Gazdaság

2007.09.12. 02:29

Nyolcvannal kevesebb

Székesfehérvár - Ötven polgármester tiltakozott a helyközi járatok ritkítása ellen. Mennyit számított ez? A minisztérium 88-ból 80 járat megszüntetését engedélyezte szeptembertől.

Kovalcsik Katalin

Nyolcvan járatot szüntetett meg a helyközi közlekedésben a tanév kezdetekor az Alba Volán. A járatritkítást utasszámlálás előzte meg. A cég a tervezett intézkedésről tájékoztatta a megyei közgyűlést és az érintett községek polgármestereit is, akiknek véleményét is kikérték - mondta el érdeklődésünre Nagy Zoltán, az Alba Volán személyforgalmi igazgatója. A járatritkítást gazdasági okok magyarázzák: nem közlekedtethető rentábilisan egy busz abban az esetben, ha azon csupán néhányan utaznak.

A társaság eredetileg 88 járat leállítására kért engedélyt a minisztériumtól. Kérelmükhöz az utasszámlálás adatait és a beérkezett véleményeket is csatolták. A kérelmet a tárcán kívül a Közép-dunántúli Regionális Közlekedésszervezési Irodának is megküldték, amely május elseje óta hivatott koordinálni a közösségi közlekedést - mondta el az igazgató.

A járatritkítás - többé-kevésbé - valamivel több mint félszáz települést érint. Az érintett települések polgármesterei közül - lapunk úgy tudja - ketten bólintottak rá a járatritkítás tervére, mintegy ötvenen ellenezték azt. A leállított járatok egyébként az úgynevezett hivatásforgalmat nem érintik, főleg szabad- és munkaszüneti napokon közlekedő járatokat állítottak le - hangsúlyozta az intézkedés kapcsán Nagy Zoltán. A 88 járat közül a minisztérium nyolcvan esetében adta meg az engedélyt a leállításra, míg nyolc, Göböljárás és Csabdi térségében közlekedő járat esetében nem. (Azért mégsem volt tehát teljesen eredménytelen a félszáz polgármester tiltakozása...) Ezek a járatok tehát továbbra is közlekednek, az Alba Volán azonban nem tett le arról, hogy szükségességüket, gazdaságosságukat ismét felülvizsgálja - tűnik ki Nagy Zoltán, az FMH-nak adott tájékoztatásából. A járatritkítás elsősorban Mór, Székesfehérvár és Dunaújváros vonzáskörzetében közlekedő buszokat érintette - tudtuk meg Czifra Gyula, az Alba Volán menetrendi és forgalomtechnikai csoportvezetőjétől.

A leállítottak között van például a Székesfehérvár-Csór vonalon közlekedő telkes járat, amely 8 óra 05-kor indult el a megyeszékhelyről és 8 óra 30-kor fordult vissza. Ezen a járaton az utasszámlálás adatai szerint legkevesebb öt, maximum 13 személy utazott. Szeptember elsejétől nem közlekedik a Székesfehérvár-Zámoly-Csákberény vonalon a 7 óra 20-kor induló járatpár. A fehérvári autóbuszpályaudvarról négy járat is indult 14 óra 30-kor Seregélyes irányába. Erre tekinttel ugyancsak leállították az ebben az időben Seregélyesre közlekedő járatot bízva abban, hogy a járat kevesebb mint harminc utasa eloszlik a másik három buszon.

A legtöbb járatot Mór vonzáskörzetében szüntették meg. Így kevesebb busz közlekedik szabadnapokon, azaz szombatonként Mór és Isztimér, Mór és Bakonycsernye, Bakonycsernye és Kisbér között. Mór és Isztimér viszonylatában például hat-hét utast számláltak össze, ezért három, a vonalon közlekedő járatpárt szüntettek meg ezen a napon.

