2011.05.11. 02:29
A hitelesség a legfontosabb a vállalati megítélésben
Budapest - A legjobb reputációval rendelkező hazai telekommunikációs cég a Vodafone, az elektronika területén pedig a komáromi Nokia megítélése a legjobb. Egy kutatás szerint több megyei cég, a Philips, a Grundfos és a Videoton is az élbolyban van.
A cég idén először nem a legnagyobb hazai vállalatokat kutatta, hanem iparágakra vonatkozó felmérést készített. Az IT és telekommunikáció, az elektronika, az egészséggazdaság, valamint a pénzügyi szektor legnagyobb 10 (a pénzügyi szektor esetében 12) vállalatát górcső alá vevő kutatás során a többi között az is kiderült, hogy felértékelődött a vállalati kommunikáció hitelessége. Az adatfelvételre 2011 márciusában került sor.
Az információ-technológia (IT) és telekommunikáció szektor reputációs rangsorának élén a Vodafone végzett, szorosan mögötte pedig az Ericsson Magyarország és a Magyar Telekom. Az elektronikai szektor legjobb reputációval bíró hazai vállalata a Nokia Komárom Kft. lett, a Philips Magyarország a második, a Sanyo Hungary pedig a harmadik helyen végzett. Itt ötödik a Grundfos Magyarország Gyártó Kft., hetedik a Videoton Holding Zrt. lett.
Az egészséggazdaságban a Béres végzett az első helyen, megelőzve a Richtert. A bankok és biztosítók szektorában lett a legalacsonyabb az iparági átlag. Érthető, hiszen a pénzügyi válság hatására a pénzintézetek iránti bizalom rengett meg a legmélyebben. A szektorban a CIB Bank végzett az élen, az MKB Bank és az OTP Bank előtt.
A vállalatok reputációja valós érték, amivel törődni kell. Ezt erősítette meg a kutatás is, amelyben az érintettek a hitelesség fontosságára hívták fel a figyelmet. A mai gazdasági helyzetben minden vállalatnak tudatos stratégiával kell rendelkeznie arra nézve, hogyan lehet sikeres úgy, hogy minél jobb legyen a társadalmi megítélése.
A cég idén először nem a legnagyobb hazai vállalatokat kutatta, hanem iparágakra vonatkozó felmérést készített. Az IT és telekommunikáció, az elektronika, az egészséggazdaság, valamint a pénzügyi szektor legnagyobb 10 (a pénzügyi szektor esetében 12) vállalatát górcső alá vevő kutatás során a többi között az is kiderült, hogy felértékelődött a vállalati kommunikáció hitelessége. Az adatfelvételre 2011 márciusában került sor.
Az információ-technológia (IT) és telekommunikáció szektor reputációs rangsorának élén a Vodafone végzett, szorosan mögötte pedig az Ericsson Magyarország és a Magyar Telekom. Az elektronikai szektor legjobb reputációval bíró hazai vállalata a Nokia Komárom Kft. lett, a Philips Magyarország a második, a Sanyo Hungary pedig a harmadik helyen végzett. Itt ötödik a Grundfos Magyarország Gyártó Kft., hetedik a Videoton Holding Zrt. lett.
Az egészséggazdaságban a Béres végzett az első helyen, megelőzve a Richtert. A bankok és biztosítók szektorában lett a legalacsonyabb az iparági átlag. Érthető, hiszen a pénzügyi válság hatására a pénzintézetek iránti bizalom rengett meg a legmélyebben. A szektorban a CIB Bank végzett az élen, az MKB Bank és az OTP Bank előtt.
A vállalatok reputációja valós érték, amivel törődni kell. Ezt erősítette meg a kutatás is, amelyben az érintettek a hitelesség fontosságára hívták fel a figyelmet. A mai gazdasági helyzetben minden vállalatnak tudatos stratégiával kell rendelkeznie arra nézve, hogyan lehet sikeres úgy, hogy minél jobb legyen a társadalmi megítélése.
Az információ-technológia (IT) és telekommunikáció szektor reputációs rangsorának élén a Vodafone végzett, szorosan mögötte pedig az Ericsson Magyarország és a Magyar Telekom. Az elektronikai szektor legjobb reputációval bíró hazai vállalata a Nokia Komárom Kft. lett, a Philips Magyarország a második, a Sanyo Hungary pedig a harmadik helyen végzett. Itt ötödik a Grundfos Magyarország Gyártó Kft., hetedik a Videoton Holding Zrt. lett.
