Belföld

2010.07.01. 02:29

Hírverés nélkül nehéz - felemás tapasztalatok a borszerdáról

Székesfehérvár - Tavaly is megtartották már, csak nem kapott ekkora nyilvánosságot. Az idei borszerda az első a négyre tervezettek sorában. A legfőbb célja, hogy egyre többen igyanak hazai bort.

Kovalcsik Katalin

Rákattintottam a neten a borszerda honlapjára, kilenc oldalon át futottak az éttermek, vendéglők nevei, ahol tegnap fél áron lehetett hazai bort fogyasztani. Az országban a csatlakozott éttermek száma meghaladta a kétszázat, a megyében négy éttermet és egy borászatot jegyzett a honlap. A borszerda bejegyzett rajongóinak száma délelőtt 460 volt, de gondolom, ez a szám nem a neten, hanem inkább az éttermekben nőtt.

- Már tavaly is volt borszerda, de egyelőre nem annyira népszerű, mint a torkos csütörtök - Bozóky Mónika, a móri Bozóky pincészet tulajdonosa azt is hozzátette, a szerda hétköznap, nem lehet tőle olyan forgalmat várni, mint egy szombaton vagy vasárnap. - Az idén lesz még három alkalom, augusztus 25-én a könnyű borokat, a rozékat kínáljuk, szeptember 29-én a testesebb fehér és vörösek kerülnek a poharakba, november 10-én az új bor, valamint a karácsonyi kínálat lesz a kóstolható italok közt. A vendéglátóhelyeken tegnap egy pohár ajándékbort kellett adniuk a csatlakozóknak, a vásárolt borok ára pedig feleződött. A pincészetek számára feltétel volt, hogy kedvezményt adjunk, amit vállaltunk. Nálunk két csapat járt tegnap, az egyikben kanadai vendégeknek kínáltuk a borainkat. A másik csapat sem közelről, Nyíregyházáról érkezett. Ma már minden borászkodó tudja, de ha nem, kénytelen tudomásul venni, hogy a marketing, a reklám hozzátartozik az üzlethez. A recesszióban kell a jó marketing, amely a későbbiekben kamatozik.

A tegnapi borszerda marketingje nem sikerült valami fényesen, ezt többen is szóvá tették. Volt olyan vendéglős, aki nem is tudott róla, más kifogásolta, hogy kevés volt a plakát, a hírverés. A Bence-hegyi borkert - ami egyben borbarát klub is - tulajdonosa szintén panaszkodott.

- Több plakátra lett volna szükség - mondta Majláth Endre. - Egyet kaptam, azt kitettem az étterem elé, de a településen sokat el tudtam volna helyezni. Napközben volt egy négytagú társaság, de remélem, estére többen is bejönnek egy kóstolóra.

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

Rákattintottam a neten a borszerda honlapjára, kilenc oldalon át futottak az éttermek, vendéglők nevei, ahol tegnap fél áron lehetett hazai bort fogyasztani. Az országban a csatlakozott éttermek száma meghaladta a kétszázat, a megyében négy éttermet és egy borászatot jegyzett a honlap. A borszerda bejegyzett rajongóinak száma délelőtt 460 volt, de gondolom, ez a szám nem a neten, hanem inkább az éttermekben nőtt.

- Már tavaly is volt borszerda, de egyelőre nem annyira népszerű, mint a torkos csütörtök - Bozóky Mónika, a móri Bozóky pincészet tulajdonosa azt is hozzátette, a szerda hétköznap, nem lehet tőle olyan forgalmat várni, mint egy szombaton vagy vasárnap. - Az idén lesz még három alkalom, augusztus 25-én a könnyű borokat, a rozékat kínáljuk, szeptember 29-én a testesebb fehér és vörösek kerülnek a poharakba, november 10-én az új bor, valamint a karácsonyi kínálat lesz a kóstolható italok közt. A vendéglátóhelyeken tegnap egy pohár ajándékbort kellett adniuk a csatlakozóknak, a vásárolt borok ára pedig feleződött. A pincészetek számára feltétel volt, hogy kedvezményt adjunk, amit vállaltunk. Nálunk két csapat járt tegnap, az egyikben kanadai vendégeknek kínáltuk a borainkat. A másik csapat sem közelről, Nyíregyházáról érkezett. Ma már minden borászkodó tudja, de ha nem, kénytelen tudomásul venni, hogy a marketing, a reklám hozzátartozik az üzlethez. A recesszióban kell a jó marketing, amely a későbbiekben kamatozik.

A tegnapi borszerda marketingje nem sikerült valami fényesen, ezt többen is szóvá tették. Volt olyan vendéglős, aki nem is tudott róla, más kifogásolta, hogy kevés volt a plakát, a hírverés. A Bence-hegyi borkert - ami egyben borbarát klub is - tulajdonosa szintén panaszkodott.

- Több plakátra lett volna szükség - mondta Majláth Endre. - Egyet kaptam, azt kitettem az étterem elé, de a településen sokat el tudtam volna helyezni. Napközben volt egy négytagú társaság, de remélem, estére többen is bejönnek egy kóstolóra.

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

Rákattintottam a neten a borszerda honlapjára, kilenc oldalon át futottak az éttermek, vendéglők nevei, ahol tegnap fél áron lehetett hazai bort fogyasztani. Az országban a csatlakozott éttermek száma meghaladta a kétszázat, a megyében négy éttermet és egy borászatot jegyzett a honlap. A borszerda bejegyzett rajongóinak száma délelőtt 460 volt, de gondolom, ez a szám nem a neten, hanem inkább az éttermekben nőtt.

- Már tavaly is volt borszerda, de egyelőre nem annyira népszerű, mint a torkos csütörtök - Bozóky Mónika, a móri Bozóky pincészet tulajdonosa azt is hozzátette, a szerda hétköznap, nem lehet tőle olyan forgalmat várni, mint egy szombaton vagy vasárnap. - Az idén lesz még három alkalom, augusztus 25-én a könnyű borokat, a rozékat kínáljuk, szeptember 29-én a testesebb fehér és vörösek kerülnek a poharakba, november 10-én az új bor, valamint a karácsonyi kínálat lesz a kóstolható italok közt. A vendéglátóhelyeken tegnap egy pohár ajándékbort kellett adniuk a csatlakozóknak, a vásárolt borok ára pedig feleződött. A pincészetek számára feltétel volt, hogy kedvezményt adjunk, amit vállaltunk. Nálunk két csapat járt tegnap, az egyikben kanadai vendégeknek kínáltuk a borainkat. A másik csapat sem közelről, Nyíregyházáról érkezett. Ma már minden borászkodó tudja, de ha nem, kénytelen tudomásul venni, hogy a marketing, a reklám hozzátartozik az üzlethez. A recesszióban kell a jó marketing, amely a későbbiekben kamatozik.

A tegnapi borszerda marketingje nem sikerült valami fényesen, ezt többen is szóvá tették. Volt olyan vendéglős, aki nem is tudott róla, más kifogásolta, hogy kevés volt a plakát, a hírverés. A Bence-hegyi borkert - ami egyben borbarát klub is - tulajdonosa szintén panaszkodott.

- Több plakátra lett volna szükség - mondta Majláth Endre. - Egyet kaptam, azt kitettem az étterem elé, de a településen sokat el tudtam volna helyezni. Napközben volt egy négytagú társaság, de remélem, estére többen is bejönnek egy kóstolóra.

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

Rákattintottam a neten a borszerda honlapjára, kilenc oldalon át futottak az éttermek, vendéglők nevei, ahol tegnap fél áron lehetett hazai bort fogyasztani. Az országban a csatlakozott éttermek száma meghaladta a kétszázat, a megyében négy éttermet és egy borászatot jegyzett a honlap. A borszerda bejegyzett rajongóinak száma délelőtt 460 volt, de gondolom, ez a szám nem a neten, hanem inkább az éttermekben nőtt.

- Már tavaly is volt borszerda, de egyelőre nem annyira népszerű, mint a torkos csütörtök - Bozóky Mónika, a móri Bozóky pincészet tulajdonosa azt is hozzátette, a szerda hétköznap, nem lehet tőle olyan forgalmat várni, mint egy szombaton vagy vasárnap. - Az idén lesz még három alkalom, augusztus 25-én a könnyű borokat, a rozékat kínáljuk, szeptember 29-én a testesebb fehér és vörösek kerülnek a poharakba, november 10-én az új bor, valamint a karácsonyi kínálat lesz a kóstolható italok közt. A vendéglátóhelyeken tegnap egy pohár ajándékbort kellett adniuk a csatlakozóknak, a vásárolt borok ára pedig feleződött. A pincészetek számára feltétel volt, hogy kedvezményt adjunk, amit vállaltunk. Nálunk két csapat járt tegnap, az egyikben kanadai vendégeknek kínáltuk a borainkat. A másik csapat sem közelről, Nyíregyházáról érkezett. Ma már minden borászkodó tudja, de ha nem, kénytelen tudomásul venni, hogy a marketing, a reklám hozzátartozik az üzlethez. A recesszióban kell a jó marketing, amely a későbbiekben kamatozik.