A megszüntetett 80 járat közül 36 közlekedett Mór, 16, Dunaújváros és 28 Székesfehérvár vonzáskörzetében.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

A társaság eredetileg 88 járat leállítására kért engedélyt a minisztériumtól. Kérelmükhöz az utasszámlálás adatait és a beérkezett véleményeket is csatolták. A kérelmet a tárcán kívül a Közép-dunántúli Regionális Közlekedésszervezési Irodának is megküldték, amely május elseje óta hivatott koordinálni a közösségi közlekedést - mondta el az igazgató.

A járatritkítás - többé-kevésbé - valamivel több mint félszáz települést érint. Az érintett települések polgármesterei közül - lapunk úgy tudja - ketten bólintottak rá a járatritkítás tervére, mintegy ötvenen ellenezték azt. A leállított járatok egyébként az úgynevezett hivatásforgalmat nem érintik, főleg szabad- és munkaszüneti napokon közlekedő járatokat állítottak le - hangsúlyozta az intézkedés kapcsán Nagy Zoltán. A 88 járat közül a minisztérium nyolcvan esetében adta meg az engedélyt a leállításra, míg nyolc, Göböljárás és Csabdi térségében közlekedő járat esetében nem. (Azért mégsem volt tehát teljesen eredménytelen a félszáz polgármester tiltakozása...) Ezek a járatok tehát továbbra is közlekednek, az Alba Volán azonban nem tett le arról, hogy szükségességüket, gazdaságosságukat ismét felülvizsgálja - tűnik ki Nagy Zoltán, az FMH-nak adott tájékoztatásából. A járatritkítás elsősorban Mór, Székesfehérvár és Dunaújváros vonzáskörzetében közlekedő buszokat érintette - tudtuk meg Czifra Gyula, az Alba Volán menetrendi és forgalomtechnikai csoportvezetőjétől.

A leállítottak között van például a Székesfehérvár-Csór vonalon közlekedő telkes járat, amely 8 óra 05-kor indult el a megyeszékhelyről és 8 óra 30-kor fordult vissza. Ezen a járaton az utasszámlálás adatai szerint legkevesebb öt, maximum 13 személy utazott. Szeptember elsejétől nem közlekedik a Székesfehérvár-Zámoly-Csákberény vonalon a 7 óra 20-kor induló járatpár. A fehérvári autóbuszpályaudvarról négy járat is indult 14 óra 30-kor Seregélyes irányába. Erre tekinttel ugyancsak leállították az ebben az időben Seregélyesre közlekedő járatot bízva abban, hogy a járat kevesebb mint harminc utasa eloszlik a másik három buszon.

A legtöbb járatot Mór vonzáskörzetében szüntették meg. Így kevesebb busz közlekedik szabadnapokon, azaz szombatonként Mór és Isztimér, Mór és Bakonycsernye, Bakonycsernye és Kisbér között. Mór és Isztimér viszonylatában például hat-hét utast számláltak össze, ezért három, a vonalon közlekedő járatpárt szüntettek meg ezen a napon.

A megszüntetett 80 járat közül 36 közlekedett Mór, 16, Dunaújváros és 28 Székesfehérvár vonzáskörzetében.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

A társaság eredetileg 88 járat leállítására kért engedélyt a minisztériumtól. Kérelmükhöz az utasszámlálás adatait és a beérkezett véleményeket is csatolták. A kérelmet a tárcán kívül a Közép-dunántúli Regionális Közlekedésszervezési Irodának is megküldték, amely május elseje óta hivatott koordinálni a közösségi közlekedést - mondta el az igazgató.

A járatritkítás - többé-kevésbé - valamivel több mint félszáz települést érint. Az érintett települések polgármesterei közül - lapunk úgy tudja - ketten bólintottak rá a járatritkítás tervére, mintegy ötvenen ellenezték azt. A leállított járatok egyébként az úgynevezett hivatásforgalmat nem érintik, főleg szabad- és munkaszüneti napokon közlekedő járatokat állítottak le - hangsúlyozta az intézkedés kapcsán Nagy Zoltán. A 88 járat közül a minisztérium nyolcvan esetében adta meg az engedélyt a leállításra, míg nyolc, Göböljárás és Csabdi térségében közlekedő járat esetében nem. (Azért mégsem volt tehát teljesen eredménytelen a félszáz polgármester tiltakozása...) Ezek a járatok tehát továbbra is közlekednek, az Alba Volán azonban nem tett le arról, hogy szükségességüket, gazdaságosságukat ismét felülvizsgálja - tűnik ki Nagy Zoltán, az FMH-nak adott tájékoztatásából. A járatritkítás elsősorban Mór, Székesfehérvár és Dunaújváros vonzáskörzetében közlekedő buszokat érintette - tudtuk meg Czifra Gyula, az Alba Volán menetrendi és forgalomtechnikai csoportvezetőjétől.