Az egészséggazdaságban a Béres végzett az első helyen, megelőzve a Richtert. A bankok és biztosítók szektorában lett a legalacsonyabb az iparági átlag. Érthető, hiszen a pénzügyi válság hatására a pénzintézetek iránti bizalom rengett meg a legmélyebben. A szektorban a CIB Bank végzett az élen, az MKB Bank és az OTP Bank előtt.
A vállalatok reputációja valós érték, amivel törődni kell. Ezt erősítette meg a kutatás is, amelyben az érintettek a hitelesség fontosságára hívták fel a figyelmet. A mai gazdasági helyzetben minden vállalatnak tudatos stratégiával kell rendelkeznie arra nézve, hogyan lehet sikeres úgy, hogy minél jobb legyen a társadalmi megítélése.
Az információ-technológia (IT) és telekommunikáció szektor reputációs rangsorának élén a Vodafone végzett, szorosan mögötte pedig az Ericsson Magyarország és a Magyar Telekom. Az elektronikai szektor legjobb reputációval bíró hazai vállalata a Nokia Komárom Kft. lett, a Philips Magyarország a második, a Sanyo Hungary pedig a harmadik helyen végzett. Itt ötödik a Grundfos Magyarország Gyártó Kft., hetedik a Videoton Holding Zrt. lett.
Az egészséggazdaságban a Béres végzett az első helyen, megelőzve a Richtert. A bankok és biztosítók szektorában lett a legalacsonyabb az iparági átlag. Érthető, hiszen a pénzügyi válság hatására a pénzintézetek iránti bizalom rengett meg a legmélyebben. A szektorban a CIB Bank végzett az élen, az MKB Bank és az OTP Bank előtt.
A vállalatok reputációja valós érték, amivel törődni kell. Ezt erősítette meg a kutatás is, amelyben az érintettek a hitelesség fontosságára hívták fel a figyelmet. A mai gazdasági helyzetben minden vállalatnak tudatos stratégiával kell rendelkeznie arra nézve, hogyan lehet sikeres úgy, hogy minél jobb legyen a társadalmi megítélése.
Az egészséggazdaságban a Béres végzett az első helyen, megelőzve a Richtert. A bankok és biztosítók szektorában lett a legalacsonyabb az iparági átlag. Érthető, hiszen a pénzügyi válság hatására a pénzintézetek iránti bizalom rengett meg a legmélyebben. A szektorban a CIB Bank végzett az élen, az MKB Bank és az OTP Bank előtt.
A vállalatok reputációja valós érték, amivel törődni kell. Ezt erősítette meg a kutatás is, amelyben az érintettek a hitelesség fontosságára hívták fel a figyelmet. A mai gazdasági helyzetben minden vállalatnak tudatos stratégiával kell rendelkeznie arra nézve, hogyan lehet sikeres úgy, hogy minél jobb legyen a társadalmi megítélése.
Az egészséggazdaságban a Béres végzett az első helyen, megelőzve a Richtert. A bankok és biztosítók szektorában lett a legalacsonyabb az iparági átlag. Érthető, hiszen a pénzügyi válság hatására a pénzintézetek iránti bizalom rengett meg a legmélyebben. A szektorban a CIB Bank végzett az élen, az MKB Bank és az OTP Bank előtt.
A vállalatok reputációja valós érték, amivel törődni kell. Ezt erősítette meg a kutatás is, amelyben az érintettek a hitelesség fontosságára hívták fel a figyelmet. A mai gazdasági helyzetben minden vállalatnak tudatos stratégiával kell rendelkeznie arra nézve, hogyan lehet sikeres úgy, hogy minél jobb legyen a társadalmi megítélése.
A vállalatok reputációja valós érték, amivel törődni kell. Ezt erősítette meg a kutatás is, amelyben az érintettek a hitelesség fontosságára hívták fel a figyelmet. A mai gazdasági helyzetben minden vállalatnak tudatos stratégiával kell rendelkeznie arra nézve, hogyan lehet sikeres úgy, hogy minél jobb legyen a társadalmi megítélése.
A vállalatok reputációja valós érték, amivel törődni kell. Ezt erősítette meg a kutatás is, amelyben az érintettek a hitelesség fontosságára hívták fel a figyelmet. A mai gazdasági helyzetben minden vállalatnak tudatos stratégiával kell rendelkeznie arra nézve, hogyan lehet sikeres úgy, hogy minél jobb legyen a társadalmi megítélése.