eredményeit így összegezték:

A megkérdezett dohányos autósok 47 százaléka gyújt rá vezetés közben, köztük magasabb a férfiak aránya (a férfiak 55 százaléka, a nők 29 százaléka dohányzik autózás közben). Nem is meglepő, hogy az erős dohányosok jóval nagyobb arányban dohányoznak az autóban. Azoknak az autósoknak, akik napi 30 szálnál többet szívnak, 78 százaléka vezetés közben is cigarettázik. Azok a dohányzó autósok, akik vezetés közben nem gyújtanak rá, 62 százalékban jelölték meg önmegtartóztatásuk okaként, hogy azért nem gyújtanak rá, mert tekintettel vannak másokra.

Akik rágyújtanak vezetés közben, 41 százalékban állították magukról, hogy annyira erős dohányosok, hogy nem bírják ki cigaretta nélkül, többségük inkább saját maga jutalmazásának tekinti a cigarettát a hosszú út során, vagy az unalom és a fáradtság el-űzésére használja.

Sok dohányzó vezető azért nem gyújt rá autójában, mert rossz szagú lesz az, de sokan említették azt is, hogy cigarettázás közben nem biztonságos a vezetés, illetve volt, akit az tartott vissza a dohányzástól, hogy a dohányfüstös autót nehezebb eladni.

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

Érdekes eredménnyel zárult az a kutatás, amelyet történetesen az egyik legnagyobb hazai dohányipari cég végeztetett a nyáron. A résztvevők a Magyar Autóklub, a Shell és az érintett városok közlekedésrendészetének bevonásával országos roadshow keretében tájékoztatták az autósokat, hogy mit tehetnek a közlekedés biztonságának erősítése, a kulturált dohányzás közúti feltételeinek javítása érdekében. A vállalat ötszázezer példányban osztotta szét a benzinkutaknál dohányterméket vásárló autóvezetőknek Útravaló dohányosoknak! című kiadványát, amely a kulturált dohányzás alapvető szabályaira hívja fel az autósok figyelmét.

A felmérés eredményeit így összegezték:

A megkérdezett dohányos autósok 47 százaléka gyújt rá vezetés közben, köztük magasabb a férfiak aránya (a férfiak 55 százaléka, a nők 29 százaléka dohányzik autózás közben). Nem is meglepő, hogy az erős dohányosok jóval nagyobb arányban dohányoznak az autóban. Azoknak az autósoknak, akik napi 30 szálnál többet szívnak, 78 százaléka vezetés közben is cigarettázik. Azok a dohányzó autósok, akik vezetés közben nem gyújtanak rá, 62 százalékban jelölték meg önmegtartóztatásuk okaként, hogy azért nem gyújtanak rá, mert tekintettel vannak másokra.

Akik rágyújtanak vezetés közben, 41 százalékban állították magukról, hogy annyira erős dohányosok, hogy nem bírják ki cigaretta nélkül, többségük inkább saját maga jutalmazásának tekinti a cigarettát a hosszú út során, vagy az unalom és a fáradtság el-űzésére használja.

Sok dohányzó vezető azért nem gyújt rá autójában, mert rossz szagú lesz az, de sokan említették azt is, hogy cigarettázás közben nem biztonságos a vezetés, illetve volt, akit az tartott vissza a dohányzástól, hogy a dohányfüstös autót nehezebb eladni.

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

Érdekes eredménnyel zárult az a kutatás, amelyet történetesen az egyik legnagyobb hazai dohányipari cég végeztetett a nyáron. A résztvevők a Magyar Autóklub, a Shell és az érintett városok közlekedésrendészetének bevonásával országos roadshow keretében tájékoztatták az autósokat, hogy mit tehetnek a közlekedés biztonságának erősítése, a kulturált dohányzás közúti feltételeinek javítása érdekében. A vállalat ötszázezer példányban osztotta szét a benzinkutaknál dohányterméket vásárló autóvezetőknek Útravaló dohányosoknak! című kiadványát, amely a kulturált dohányzás alapvető szabályaira hívja fel az autósok figyelmét.

A felmérés eredményeit így összegezték:

A megkérdezett dohányos autósok 47 százaléka gyújt rá vezetés közben, köztük magasabb a férfiak aránya (a férfiak 55 százaléka, a nők 29 százaléka dohányzik autózás közben). Nem is meglepő, hogy az erős dohányosok jóval nagyobb arányban dohányoznak az autóban. Azoknak az autósoknak, akik napi 30 szálnál többet szívnak, 78 százaléka vezetés közben is cigarettázik. Azok a dohányzó autósok, akik vezetés közben nem gyújtanak rá, 62 százalékban jelölték meg önmegtartóztatásuk okaként, hogy azért nem gyújtanak rá, mert tekintettel vannak másokra.

Akik rágyújtanak vezetés közben, 41 százalékban állították magukról, hogy annyira erős dohányosok, hogy nem bírják ki cigaretta nélkül, többségük inkább saját maga jutalmazásának tekinti a cigarettát a hosszú út során, vagy az unalom és a fáradtság el-űzésére használja.

Sok dohányzó vezető azért nem gyújt rá autójában, mert rossz szagú lesz az, de sokan említették azt is, hogy cigarettázás közben nem biztonságos a vezetés, illetve volt, akit az tartott vissza a dohányzástól, hogy a dohányfüstös autót nehezebb eladni.

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

A felmérés eredményeit így összegezték:

A megkérdezett dohányos autósok 47 százaléka gyújt rá vezetés közben, köztük magasabb a férfiak aránya (a férfiak 55 százaléka, a nők 29 százaléka dohányzik autózás közben). Nem is meglepő, hogy az erős dohányosok jóval nagyobb arányban dohányoznak az autóban. Azoknak az autósoknak, akik napi 30 szálnál többet szívnak, 78 százaléka vezetés közben is cigarettázik. Azok a dohányzó autósok, akik vezetés közben nem gyújtanak rá, 62 százalékban jelölték meg önmegtartóztatásuk okaként, hogy azért nem gyújtanak rá, mert tekintettel vannak másokra.

Akik rágyújtanak vezetés közben, 41 százalékban állították magukról, hogy annyira erős dohányosok, hogy nem bírják ki cigaretta nélkül, többségük inkább saját maga jutalmazásának tekinti a cigarettát a hosszú út során, vagy az unalom és a fáradtság el-űzésére használja.

Sok dohányzó vezető azért nem gyújt rá autójában, mert rossz szagú lesz az, de sokan említették azt is, hogy cigarettázás közben nem biztonságos a vezetés, illetve volt, akit az tartott vissza a dohányzástól, hogy a dohányfüstös autót nehezebb eladni.

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

A felmérés eredményeit így összegezték:

A megkérdezett dohányos autósok 47 százaléka gyújt rá vezetés közben, köztük magasabb a férfiak aránya (a férfiak 55 százaléka, a nők 29 százaléka dohányzik autózás közben). Nem is meglepő, hogy az erős dohányosok jóval nagyobb arányban dohányoznak az autóban. Azoknak az autósoknak, akik napi 30 szálnál többet szívnak, 78 százaléka vezetés közben is cigarettázik. Azok a dohányzó autósok, akik vezetés közben nem gyújtanak rá, 62 százalékban jelölték meg önmegtartóztatásuk okaként, hogy azért nem gyújtanak rá, mert tekintettel vannak másokra.

Akik rágyújtanak vezetés közben, 41 százalékban állították magukról, hogy annyira erős dohányosok, hogy nem bírják ki cigaretta nélkül, többségük inkább saját maga jutalmazásának tekinti a cigarettát a hosszú út során, vagy az unalom és a fáradtság el-űzésére használja.

Sok dohányzó vezető azért nem gyújt rá autójában, mert rossz szagú lesz az, de sokan említették azt is, hogy cigarettázás közben nem biztonságos a vezetés, illetve volt, akit az tartott vissza a dohányzástól, hogy a dohányfüstös autót nehezebb eladni.

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

A megkérdezett dohányos autósok 47 százaléka gyújt rá vezetés közben, köztük magasabb a férfiak aránya (a férfiak 55 százaléka, a nők 29 százaléka dohányzik autózás közben). Nem is meglepő, hogy az erős dohányosok jóval nagyobb arányban dohányoznak az autóban. Azoknak az autósoknak, akik napi 30 szálnál többet szívnak, 78 százaléka vezetés közben is cigarettázik. Azok a dohányzó autósok, akik vezetés közben nem gyújtanak rá, 62 százalékban jelölték meg önmegtartóztatásuk okaként, hogy azért nem gyújtanak rá, mert tekintettel vannak másokra.