A leállítottak között van például a Székesfehérvár-Csór vonalon közlekedő telkes járat, amely 8 óra 05-kor indult el a megyeszékhelyről és 8 óra 30-kor fordult vissza. Ezen a járaton az utasszámlálás adatai szerint legkevesebb öt, maximum 13 személy utazott. Szeptember elsejétől nem közlekedik a Székesfehérvár-Zámoly-Csákberény vonalon a 7 óra 20-kor induló járatpár. A fehérvári autóbuszpályaudvarról négy járat is indult 14 óra 30-kor Seregélyes irányába. Erre tekinttel ugyancsak leállították az ebben az időben Seregélyesre közlekedő járatot bízva abban, hogy a járat kevesebb mint harminc utasa eloszlik a másik három buszon.

A legtöbb járatot Mór vonzáskörzetében szüntették meg. Így kevesebb busz közlekedik szabadnapokon, azaz szombatonként Mór és Isztimér, Mór és Bakonycsernye, Bakonycsernye és Kisbér között. Mór és Isztimér viszonylatában például hat-hét utast számláltak össze, ezért három, a vonalon közlekedő járatpárt szüntettek meg ezen a napon.

A megszüntetett 80 járat közül 36 közlekedett Mór, 16, Dunaújváros és 28 Székesfehérvár vonzáskörzetében.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

A járatritkítás - többé-kevésbé - valamivel több mint félszáz települést érint. Az érintett települések polgármesterei közül - lapunk úgy tudja - ketten bólintottak rá a járatritkítás tervére, mintegy ötvenen ellenezték azt. A leállított járatok egyébként az úgynevezett hivatásforgalmat nem érintik, főleg szabad- és munkaszüneti napokon közlekedő járatokat állítottak le - hangsúlyozta az intézkedés kapcsán Nagy Zoltán. A 88 járat közül a minisztérium nyolcvan esetében adta meg az engedélyt a leállításra, míg nyolc, Göböljárás és Csabdi térségében közlekedő járat esetében nem. (Azért mégsem volt tehát teljesen eredménytelen a félszáz polgármester tiltakozása...) Ezek a járatok tehát továbbra is közlekednek, az Alba Volán azonban nem tett le arról, hogy szükségességüket, gazdaságosságukat ismét felülvizsgálja - tűnik ki Nagy Zoltán, az FMH-nak adott tájékoztatásából. A járatritkítás elsősorban Mór, Székesfehérvár és Dunaújváros vonzáskörzetében közlekedő buszokat érintette - tudtuk meg Czifra Gyula, az Alba Volán menetrendi és forgalomtechnikai csoportvezetőjétől.

A leállítottak között van például a Székesfehérvár-Csór vonalon közlekedő telkes járat, amely 8 óra 05-kor indult el a megyeszékhelyről és 8 óra 30-kor fordult vissza. Ezen a járaton az utasszámlálás adatai szerint legkevesebb öt, maximum 13 személy utazott. Szeptember elsejétől nem közlekedik a Székesfehérvár-Zámoly-Csákberény vonalon a 7 óra 20-kor induló járatpár. A fehérvári autóbuszpályaudvarról négy járat is indult 14 óra 30-kor Seregélyes irányába. Erre tekinttel ugyancsak leállították az ebben az időben Seregélyesre közlekedő járatot bízva abban, hogy a járat kevesebb mint harminc utasa eloszlik a másik három buszon.

A legtöbb járatot Mór vonzáskörzetében szüntették meg. Így kevesebb busz közlekedik szabadnapokon, azaz szombatonként Mór és Isztimér, Mór és Bakonycsernye, Bakonycsernye és Kisbér között. Mór és Isztimér viszonylatában például hat-hét utast számláltak össze, ezért három, a vonalon közlekedő járatpárt szüntettek meg ezen a napon.

A megszüntetett 80 járat közül 36 közlekedett Mór, 16, Dunaújváros és 28 Székesfehérvár vonzáskörzetében.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

A járatritkítás - többé-kevésbé - valamivel több mint félszáz települést érint. Az érintett települések polgármesterei közül - lapunk úgy tudja - ketten bólintottak rá a járatritkítás tervére, mintegy ötvenen ellenezték azt. A leállított járatok egyébként az úgynevezett hivatásforgalmat nem érintik, főleg szabad- és munkaszüneti napokon közlekedő járatokat állítottak le - hangsúlyozta az intézkedés kapcsán Nagy Zoltán. A 88 járat közül a minisztérium nyolcvan esetében adta meg az engedélyt a leállításra, míg nyolc, Göböljárás és Csabdi térségében közlekedő járat esetében nem. (Azért mégsem volt tehát teljesen eredménytelen a félszáz polgármester tiltakozása...) Ezek a járatok tehát továbbra is közlekednek, az Alba Volán azonban nem tett le arról, hogy szükségességüket, gazdaságosságukat ismét felülvizsgálja - tűnik ki Nagy Zoltán, az FMH-nak adott tájékoztatásából. A járatritkítás elsősorban Mór, Székesfehérvár és Dunaújváros vonzáskörzetében közlekedő buszokat érintette - tudtuk meg Czifra Gyula, az Alba Volán menetrendi és forgalomtechnikai csoportvezetőjétől.

A leállítottak között van például a Székesfehérvár-Csór vonalon közlekedő telkes járat, amely 8 óra 05-kor indult el a megyeszékhelyről és 8 óra 30-kor fordult vissza. Ezen a járaton az utasszámlálás adatai szerint legkevesebb öt, maximum 13 személy utazott. Szeptember elsejétől nem közlekedik a Székesfehérvár-Zámoly-Csákberény vonalon a 7 óra 20-kor induló járatpár. A fehérvári autóbuszpályaudvarról négy járat is indult 14 óra 30-kor Seregélyes irányába. Erre tekinttel ugyancsak leállították az ebben az időben Seregélyesre közlekedő járatot bízva abban, hogy a járat kevesebb mint harminc utasa eloszlik a másik három buszon.

A legtöbb járatot Mór vonzáskörzetében szüntették meg. Így kevesebb busz közlekedik szabadnapokon, azaz szombatonként Mór és Isztimér, Mór és Bakonycsernye, Bakonycsernye és Kisbér között. Mór és Isztimér viszonylatában például hat-hét utast számláltak össze, ezért három, a vonalon közlekedő járatpárt szüntettek meg ezen a napon.

A megszüntetett 80 járat közül 36 közlekedett Mór, 16, Dunaújváros és 28 Székesfehérvár vonzáskörzetében.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

A leállítottak között van például a Székesfehérvár-Csór vonalon közlekedő telkes járat, amely 8 óra 05-kor indult el a megyeszékhelyről és 8 óra 30-kor fordult vissza. Ezen a járaton az utasszámlálás adatai szerint legkevesebb öt, maximum 13 személy utazott. Szeptember elsejétől nem közlekedik a Székesfehérvár-Zámoly-Csákberény vonalon a 7 óra 20-kor induló járatpár. A fehérvári autóbuszpályaudvarról négy járat is indult 14 óra 30-kor Seregélyes irányába. Erre tekinttel ugyancsak leállították az ebben az időben Seregélyesre közlekedő járatot bízva abban, hogy a járat kevesebb mint harminc utasa eloszlik a másik három buszon.

A legtöbb járatot Mór vonzáskörzetében szüntették meg. Így kevesebb busz közlekedik szabadnapokon, azaz szombatonként Mór és Isztimér, Mór és Bakonycsernye, Bakonycsernye és Kisbér között. Mór és Isztimér viszonylatában például hat-hét utast számláltak össze, ezért három, a vonalon közlekedő járatpárt szüntettek meg ezen a napon.

A megszüntetett 80 járat közül 36 közlekedett Mór, 16, Dunaújváros és 28 Székesfehérvár vonzáskörzetében.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

A leállítottak között van például a Székesfehérvár-Csór vonalon közlekedő telkes járat, amely 8 óra 05-kor indult el a megyeszékhelyről és 8 óra 30-kor fordult vissza. Ezen a járaton az utasszámlálás adatai szerint legkevesebb öt, maximum 13 személy utazott. Szeptember elsejétől nem közlekedik a Székesfehérvár-Zámoly-Csákberény vonalon a 7 óra 20-kor induló járatpár. A fehérvári autóbuszpályaudvarról négy járat is indult 14 óra 30-kor Seregélyes irányába. Erre tekinttel ugyancsak leállították az ebben az időben Seregélyesre közlekedő járatot bízva abban, hogy a járat kevesebb mint harminc utasa eloszlik a másik három buszon.

A legtöbb járatot Mór vonzáskörzetében szüntették meg. Így kevesebb busz közlekedik szabadnapokon, azaz szombatonként Mór és Isztimér, Mór és Bakonycsernye, Bakonycsernye és Kisbér között. Mór és Isztimér viszonylatában például hat-hét utast számláltak össze, ezért három, a vonalon közlekedő járatpárt szüntettek meg ezen a napon.

A megszüntetett 80 járat közül 36 közlekedett Mór, 16, Dunaújváros és 28 Székesfehérvár vonzáskörzetében.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

A legtöbb járatot Mór vonzáskörzetében szüntették meg. Így kevesebb busz közlekedik szabadnapokon, azaz szombatonként Mór és Isztimér, Mór és Bakonycsernye, Bakonycsernye és Kisbér között. Mór és Isztimér viszonylatában például hat-hét utast számláltak össze, ezért három, a vonalon közlekedő járatpárt szüntettek meg ezen a napon.

A megszüntetett 80 járat közül 36 közlekedett Mór, 16, Dunaújváros és 28 Székesfehérvár vonzáskörzetében.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

A legtöbb járatot Mór vonzáskörzetében szüntették meg. Így kevesebb busz közlekedik szabadnapokon, azaz szombatonként Mór és Isztimér, Mór és Bakonycsernye, Bakonycsernye és Kisbér között. Mór és Isztimér viszonylatában például hat-hét utast számláltak össze, ezért három, a vonalon közlekedő járatpárt szüntettek meg ezen a napon.

A megszüntetett 80 járat közül 36 közlekedett Mór, 16, Dunaújváros és 28 Székesfehérvár vonzáskörzetében.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

A megszüntetett 80 járat közül 36 közlekedett Mór, 16, Dunaújváros és 28 Székesfehérvár vonzáskörzetében.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

A megszüntetett 80 járat közül 36 közlekedett Mór, 16, Dunaújváros és 28 Székesfehérvár vonzáskörzetében.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

Sok-e ez vagy kevés? - adódik a kérdés. Mint minden, ez is megközelítés kérdése. A polgármesterek reakciója jól érzékelteti: aki utazni akar, az azt szeretné, ha minnél gyakrabban közlekednének a buszok. Ebből a nézőpontból akár egy járat megszüntetése is sok. Ha viszont úgy közelítünk a dologhoz, hogy az Alba Volán egy hétköznap mintegy 2200 járatot közlekedtet, akkor viszont már nem tűnik olyan borzalmasan nagy számnak a nyolcvan. Szeptember 1. óta egyébként további három járatpárt is törölt a menetrendből az Alba Volán - tudtuk meg Czifra Gyulától. Egy hétig jószerével üresen jártak a buszok Isztimér és Kincsesbánya között, mivel a kistérségi társulás iskolabuszt állított itt üzembe, ám erről - legalábbis a csoportvezető szavai szerint - elmulasztották értesíteni az Alba Volánt.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!