A tegnapi borszerda marketingje nem sikerült valami fényesen, ezt többen is szóvá tették. Volt olyan vendéglős, aki nem is tudott róla, más kifogásolta, hogy kevés volt a plakát, a hírverés. A Bence-hegyi borkert - ami egyben borbarát klub is - tulajdonosa szintén panaszkodott.

- Több plakátra lett volna szükség - mondta Majláth Endre. - Egyet kaptam, azt kitettem az étterem elé, de a településen sokat el tudtam volna helyezni. Napközben volt egy négytagú társaság, de remélem, estére többen is bejönnek egy kóstolóra.

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

- Már tavaly is volt borszerda, de egyelőre nem annyira népszerű, mint a torkos csütörtök - Bozóky Mónika, a móri Bozóky pincészet tulajdonosa azt is hozzátette, a szerda hétköznap, nem lehet tőle olyan forgalmat várni, mint egy szombaton vagy vasárnap. - Az idén lesz még három alkalom, augusztus 25-én a könnyű borokat, a rozékat kínáljuk, szeptember 29-én a testesebb fehér és vörösek kerülnek a poharakba, november 10-én az új bor, valamint a karácsonyi kínálat lesz a kóstolható italok közt. A vendéglátóhelyeken tegnap egy pohár ajándékbort kellett adniuk a csatlakozóknak, a vásárolt borok ára pedig feleződött. A pincészetek számára feltétel volt, hogy kedvezményt adjunk, amit vállaltunk. Nálunk két csapat járt tegnap, az egyikben kanadai vendégeknek kínáltuk a borainkat. A másik csapat sem közelről, Nyíregyházáról érkezett. Ma már minden borászkodó tudja, de ha nem, kénytelen tudomásul venni, hogy a marketing, a reklám hozzátartozik az üzlethez. A recesszióban kell a jó marketing, amely a későbbiekben kamatozik.

A tegnapi borszerda marketingje nem sikerült valami fényesen, ezt többen is szóvá tették. Volt olyan vendéglős, aki nem is tudott róla, más kifogásolta, hogy kevés volt a plakát, a hírverés. A Bence-hegyi borkert - ami egyben borbarát klub is - tulajdonosa szintén panaszkodott.

- Több plakátra lett volna szükség - mondta Majláth Endre. - Egyet kaptam, azt kitettem az étterem elé, de a településen sokat el tudtam volna helyezni. Napközben volt egy négytagú társaság, de remélem, estére többen is bejönnek egy kóstolóra.

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

- Már tavaly is volt borszerda, de egyelőre nem annyira népszerű, mint a torkos csütörtök - Bozóky Mónika, a móri Bozóky pincészet tulajdonosa azt is hozzátette, a szerda hétköznap, nem lehet tőle olyan forgalmat várni, mint egy szombaton vagy vasárnap. - Az idén lesz még három alkalom, augusztus 25-én a könnyű borokat, a rozékat kínáljuk, szeptember 29-én a testesebb fehér és vörösek kerülnek a poharakba, november 10-én az új bor, valamint a karácsonyi kínálat lesz a kóstolható italok közt. A vendéglátóhelyeken tegnap egy pohár ajándékbort kellett adniuk a csatlakozóknak, a vásárolt borok ára pedig feleződött. A pincészetek számára feltétel volt, hogy kedvezményt adjunk, amit vállaltunk. Nálunk két csapat járt tegnap, az egyikben kanadai vendégeknek kínáltuk a borainkat. A másik csapat sem közelről, Nyíregyházáról érkezett. Ma már minden borászkodó tudja, de ha nem, kénytelen tudomásul venni, hogy a marketing, a reklám hozzátartozik az üzlethez. A recesszióban kell a jó marketing, amely a későbbiekben kamatozik.

A tegnapi borszerda marketingje nem sikerült valami fényesen, ezt többen is szóvá tették. Volt olyan vendéglős, aki nem is tudott róla, más kifogásolta, hogy kevés volt a plakát, a hírverés. A Bence-hegyi borkert - ami egyben borbarát klub is - tulajdonosa szintén panaszkodott.

- Több plakátra lett volna szükség - mondta Majláth Endre. - Egyet kaptam, azt kitettem az étterem elé, de a településen sokat el tudtam volna helyezni. Napközben volt egy négytagú társaság, de remélem, estére többen is bejönnek egy kóstolóra.

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

A tegnapi borszerda marketingje nem sikerült valami fényesen, ezt többen is szóvá tették. Volt olyan vendéglős, aki nem is tudott róla, más kifogásolta, hogy kevés volt a plakát, a hírverés. A Bence-hegyi borkert - ami egyben borbarát klub is - tulajdonosa szintén panaszkodott.

- Több plakátra lett volna szükség - mondta Majláth Endre. - Egyet kaptam, azt kitettem az étterem elé, de a településen sokat el tudtam volna helyezni. Napközben volt egy négytagú társaság, de remélem, estére többen is bejönnek egy kóstolóra.

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

A tegnapi borszerda marketingje nem sikerült valami fényesen, ezt többen is szóvá tették. Volt olyan vendéglős, aki nem is tudott róla, más kifogásolta, hogy kevés volt a plakát, a hírverés. A Bence-hegyi borkert - ami egyben borbarát klub is - tulajdonosa szintén panaszkodott.

- Több plakátra lett volna szükség - mondta Majláth Endre. - Egyet kaptam, azt kitettem az étterem elé, de a településen sokat el tudtam volna helyezni. Napközben volt egy négytagú társaság, de remélem, estére többen is bejönnek egy kóstolóra.

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

- Több plakátra lett volna szükség - mondta Majláth Endre. - Egyet kaptam, azt kitettem az étterem elé, de a településen sokat el tudtam volna helyezni. Napközben volt egy négytagú társaság, de remélem, estére többen is bejönnek egy kóstolóra.

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

- Több plakátra lett volna szükség - mondta Majláth Endre. - Egyet kaptam, azt kitettem az étterem elé, de a településen sokat el tudtam volna helyezni. Napközben volt egy négytagú társaság, de remélem, estére többen is bejönnek egy kóstolóra.

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

A móri Tárlat étterem is jelentkezett borszerdára.

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

- Egyetlen érdeklődőnk sem volt - sajnálkozott Gáspár Szilvia üzletvezető. - Én is úgy érzem, hogy nem kapott akkora hírverést a kedvezményes borszerda, mint a torkos csütörtök. Pedig mi próbáltuk hirdetni, tudatni a vendégeinkkel a mai akciót.

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

Elképzelhető, hogy az ország nagyobb városaiban, a fővárosban nagyobb volt az érdeklődés az akciós borkóstoló iránt. Az M7-es autópálya melletti Tekergő étterem is benevezett, tapasztalataik nem sokban térnek el a többi vendéglősétől.

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

- Nem tudtak róla a vendégeink, hogy tegnap borszerda volt - mondta Turanitz Gergely tulajdonos. - Akik viszont ebédeltek, és tájékoztattuk őket a lehetőségről, sör helyett inkább bort fogyasztottak. Úgy vélem, későn kezdték el hirdetni, kevés volt a marketing, nem tudtak róla a borfogyasztók.

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

Vajon ha többen és többet tudtak volna a borszerda lehetőségeiről, kértek volna helyi, megyei borokat? Ahogy az egyik vendéglátós szakember megfogalmazta, kevesen ismerik ezeket, pedig van néhány jóféle palackozott.

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

- A marketingesek szőke, csinos hölgyek, vagy jól öltözött ifjak, attól függ, kinek akarják eladni a portékát - Hegedűs György borász, gazdálkodó, a megyeszékhely királyi borásza tapasztalt szakember. - Szorgalmaztuk, hogy a megyei borosgazdák fogjanak össze, kínálják közösen a boraikat. Egyedül időnk, energiánk sincs arra, hogy járjuk az éttermeket. A gazdák által termelt bor nem sok, abból nagyobb mennyiséget nem lehet kínálni egy étteremkáncnak, nagyobb fogyasztónak. Elvétve találja Csóbor, Lics vagy más megyei borgazda nevét az itallapon. Hiányzik a borkereskedő, aki régebben megismerte, lekötötte, felvásárolta, kínálta a kistermelők borát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!