2023.02.08. 14:00
Már reggel 8 órakor elfogyott a buszjegy – állítják a fehérvári utasok
Az elmúlt napokban többen is arra panaszkodtak a közösségi média felületein, hogy a Volánbusz helyi, székesfehérvári járatain nem mindig tudnak jegyet váltani. Az utasok tapasztalatai szerint ezt az adott busz vezetője több esetben azzal indokolta, hogy kevés jegy van nála.
Képünk illusztráció!
Forrás: Elekes Gergő / Feol.hu
A tapasztalatokkal kapcsolatban megkerestük a Volánbusz Zrt.-t, ahol többek között a jegyek pótlásáról érdeklődtünk. A szolgáltatótól megkérdeztük azt is, mit tehetnek ilyen esetben azok, akik valamelyik külső városrészből szeretnének utazni és nincs más lehetőségük jegyet vásárolni.
A vállalat tájékoztatása szerint az autóbuszok vezetői forgalomtól függően bármikor ki tudják egészíteni a menetjegyek készletét, amit gyorsan és egyszerűen, több helyszínen is meg tudnak tenni. Annak érdekében, hogy minden utast ki tudjanak szolgálni, pótolhatják a jegyeket többek között a telephelyeken és az állomásokon is. Ugyanakkor a Volánbusz felhívja a figyelmet más jegyvásárlási lehetőségekre is: a leggyorsabb alternatíva a telefonos applikáción keresztül történő vásárlás, de az utasok menetjegyet válthatnak a megállók közelében a vállalat partnereinél is.
A tájékoztatás szerint a szolgáltató nem kapott bejelentést hasonló problémával kapcsolatban. Éppen ezért arra kérik az utasokat, hogy minden panaszukkal a lehető legrövidebb időn belül forduljanak a vállalathoz az észrevételek kivizsgálása és megnyugtató lezárása, ezzel egyidejűleg pedig a szolgáltatások színvonalának növelése érdekében.
Frissen Fejérből
- Smile, a török földrengés áldozatai után is kutató mentőtacskó volt az egyik vendég a fehérvári konferencián
- Szalagkorlátnak ütközött egy kisbusz az M7-esen
- Erős hidegfront érkezik hétfőn Fejér vármegyébe
- Melléképület égett Válon
- Viszi a kukákat a szél? - a közelmúlt szélviharai a hulladékgyűjtőket is önálló életre keltették