Belföld

2011.04.04. 02:29

Hanyagolt célállomás a Velencei-tó?

Nadap - Idegenforgalmi konferencián tanácskoztak a szakemberek arról, miért elfeledett turisztikai térség a Velencei-tó? A néhány óra alatt kiderült, a számok mást mondanak, a tennivaló mégis sürgető.

Kovalcsik Katalin

 

 

 

A téma az idén is azért volt igen aktuális - eddig a Veki, a Velencei-tavi Kistérség Idegenforgalmi Egyesülete már több alkalommal hívta közös gondolkodásra a szakembereket, vállalkozókat, politikusokat -, mert hamarosan megkezdődik a nyári szezon, és kínálni kell valamit a belföldi és külföldi nyaralóknak, a turistáknak. A legfőbb kérdés, amit megnyitójában Bálint Gyögy, a Veki elnöke felvetett és a konferncia címének is ezt szánta az egyesület - amely a Közép-dunántúli Regionális Marketing Igazgatósággal közösen szervezte a tanácskozást -, árnyékban van-e a Velencei-tó a másik két hazai tó mellett. A kérdésfelvetést többen cáfolták, adatokkal is szolgáltak arról, hogy nem sötétíti el a két másik hazai tó a miénket. L. Simon László, a térség országgyűlési képviselője, az Országgyűlés kulturális és sajtóbizottságának elnöke előadásában elsősorban az önkormányzatok összefogásának hiányára vezette vissza a tókörnyék jelenlegi idegenforgalmi helyzetét. A képviselő hangsúlyozta, az ország gazdasági állapota, az adósságállomány miatti feladatok folyamatos pénzügyi terheket rónak a kormányra, így nehéz megfelelnie a sokféle várakozásoknak. A TDM - turisztikaa desztinációs menedzsment - szervezetekre hárul a feladat, hogy megragadják a kínálkozó pályázatokat. Szerencse, hogy a gárdonyi és a velencei turisztikai desztinációs menezsdment időben tett lépéseket, lehetősége van százmilliós pályázati pénz megcélzására, tette hozzá a képviselő. Azt is elmondta, kellenek a beruházások a térségben - meg kell találni hozzájuk a forrást -, hogy ne a szocreál stílusú, retro környezet fogadja a turistákat. Nemzetközi attrakció lehetne, ha az északi evezőspálya megújulva biztosíthatná a vízi sportok utánpótlását.

Majtényi László, a Vas megyei közgyűlés alelnöke tursztikai szakemberként közvetítette tapasztalatait. Szerinte bizonyos, hogy semmilyen tekintetben nem jó harmadiknak lenni, de nem ez jellemző a Velencei-tóra, mondta. Ugyanakkor példaként említette a büki önkormányzatot, amely a helyi TDM-et évi 50 millióval támogatja. Mindenki tudja, hogy az önkormányzatok nehéz helyzetben vannak, de a jövő érdekében megfontolandó a támogatás, ha kevesebb is. Majtényi távolról jött szakemberként a madármegfigyelést - így a Madárvártát is - , a horgászturizmust említette, amelyben hatalmas lehetőségek rejlenek. A másik példája egy olaszországi klaszter volt, igaz más körülmények közt éltek, nem volt negyven évük megszállás alatt, mondta a Majtényi. A turisztikai vállalkozók, civilek tömörültek, politikától függetlenül szervezték a turisztikai kínálataikat. Az lenne a célszerű, ahogy a Garda-tónál is, 300-500 kilométeres körzetben élménypark várná a látogatókat, ami kitűnő szórakozást nyújt a családoknak. Ekkora távolságba még elmennek az emberek. A szakember arra is felhívta a figyelmet, hogy a cseh és a szlovák piacra mindenképpen érdemes nyitni a turisztikával foglalkozóknak.

A Leader helyi akciócsoport munkaszervezetének irodavezetője, Stadler Klára prezentációja jól összefoglalta, mit is szeretne kapni a vendég, ha a tókörnyéket választja célállomásul. A megkérdezett 405 ember közül nem válaszolt ugyan mindenki, volt, aki nem is járt soha a Velencei-tónál, de akik kitöltötték az ívet, nem mondtak sok újdonságot. Szeretnének vendégként kedvességet kapni, elérhető árakat látni, több reklámot olvasni a környékről, olyat is, amelyben a szálláshelyek fürdőszobái is láthatók. (Úgy látszik, ért már csalódás vendéget, hogy ezt külön kiemelte.) A diákoknak szervezett programok a szülőket is megnyerhetik, tudják ezt a szakemberek. Turisztikai aktivitást gerjeszthet egy jól kitalált, megszervezett, megfizethető árú diákprogram, amelynek környezetében a szülő is talál elfoglaltságot. A marketing jó pillére lehet, hogy a régióban található nyolc minőségi kiszolgálást nyújtó fürdő közül három a megyében, konkrétan a Velencei-tó mellett található.

A Tisza-tó mint példa érdekesen jelent meg a konferencián. Csak néhány kiragadott részlet. A Tisza-tavi Túrkaközpont Hálózatnak vannak speciális szolgáltatásai. Kerékpáros, lovas, vízi, gyalogos túraközpontok, eszközöket lehet bérelni, vannak parkolók, túraajánlatok, 44 túraútvonal, 180 képzett túravezető, és négy évszakos természetjárás. Sok információs tábla, nonstop információs centrum és pihenőhelyek, garantált nyitva tartással. Közösen viszik piacra a turisztikai termékeiket, közös arculattal szólítják meg az elvárt vendégeket.

Jelentős vesztesége volt a magyar turizmusnak, amikor elmaradtak a német turisták. A kempingek elvesztették jelentőségüket, a hollandok saját házat vásároltak, a magyar családok batyut kötöttek és egy napra érkeztek, érkeznek a tó mellé. Megváltoztak a körülmények, ehhez kell alkalmazkodnia a kínálatnak.

A téma az idén is azért volt igen aktuális - eddig a Veki, a Velencei-tavi Kistérség Idegenforgalmi Egyesülete már több alkalommal hívta közös gondolkodásra a szakembereket, vállalkozókat, politikusokat -, mert hamarosan megkezdődik a nyári szezon, és kínálni kell valamit a belföldi és külföldi nyaralóknak, a turistáknak. A legfőbb kérdés, amit megnyitójában Bálint Gyögy, a Veki elnöke felvetett és a konferncia címének is ezt szánta az egyesület - amely a Közép-dunántúli Regionális Marketing Igazgatósággal közösen szervezte a tanácskozást -, árnyékban van-e a Velencei-tó a másik két hazai tó mellett. A kérdésfelvetést többen cáfolták, adatokkal is szolgáltak arról, hogy nem sötétíti el a két másik hazai tó a miénket. L. Simon László, a térség országgyűlési képviselője, az Országgyűlés kulturális és sajtóbizottságának elnöke előadásában elsősorban az önkormányzatok összefogásának hiányára vezette vissza a tókörnyék jelenlegi idegenforgalmi helyzetét. A képviselő hangsúlyozta, az ország gazdasági állapota, az adósságállomány miatti feladatok folyamatos pénzügyi terheket rónak a kormányra, így nehéz megfelelnie a sokféle várakozásoknak. A TDM - turisztikaa desztinációs menedzsment - szervezetekre hárul a feladat, hogy megragadják a kínálkozó pályázatokat. Szerencse, hogy a gárdonyi és a velencei turisztikai desztinációs menezsdment időben tett lépéseket, lehetősége van százmilliós pályázati pénz megcélzására, tette hozzá a képviselő. Azt is elmondta, kellenek a beruházások a térségben - meg kell találni hozzájuk a forrást -, hogy ne a szocreál stílusú, retro környezet fogadja a turistákat. Nemzetközi attrakció lehetne, ha az északi evezőspálya megújulva biztosíthatná a vízi sportok utánpótlását.

Majtényi László, a Vas megyei közgyűlés alelnöke tursztikai szakemberként közvetítette tapasztalatait. Szerinte bizonyos, hogy semmilyen tekintetben nem jó harmadiknak lenni, de nem ez jellemző a Velencei-tóra, mondta. Ugyanakkor példaként említette a büki önkormányzatot, amely a helyi TDM-et évi 50 millióval támogatja. Mindenki tudja, hogy az önkormányzatok nehéz helyzetben vannak, de a jövő érdekében megfontolandó a támogatás, ha kevesebb is. Majtényi távolról jött szakemberként a madármegfigyelést - így a Madárvártát is - , a horgászturizmust említette, amelyben hatalmas lehetőségek rejlenek. A másik példája egy olaszországi klaszter volt, igaz más körülmények közt éltek, nem volt negyven évük megszállás alatt, mondta a Majtényi. A turisztikai vállalkozók, civilek tömörültek, politikától függetlenül szervezték a turisztikai kínálataikat. Az lenne a célszerű, ahogy a Garda-tónál is, 300-500 kilométeres körzetben élménypark várná a látogatókat, ami kitűnő szórakozást nyújt a családoknak. Ekkora távolságba még elmennek az emberek. A szakember arra is felhívta a figyelmet, hogy a cseh és a szlovák piacra mindenképpen érdemes nyitni a turisztikával foglalkozóknak.

A Leader helyi akciócsoport munkaszervezetének irodavezetője, Stadler Klára prezentációja jól összefoglalta, mit is szeretne kapni a vendég, ha a tókörnyéket választja célállomásul. A megkérdezett 405 ember közül nem válaszolt ugyan mindenki, volt, aki nem is járt soha a Velencei-tónál, de akik kitöltötték az ívet, nem mondtak sok újdonságot. Szeretnének vendégként kedvességet kapni, elérhető árakat látni, több reklámot olvasni a környékről, olyat is, amelyben a szálláshelyek fürdőszobái is láthatók. (Úgy látszik, ért már csalódás vendéget, hogy ezt külön kiemelte.) A diákoknak szervezett programok a szülőket is megnyerhetik, tudják ezt a szakemberek. Turisztikai aktivitást gerjeszthet egy jól kitalált, megszervezett, megfizethető árú diákprogram, amelynek környezetében a szülő is talál elfoglaltságot. A marketing jó pillére lehet, hogy a régióban található nyolc minőségi kiszolgálást nyújtó fürdő közül három a megyében, konkrétan a Velencei-tó mellett található.

A Tisza-tó mint példa érdekesen jelent meg a konferencián. Csak néhány kiragadott részlet. A Tisza-tavi Túrkaközpont Hálózatnak vannak speciális szolgáltatásai. Kerékpáros, lovas, vízi, gyalogos túraközpontok, eszközöket lehet bérelni, vannak parkolók, túraajánlatok, 44 túraútvonal, 180 képzett túravezető, és négy évszakos természetjárás. Sok információs tábla, nonstop információs centrum és pihenőhelyek, garantált nyitva tartással. Közösen viszik piacra a turisztikai termékeiket, közös arculattal szólítják meg az elvárt vendégeket.

Jelentős vesztesége volt a magyar turizmusnak, amikor elmaradtak a német turisták. A kempingek elvesztették jelentőségüket, a hollandok saját házat vásároltak, a magyar családok batyut kötöttek és egy napra érkeztek, érkeznek a tó mellé. Megváltoztak a körülmények, ehhez kell alkalmazkodnia a kínálatnak.

Majtényi László, a Vas megyei közgyűlés alelnöke tursztikai szakemberként közvetítette tapasztalatait. Szerinte bizonyos, hogy semmilyen tekintetben nem jó harmadiknak lenni, de nem ez jellemző a Velencei-tóra, mondta. Ugyanakkor példaként említette a büki önkormányzatot, amely a helyi TDM-et évi 50 millióval támogatja. Mindenki tudja, hogy az önkormányzatok nehéz helyzetben vannak, de a jövő érdekében megfontolandó a támogatás, ha kevesebb is. Majtényi távolról jött szakemberként a madármegfigyelést - így a Madárvártát is - , a horgászturizmust említette, amelyben hatalmas lehetőségek rejlenek. A másik példája egy olaszországi klaszter volt, igaz más körülmények közt éltek, nem volt negyven évük megszállás alatt, mondta a Majtényi. A turisztikai vállalkozók, civilek tömörültek, politikától függetlenül szervezték a turisztikai kínálataikat. Az lenne a célszerű, ahogy a Garda-tónál is, 300-500 kilométeres körzetben élménypark várná a látogatókat, ami kitűnő szórakozást nyújt a családoknak. Ekkora távolságba még elmennek az emberek. A szakember arra is felhívta a figyelmet, hogy a cseh és a szlovák piacra mindenképpen érdemes nyitni a turisztikával foglalkozóknak.

A Leader helyi akciócsoport munkaszervezetének irodavezetője, Stadler Klára prezentációja jól összefoglalta, mit is szeretne kapni a vendég, ha a tókörnyéket választja célállomásul. A megkérdezett 405 ember közül nem válaszolt ugyan mindenki, volt, aki nem is járt soha a Velencei-tónál, de akik kitöltötték az ívet, nem mondtak sok újdonságot. Szeretnének vendégként kedvességet kapni, elérhető árakat látni, több reklámot olvasni a környékről, olyat is, amelyben a szálláshelyek fürdőszobái is láthatók. (Úgy látszik, ért már csalódás vendéget, hogy ezt külön kiemelte.) A diákoknak szervezett programok a szülőket is megnyerhetik, tudják ezt a szakemberek. Turisztikai aktivitást gerjeszthet egy jól kitalált, megszervezett, megfizethető árú diákprogram, amelynek környezetében a szülő is talál elfoglaltságot. A marketing jó pillére lehet, hogy a régióban található nyolc minőségi kiszolgálást nyújtó fürdő közül három a megyében, konkrétan a Velencei-tó mellett található.

A Tisza-tó mint példa érdekesen jelent meg a konferencián. Csak néhány kiragadott részlet. A Tisza-tavi Túrkaközpont Hálózatnak vannak speciális szolgáltatásai. Kerékpáros, lovas, vízi, gyalogos túraközpontok, eszközöket lehet bérelni, vannak parkolók, túraajánlatok, 44 túraútvonal, 180 képzett túravezető, és négy évszakos természetjárás. Sok információs tábla, nonstop információs centrum és pihenőhelyek, garantált nyitva tartással. Közösen viszik piacra a turisztikai termékeiket, közös arculattal szólítják meg az elvárt vendégeket.

Jelentős vesztesége volt a magyar turizmusnak, amikor elmaradtak a német turisták. A kempingek elvesztették jelentőségüket, a hollandok saját házat vásároltak, a magyar családok batyut kötöttek és egy napra érkeztek, érkeznek a tó mellé. Megváltoztak a körülmények, ehhez kell alkalmazkodnia a kínálatnak.

Majtényi László, a Vas megyei közgyűlés alelnöke tursztikai szakemberként közvetítette tapasztalatait. Szerinte bizonyos, hogy semmilyen tekintetben nem jó harmadiknak lenni, de nem ez jellemző a Velencei-tóra, mondta. Ugyanakkor példaként említette a büki önkormányzatot, amely a helyi TDM-et évi 50 millióval támogatja. Mindenki tudja, hogy az önkormányzatok nehéz helyzetben vannak, de a jövő érdekében megfontolandó a támogatás, ha kevesebb is. Majtényi távolról jött szakemberként a madármegfigyelést - így a Madárvártát is - , a horgászturizmust említette, amelyben hatalmas lehetőségek rejlenek. A másik példája egy olaszországi klaszter volt, igaz más körülmények közt éltek, nem volt negyven évük megszállás alatt, mondta a Majtényi. A turisztikai vállalkozók, civilek tömörültek, politikától függetlenül szervezték a turisztikai kínálataikat. Az lenne a célszerű, ahogy a Garda-tónál is, 300-500 kilométeres körzetben élménypark várná a látogatókat, ami kitűnő szórakozást nyújt a családoknak. Ekkora távolságba még elmennek az emberek. A szakember arra is felhívta a figyelmet, hogy a cseh és a szlovák piacra mindenképpen érdemes nyitni a turisztikával foglalkozóknak.

A Leader helyi akciócsoport munkaszervezetének irodavezetője, Stadler Klára prezentációja jól összefoglalta, mit is szeretne kapni a vendég, ha a tókörnyéket választja célállomásul. A megkérdezett 405 ember közül nem válaszolt ugyan mindenki, volt, aki nem is járt soha a Velencei-tónál, de akik kitöltötték az ívet, nem mondtak sok újdonságot. Szeretnének vendégként kedvességet kapni, elérhető árakat látni, több reklámot olvasni a környékről, olyat is, amelyben a szálláshelyek fürdőszobái is láthatók. (Úgy látszik, ért már csalódás vendéget, hogy ezt külön kiemelte.) A diákoknak szervezett programok a szülőket is megnyerhetik, tudják ezt a szakemberek. Turisztikai aktivitást gerjeszthet egy jól kitalált, megszervezett, megfizethető árú diákprogram, amelynek környezetében a szülő is talál elfoglaltságot. A marketing jó pillére lehet, hogy a régióban található nyolc minőségi kiszolgálást nyújtó fürdő közül három a megyében, konkrétan a Velencei-tó mellett található.

A Tisza-tó mint példa érdekesen jelent meg a konferencián. Csak néhány kiragadott részlet. A Tisza-tavi Túrkaközpont Hálózatnak vannak speciális szolgáltatásai. Kerékpáros, lovas, vízi, gyalogos túraközpontok, eszközöket lehet bérelni, vannak parkolók, túraajánlatok, 44 túraútvonal, 180 képzett túravezető, és négy évszakos természetjárás. Sok információs tábla, nonstop információs centrum és pihenőhelyek, garantált nyitva tartással. Közösen viszik piacra a turisztikai termékeiket, közös arculattal szólítják meg az elvárt vendégeket.

Jelentős vesztesége volt a magyar turizmusnak, amikor elmaradtak a német turisták. A kempingek elvesztették jelentőségüket, a hollandok saját házat vásároltak, a magyar családok batyut kötöttek és egy napra érkeztek, érkeznek a tó mellé. Megváltoztak a körülmények, ehhez kell alkalmazkodnia a kínálatnak.

A Leader helyi akciócsoport munkaszervezetének irodavezetője, Stadler Klára prezentációja jól összefoglalta, mit is szeretne kapni a vendég, ha a tókörnyéket választja célállomásul. A megkérdezett 405 ember közül nem válaszolt ugyan mindenki, volt, aki nem is járt soha a Velencei-tónál, de akik kitöltötték az ívet, nem mondtak sok újdonságot. Szeretnének vendégként kedvességet kapni, elérhető árakat látni, több reklámot olvasni a környékről, olyat is, amelyben a szálláshelyek fürdőszobái is láthatók. (Úgy látszik, ért már csalódás vendéget, hogy ezt külön kiemelte.) A diákoknak szervezett programok a szülőket is megnyerhetik, tudják ezt a szakemberek. Turisztikai aktivitást gerjeszthet egy jól kitalált, megszervezett, megfizethető árú diákprogram, amelynek környezetében a szülő is talál elfoglaltságot. A marketing jó pillére lehet, hogy a régióban található nyolc minőségi kiszolgálást nyújtó fürdő közül három a megyében, konkrétan a Velencei-tó mellett található.

A Tisza-tó mint példa érdekesen jelent meg a konferencián. Csak néhány kiragadott részlet. A Tisza-tavi Túrkaközpont Hálózatnak vannak speciális szolgáltatásai. Kerékpáros, lovas, vízi, gyalogos túraközpontok, eszközöket lehet bérelni, vannak parkolók, túraajánlatok, 44 túraútvonal, 180 képzett túravezető, és négy évszakos természetjárás. Sok információs tábla, nonstop információs centrum és pihenőhelyek, garantált nyitva tartással. Közösen viszik piacra a turisztikai termékeiket, közös arculattal szólítják meg az elvárt vendégeket.

Jelentős vesztesége volt a magyar turizmusnak, amikor elmaradtak a német turisták. A kempingek elvesztették jelentőségüket, a hollandok saját házat vásároltak, a magyar családok batyut kötöttek és egy napra érkeztek, érkeznek a tó mellé. Megváltoztak a körülmények, ehhez kell alkalmazkodnia a kínálatnak.

A Leader helyi akciócsoport munkaszervezetének irodavezetője, Stadler Klára prezentációja jól összefoglalta, mit is szeretne kapni a vendég, ha a tókörnyéket választja célállomásul. A megkérdezett 405 ember közül nem válaszolt ugyan mindenki, volt, aki nem is járt soha a Velencei-tónál, de akik kitöltötték az ívet, nem mondtak sok újdonságot. Szeretnének vendégként kedvességet kapni, elérhető árakat látni, több reklámot olvasni a környékről, olyat is, amelyben a szálláshelyek fürdőszobái is láthatók. (Úgy látszik, ért már csalódás vendéget, hogy ezt külön kiemelte.) A diákoknak szervezett programok a szülőket is megnyerhetik, tudják ezt a szakemberek. Turisztikai aktivitást gerjeszthet egy jól kitalált, megszervezett, megfizethető árú diákprogram, amelynek környezetében a szülő is talál elfoglaltságot. A marketing jó pillére lehet, hogy a régióban található nyolc minőségi kiszolgálást nyújtó fürdő közül három a megyében, konkrétan a Velencei-tó mellett található.

