Frissen Fejérből

2023.02.08. 14:00

Már reggel 8 órakor elfogyott a buszjegy – állítják a fehérvári utasok

Az elmúlt napokban többen is arra panaszkodtak a közösségi média felületein, hogy a Volánbusz helyi, székesfehérvári járatain nem mindig tudnak jegyet váltani. Az utasok tapasztalatai szerint ezt az adott busz vezetője több esetben azzal indokolta, hogy kevés jegy van nála.

Baráth Eszter

Képünk illusztráció!

Forrás: Elekes Gergő / Feol.hu

A tapasztalatokkal kapcsolatban megkerestük a Volánbusz Zrt.-t, ahol többek között a jegyek pótlásáról érdeklődtünk. A szolgáltatótól megkérdeztük azt is, mit tehetnek ilyen esetben azok, akik valamelyik külső városrészből szeretnének utazni és nincs más lehetőségük jegyet vásárolni.

A vállalat tájékoztatása szerint az autóbuszok vezetői forgalomtól függően bármikor ki tudják egészíteni a menetjegyek készletét, amit gyorsan és egyszerűen, több helyszínen is meg tudnak tenni. Annak érdekében, hogy minden utast ki tudjanak szolgálni, pótolhatják a jegyeket többek között a telephelyeken és az állomásokon is. Ugyanakkor a Volánbusz felhívja a figyelmet más jegyvásárlási lehetőségekre is: a leggyorsabb alternatíva a telefonos applikáción keresztül történő vásárlás, de az utasok menetjegyet válthatnak a megállók közelében a vállalat partnereinél is.

A tájékoztatás szerint a szolgáltató nem kapott bejelentést hasonló problémával kapcsolatban. Éppen ezért arra kérik az utasokat, hogy minden panaszukkal a lehető legrövidebb időn belül forduljanak a vállalathoz az észrevételek kivizsgálása és megnyugtató lezárása, ezzel egyidejűleg pedig a szolgáltatások színvonalának növelése érdekében. 
 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában