Kampány indult Magyarország népszerűsítéséért

Budapest - A nemzeti és a budapesti turisztikai marketingszervezetekkel közös kampányt indított a Budapest Airport (BA), amelynek célja Magyarország és Budapest, mint turisztikai célpont, valamint a Ferihegyi repülőtér népszerűsítése - közölték a szervezők az MTI-vel.

MTI

A közös kezdeményezés eredményeként az országot és a fővárost népszerűsítő plakátok kerültek a Budapest Airport területén található felületekre. Az akcióban közreműködő partnerként részt vesz a repülőtéren található hirdetési felületek értékesítésével megbízott cég, a Clear Channel Outdoor Hungary is.
    
Az akció keretében a BA összesen 27 turisztikai imázs-posztert helyezett el a ferihegyi repülőtér nyilvános területein. Az elhelyezett hirdetések harmonikusan illeszkednek a Magyar Turizmus Zrt., valamint a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. turisztikai imázskampányába. 

A plakátok mindegyike azt üzeni az utazóközönségnek, hogy Magyarország vonzó és izgalmas turisztikai célpont, ahová érdemes ellátogatni és visszatérni.
    
A kezdeményezők célközönségnek tekintik a Budapesten nagyon rövid időt töltő, várakozó, átszálló utasokat is, akiket szeretnének Magyarországra visszatérő turistaként viszontlátni.
    
Az akció csaknem teljes költségvetését a Budapest Airport biztosítja.


Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!