Hétvége

2014.02.13. 18:19

Staféta Molnár Andreával

A vasárnapi számunk előző vendége, Müller Judit önkéntes Molnár Andrea testnevelő tanárnak és szinkronúszó edzőnek adta át a stafétát a következő kérdésekkel együtt: Mennyiben másabb a szinkronúszókat oktatni, mint a diákokat a tanórákon? Mivel szoktad motiválni a tanulókat a sportra?

Sebestyén Lilla

 

- A Tóvárosi Általános Iskola - ahol tanítok - testnevelés tagozatos, így a gyerekek többsége élvezi a mozgást és nem kell rákényszeríteni, az edzéseimen ugyan ez a helyzet. Mégis, van eltérés a kettő között, hiszen a tanórákon inkább arra kell koncentrálnom, hogy minél több sporttal megismertessem a gyerekeket, még a szinkronúszó edzésre a lányok már azért jönnek mert kifejezetten ezt szeretnék. A nebulók, akikkel foglalkozom már eleve önmagukat is motiválják azzal, hogy szeretik, amit csinálnak, de természetesen én is rásegítek egy-egy játékos órával, váltóversennyel, ahol szurkolhatnak egymásnak és ki engedhetik a gőzt.

- Azt hiszem, a tanár típusokból én inkább a szigorúbb kategóriába tartozom, de sosem kell felemelnem a hangom. A gyerekek - mivel szinte minden nap találkozunk - már sokszor a tekintetemből tudják, hogy nem lehet tovább feszegetni a határokat, pont úgy ahogy én is látom rajtuk, ha rossz napjuk van.

Molnár Andrea, a stafétát Szabóné Rippel Zsuzsanna, óvónőnek adja tovább. Kérdései: Milyen szerepe van egy óvodáskorú gyermek életében a mesének? Illetve, mit ajánl a szülőknek, milyen és mennyi mesét olvassanak gyermeküknek?

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!