Életmód

2016.01.02. 14:57

A tudatosság a korral (is) jár?

Minél idősebb egy nő, annál bölcsebb. A kozmetikumok kiválasztása terén legalábbis biztosan. A tudatos vásárló ugyanis odafigyel az összetevőkre - ezt már statisztika is bizonyítja.

S. Töttő Rita

Kell néhány év ahhoz, hogy az ember lánya fenntartásokkal kezelje egy termék saját magáról tett állításait. A kozmetikai termékek esetén pedig ez még hangsúlyosabb kérdés, hiszen amit magunkra kenünk, az vagy jót tesz a bőrünkkel - vagy épp nagyon rosszat.. Egy magyar kutatás szerint az életkorral erősödik a vásárlói tudatosság, azaz eljön az idő, amikor már nem csak az ár, hanem az összetétel is számít.  mellett a termék összetétele számít. Kiderült, hogy   míg a 19-29 éves korosztály fele figyel csak oda erre, addig  a 30-39 éves magyar nők 72 százaléka, a 40-49 éveseknek pedig már    81 százaléka számára fontos, hogy mi van a krémben, Sőt, sokan az eredetet, a különböző védjegyeket is figyelembe veszik, mint hogy állatokon nem tesztelt, bio, vegán, alumíniumsó-mentes, nem tartalmaz parabént, ásványi olajat, szilikont, színezőanyagot és állati eredetű összetevőket.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!