Akik rágyújtanak vezetés közben, 41 százalékban állították magukról, hogy annyira erős dohányosok, hogy nem bírják ki cigaretta nélkül, többségük inkább saját maga jutalmazásának tekinti a cigarettát a hosszú út során, vagy az unalom és a fáradtság el-űzésére használja.

Sok dohányzó vezető azért nem gyújt rá autójában, mert rossz szagú lesz az, de sokan említették azt is, hogy cigarettázás közben nem biztonságos a vezetés, illetve volt, akit az tartott vissza a dohányzástól, hogy a dohányfüstös autót nehezebb eladni.

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

A megkérdezett dohányos autósok 47 százaléka gyújt rá vezetés közben, köztük magasabb a férfiak aránya (a férfiak 55 százaléka, a nők 29 százaléka dohányzik autózás közben). Nem is meglepő, hogy az erős dohányosok jóval nagyobb arányban dohányoznak az autóban. Azoknak az autósoknak, akik napi 30 szálnál többet szívnak, 78 százaléka vezetés közben is cigarettázik. Azok a dohányzó autósok, akik vezetés közben nem gyújtanak rá, 62 százalékban jelölték meg önmegtartóztatásuk okaként, hogy azért nem gyújtanak rá, mert tekintettel vannak másokra.

Akik rágyújtanak vezetés közben, 41 százalékban állították magukról, hogy annyira erős dohányosok, hogy nem bírják ki cigaretta nélkül, többségük inkább saját maga jutalmazásának tekinti a cigarettát a hosszú út során, vagy az unalom és a fáradtság el-űzésére használja.

Sok dohányzó vezető azért nem gyújt rá autójában, mert rossz szagú lesz az, de sokan említették azt is, hogy cigarettázás közben nem biztonságos a vezetés, illetve volt, akit az tartott vissza a dohányzástól, hogy a dohányfüstös autót nehezebb eladni.

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

Akik rágyújtanak vezetés közben, 41 százalékban állították magukról, hogy annyira erős dohányosok, hogy nem bírják ki cigaretta nélkül, többségük inkább saját maga jutalmazásának tekinti a cigarettát a hosszú út során, vagy az unalom és a fáradtság el-űzésére használja.

Sok dohányzó vezető azért nem gyújt rá autójában, mert rossz szagú lesz az, de sokan említették azt is, hogy cigarettázás közben nem biztonságos a vezetés, illetve volt, akit az tartott vissza a dohányzástól, hogy a dohányfüstös autót nehezebb eladni.

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

Akik rágyújtanak vezetés közben, 41 százalékban állították magukról, hogy annyira erős dohányosok, hogy nem bírják ki cigaretta nélkül, többségük inkább saját maga jutalmazásának tekinti a cigarettát a hosszú út során, vagy az unalom és a fáradtság el-űzésére használja.

Sok dohányzó vezető azért nem gyújt rá autójában, mert rossz szagú lesz az, de sokan említették azt is, hogy cigarettázás közben nem biztonságos a vezetés, illetve volt, akit az tartott vissza a dohányzástól, hogy a dohányfüstös autót nehezebb eladni.

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

Sok dohányzó vezető azért nem gyújt rá autójában, mert rossz szagú lesz az, de sokan említették azt is, hogy cigarettázás közben nem biztonságos a vezetés, illetve volt, akit az tartott vissza a dohányzástól, hogy a dohányfüstös autót nehezebb eladni.

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

Sok dohányzó vezető azért nem gyújt rá autójában, mert rossz szagú lesz az, de sokan említették azt is, hogy cigarettázás közben nem biztonságos a vezetés, illetve volt, akit az tartott vissza a dohányzástól, hogy a dohányfüstös autót nehezebb eladni.

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

Az önkéntes bevallások számot adnak arról is, hogy a gépkocssiban (vezetés közben!) dohányzók 31 százaléka engedéllyel, 22 százaléka pedig engedély kérése nélkül is rágyújt. Méginkább megdöbbentő tény, hogy az autóban dohányzók 11 százaléka engedély nélkül rágyújt akkor is, ha várandós kismamát szállít.

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

A dohányzó autósok 29 százaléka nyíltan felvállalja, hogy a csikket az ablakon dobja ki. (!)

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

A felmérést készítő dohányipari cég jelzésnek tartja, hogy az autós pihenők megítélése nem jó, a megkérdezettek harmada nagyon is rossz osztályzatot adott a megállók kulturáltságát megítélő skálán. Persze kérdés: csak ezen múlik, hogy valaki kibír-e 70- 100 kilométert füst nélkül?!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!