A Tisza-tó mint példa érdekesen jelent meg a konferencián. Csak néhány kiragadott részlet. A Tisza-tavi Túrkaközpont Hálózatnak vannak speciális szolgáltatásai. Kerékpáros, lovas, vízi, gyalogos túraközpontok, eszközöket lehet bérelni, vannak parkolók, túraajánlatok, 44 túraútvonal, 180 képzett túravezető, és négy évszakos természetjárás. Sok információs tábla, nonstop információs centrum és pihenőhelyek, garantált nyitva tartással. Közösen viszik piacra a turisztikai termékeiket, közös arculattal szólítják meg az elvárt vendégeket.

Jelentős vesztesége volt a magyar turizmusnak, amikor elmaradtak a német turisták. A kempingek elvesztették jelentőségüket, a hollandok saját házat vásároltak, a magyar családok batyut kötöttek és egy napra érkeztek, érkeznek a tó mellé. Megváltoztak a körülmények, ehhez kell alkalmazkodnia a kínálatnak.

A Tisza-tó mint példa érdekesen jelent meg a konferencián. Csak néhány kiragadott részlet. A Tisza-tavi Túrkaközpont Hálózatnak vannak speciális szolgáltatásai. Kerékpáros, lovas, vízi, gyalogos túraközpontok, eszközöket lehet bérelni, vannak parkolók, túraajánlatok, 44 túraútvonal, 180 képzett túravezető, és négy évszakos természetjárás. Sok információs tábla, nonstop információs centrum és pihenőhelyek, garantált nyitva tartással. Közösen viszik piacra a turisztikai termékeiket, közös arculattal szólítják meg az elvárt vendégeket.

Jelentős vesztesége volt a magyar turizmusnak, amikor elmaradtak a német turisták. A kempingek elvesztették jelentőségüket, a hollandok saját házat vásároltak, a magyar családok batyut kötöttek és egy napra érkeztek, érkeznek a tó mellé. Megváltoztak a körülmények, ehhez kell alkalmazkodnia a kínálatnak.

A Tisza-tó mint példa érdekesen jelent meg a konferencián. Csak néhány kiragadott részlet. A Tisza-tavi Túrkaközpont Hálózatnak vannak speciális szolgáltatásai. Kerékpáros, lovas, vízi, gyalogos túraközpontok, eszközöket lehet bérelni, vannak parkolók, túraajánlatok, 44 túraútvonal, 180 képzett túravezető, és négy évszakos természetjárás. Sok információs tábla, nonstop információs centrum és pihenőhelyek, garantált nyitva tartással. Közösen viszik piacra a turisztikai termékeiket, közös arculattal szólítják meg az elvárt vendégeket.

Jelentős vesztesége volt a magyar turizmusnak, amikor elmaradtak a német turisták. A kempingek elvesztették jelentőségüket, a hollandok saját házat vásároltak, a magyar családok batyut kötöttek és egy napra érkeztek, érkeznek a tó mellé. Megváltoztak a körülmények, ehhez kell alkalmazkodnia a kínálatnak.

Jelentős vesztesége volt a magyar turizmusnak, amikor elmaradtak a német turisták. A kempingek elvesztették jelentőségüket, a hollandok saját házat vásároltak, a magyar családok batyut kötöttek és egy napra érkeztek, érkeznek a tó mellé. Megváltoztak a körülmények, ehhez kell alkalmazkodnia a kínálatnak.

Jelentős vesztesége volt a magyar turizmusnak, amikor elmaradtak a német turisták. A kempingek elvesztették jelentőségüket, a hollandok saját házat vásároltak, a magyar családok batyut kötöttek és egy napra érkeztek, érkeznek a tó mellé. Megváltoztak a körülmények, ehhez kell alkalmazkodnia a kínálatnak.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!