2022.10.28. 09:00
Több Fejér megyei településen is panaszolják a szolgáltatást (frissítve)
Örömöt okozhat nekünk egy akciófilm, egy sportközvetítés és a természetcsatornák böngészése is, hiszen – bevalljuk, vagy sem – gyakran jólesik csak úgy elnyúlni a kanapén, a tv előtt és így kikapcsolódni, feltöltődni.
Forrás: Pexels.com
Jó helyzetben tudhatják magukat azok, akik olyan településen élnek, ahol válogatni is lehet a szolgáltatók között. Az egyik, Fejér megyében is elérhető cég úgy él a köztudatban, mint egy minden tekintetben színvonalas és megbízható szolgáltató. Mégis: az utóbbi időben több fórumon is azt olvastuk, hogy mióta magába olvasztotta a korábbi UPC Magyarországot a Vodafone csoport, mintha megváltozott volna a szolgáltatás minősége a korábbi tapasztalatokhoz képest. Van, aki arra panaszkodik, hogy nála a tévé műsorújságjában a "nincs információ" üzenet jelenik meg már egy jó ideje, míg mások a műsor közben állandó jelleggel felugró "nincs kapcsolat" figyelmeztetések miatt elégedetlenek.
A véleményezők megjegyezték, hogy nem ilyen szolgáltatásra vágynak; a tévézés élményét csökkentik ezek az apróságnak tűnő, de őket nagyon is bosszantó dolgok. Ezzel kapcsolatban megkerestük a szolgáltatót, ahol arról érdeklődtünk, miből adódnak ezek a problémák, történtek-e változások a tulajdonosváltás után.
Megkeresésünkre október 28-án délelőtt az alábbi választ adták:
– A Vodafone sajtóosztályán elmondták, hogy a Vodafone TV használatában az elmúlt napokban fennakadások voltak tapasztalhatók. A szolgáltató szakemberei dolgoznak a hiba elhárításán, addig is az ügyfelek türelmét és elnézését kérik.
Frissítés
Ugyancsak október 28-án, délután a következő levelet küldte a cég: "A Vodafone Magyarország sajtóosztályán elmondták, hogy a szolgáltató munkatársai elhárították a hibát, a Vodafone TV zavartalanul működik."